Kurulduğumuz 1944 yılından bu yana her lokmada mutlu etmek için çalışıyoruz. Ülker hakkında öğrenmek istedikleriniz burada.
Ülker onlarca markasıyla farklı damak tatlarına hitap ediyor. Hayatın her anında ağzınızı tatlandırıyor. Büyük ailemizle tanışın.
Çalışmalarımıza topluma ve dünyamıza olan sorumluluklarımızın bilinciyle devam ediyoruz.
Küçük bir atölyede tek çeşit bisküvi üretimiyle 1944 yılında başlayan yolculuğumuzda, bugün 300’ü aşkın markamızla ülkemizi dünyanın dört bir yanında temsil ederken, üretim üssümüz Türkiye’den 100’ün üzerinde ülkeye ihracat yapıyoruz.
Ülker ve alt markaları hakkındaki tüm haberlere buradan, aşağıdaki butonu kullanarak ulaşabilirsiniz.
İşimizi yaparken mutlu etmeyi ve mutlu olmayı önemsiyoruz. Bu yüzden sizden alacağımız geri bildirimler bizim için çok önemli. İletişim adreslerimize, müşteri ilişkileri merkezimize, gizlilik ve KVKK ile ilgili bilgilendirmelere bu bölümden ulaşabilirsiniz.
Ülker’in reklamları ve kurumsal filmlerine Ülker TV’den ulaşabilirsiniz.
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2023 yılının dokuz aylık döneminde hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. Şirket cirosunu 32 milyar TL’ye ulaştırdı.
Sporu ve sporcuyu destekleyen lider gıda şirketi Ülker, Türkiye Futbol Federasyonu’yla beraber TFF Ülker Geleceğin Yıldız Kızları projesini hayata geçiriyor. U15 Milli Takımı için futbolcu havuzunu genişletmek ve kız çocuklarına ‘fırsat eşitliği’ sunmak için tasarlanan projeye 2009-2010-2011 doğumlular katılabilecek. Katılımcılar, Kadın Milli Takım Teknik Direktörleri tarafından belirlenen hareketleri içeren videolarını ulkeryildizkizlar.tff.org sitesine yükleyerek seçmelere dahil olabilecekler.
Sürdürülebilir ham madde tedariki konusunda önemli projelere imza atan Ülker, şimdi de 13 bin yıllık geçmişiyle Anadolu’nun bilinen en eski tarım ürünlerinden Kavılca Buğdayı’yla ürettiği sınırlı sayıda Saklıköy ürününü tüketicilerle buluşturdu.
Ülker’den yeni bir marka: Everwell Takviye edici gıdaya ilk kez “Pastil” ile adım atan Ülker, bu kategorideki iddiasını “Everwell” markasıyla daha da güçlendiriyor. Ülker’in TÜBİTAK iş birliğiyle geliştirdiği, Everwell markası altında çıkardığı gıda takviyesi ürünleri yaygın bir dağıtım stratejisiyle satılacak.
İsrafsız şirket modeliyle faaliyet gösteren Ülker, 2022 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Elektrik enerjisi tüketiminin yaklaşık yüzde %43’ünü yenilenebilir kaynaklardan karşılayan Ülker; sürdürülebilir ham madde tedarikinden ambalaj yönetimine, lojistik yönetiminden atık geri dönüşümüne kadar tüm değer zincirini kapsayan karbon yönetim programını da başlattı. Şirket her alanda sera gazı emisyonlarını kontrol altına alarak, “2050’ye kadar net sıfır şirket” olmak için çalışmalarına devam ediyor.
Ülker Bisküvi, 2023 yılının ilk yarısını 19,6 milyar TL ciroyla kapattı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 66, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 34 oldu.
Ülker, hediyelik ve ikramlık ürün kategorisinde 56 farklı çikolata ve şekerleme alternatifiyle Kurban Bayramı’na hazırlandı.
Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te, “InnoTeam” takımı “Ülker Dankek” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. 115 farklı üniversiteden 790 takım ve 1800’den fazla öğrencinin başvurduğu yarışmada, ilk 3’e giren takımlar toplam 127 bin 500 TL ödül ve uzun süreli staj yapma hakkı kazandı.
Web sitemizde, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’ndaki amaçlar ile sınırlı mevzuata uygun şekilde çerezler kullanılmaktadır.Bilgi için Çerez Politikamızı inceleyebilirsiniz.