Ülker Çikolata markası, Ülker Golden Çikolata olarak yenilendi

Türkiye’nin çikolata klasiği Ülker Çikolata, kalitesi ve lezzetine sadık kalarak adını Ülker Golden Çikolata olarak yeniliyor. Üstelik yenilikler sadece ‘markayla’ sınırlı değil. Ülker Golden Çikolata daha dinamik tasarıma sahip ambalajıyla tüketiciye sunuluyor.

Türkiye çikolata pazarının yüzde 51’ini yöneten Ülker, artık bir klasik olan Ülker Çikolata’nın adını Ülker Golden Çikolata olarak yeniledi.

Ülker Grubu Başkanı Ali Ülker, Ülker markasının 1944 yılından bu yana gıda sektöründe pek çok alanda büyüyen şirketler topluluğunun adı olduğunu belirterek şunları söyledi: “Ülker Şirketler Topluluğu bünyesindeki bazı ürünler sadece ‘Ülker’ markasıyla anılıyor. Artık ürünlerimizin bazılarında yeni markalarımızın ön plana çıkarak, Ülker markasının üretici firma olarak kalmasını arzu ediyoruz. Bu stratejinin bir parçası olarak Ülker Çikolata’yı, Ülker Golden Çikolata markasıyla yeniledik.”

Ülker’in çikolata pazarında sahip olduğu yüzde 51 payın, yüzde 40’ının solid çikolata markası Ülker Çikolata’dan kaynaklandığını belirten Ülker Gıda Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Şebnem Nasi de yeni marka ve ambalaj değişikliği ile ürünün daha da güçleneceğini vurguladı. Nasi, “Ürünümüzün kalitesi ve tadına sadık kalarak, ismini ve ambalajını markalaşma stratejisi doğrultusunda yeniledik. Tüketicilerde değerli ve kaliteli duyguları uyandıran Golden ismi, Ülker Çikolata’nın değerleriyle örtüşüyor. Ambalaj tasarımlarımızı da yine tüketicinin hafızasında yer eden renkleri değiştirmeden yenileme yoluna gittik. Beğenilen tasarımlarımızı daha dinamik bir hale getirdik” dedi.

Sütlü, Fındıklı, Antepfıstıklı, Bademli ve Bitter çeşitleri bulunan Ülker Golden Çikolata, “Şimdi Tam Zamanı” temalı bir reklam kampanyası ile desteklenecek.