Ülker’den 23 bayramlık çikolata

İkramlık satışlarının yaklaşık yüzde 80’ini bayram döneminde gerçekleştiren Ülker, portföyünde bulunan 23 bayramlık çikolata markası ile sektörün en geniş ürün yelpazesine sahip.

Ülker Kurumsal İletişim tarafından yapılan açıklamada, ikramlık çikolata markalarından Ece, Buklet, Çikolatin ve Gökkuşağı’nın en çok satan markalar arasında olduğu, geçen yıl ilk defa butik çikolata tarzında ürünleri de portföylerine katarak bir ilki gerçekleştirdikleri “Amante” çift renkli çikolata “Dore” sütlü ve bitter madlen ve Topkapı Özel Üretim madlen markalarının bunlardan bazıları olduğu kaydedildi. Açıklamada, Amante’nin, sütlü ve bitter çikolatayı aynı anda tatma fırsatı verdiği, gerek ürün formu gerekse çift tarafı açılan ambalajı ile Türkiye’de bir ilk olduğu belirtilirken, sütlü ve bitter çikolatalı Dore’nin ise ince formu ve kare şekli ile alışılmış madlen çikolatadan daha farklı bir çikolata keyfi sunduğu bildirildi.

Ülker’in portföyünde bulunan 23 bayramlık çikolata markası ile sektörün en geniş ürün yelpazesine sahip lider markası olduğu belirtilen açıklamada, bu ürünlerin tamamının bayrama özel olarak, bayram dönemlerinde tüketici talebini karşılayacak şekilde üretildiği kaydedildi.

İstanbul Hatırası Ürünleri

Bu yıl ise İstanbul Hatırası ürünlerini piyasaya sundukları yer alan açıklamada, şu görüşlere yer verildi: “Bu yeni ürünün kutusunda İstanbul konulu bir kartpostal bulunuyor. Böylece kartpostallı bayram kutlaması geleneğini hatırlatmak istedik. İstanbul Hatırası, çikolata paketinin ambalajında bu şehrin sembollerinden Galata Kulesi, Boğaziçi Köprüsü ve tramvay görselleri bulunuyor. Böylece kartpostallı bayram kutlaması geleneğini hatırlatmak istedik. İstanbul Hatırası, çikolata paketinin ambalajında bu şehrin sembollerinden Kız Kulesi ile Fatih Sultan Mehmet Köprüsü yer alıyor. Pakette sütlü ve bitter madlen çikolata çeşitleri birim sargılı olarak sunuluyor.”