Alpella Riva’ya sahip olmak için neler yapardın?

Türkiye’nin en genç çikolata markası Alpella’nın yeni ürünü Riva’yı kendisi kadar iddialı ve farklı bir reklam kampanyası ile tanıtıyor. Gençlerin Alpella Riva’sına girdiği iddia ve “hiçbir şey için bunu yapmam diyorsan, ya Alpella Riva yemedin ya da yaşlanıyorsun” cümlesi hem ürünün hem de reklam filminin taşıyıcısı...

Pars McCann-Erickson tarafından yaratılan kampanya filmi de, Riva’ya sahip olmak için bir grup Alpella gencinin arasındaki meydan okuma ve iddialaşma üzerine kurgulanmış. “Bu kadar lezzetli bir çikolata için yapmayacağım şey yok” diyen Alpella genci, Riva’ya sahip olmak için sevimli ama iddialı bir muzırlık içinde, mağazada bayan kostümü giyiyor. Üstüne üstlük mağaza içinde, şaşkın bakışlar arasında cesurca bir de tur atıyor. Yani nefis Alpella çikolatası içinde hindistancevizi, latte kreması, bütün bir bisküvi ya da bitter çikolataya sahip Riva’yı hak etmek gerekiyor.

Filmin çekimleri Atlantik Film Prodüksiyonu ve Can Ulkay yönetmenliğinde gerçekleştirildi. Riva’nın muhteşem lezzetini ortaya çıkarmak için yapılan demo çekimleri de Depo Film prodüksiyonu ile Locito&Locito tarafından İtalya’da gerçekleştirildi.


KAMPANYA KÜNYESİ

Ürün    Alpella Riva
Reklamveren    Merkez Gıda A.Ş.
Reklamveren yetkilisi    Kuthan Erginbilgiç, Hakan Kültürlü
Reklam Ajansı    Pars McCann-Erickson
Yaratıcı Grup    Pars McCann-Erickson
Yönetmen    Can Ulkay \ Demo Yön. Locito&Locito
Süresi    40
Prodüksiyon Şirketi    Atlantik Film \ Depo Film
Medya Ajansı    Universal McCann