HABERLER

  • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

    Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2021'in dokuz ayında hem Türkiye operasyonları hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. Şirket cirosunu yüzde 20,7 artışla 8,4 milyar TL’ye ulaştırdı.

    DEVAMINI OKU
  • Ülker, atıştırmalıkta Türkiye’nin en sevilen markası

    Türkiye’nin lider gıda markası Ülker, ‘’Türkiye’nin Lovemark’ları 2021 Araştırması’nda “Atıştırmalık’’ kategorisinde açık farkla birinci marka seçildi.

    DEVAMINI OKU
  • Ülker, 6. Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı

    Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2020 yılı Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, 2020 yılında hayata geçirdiği operasyonel mükemmellik uygulamaları ve yaklaşık 2.000 teknik iyileştirmeyle 21,5 milyon TL, Ar-Ge ve inovasyon çalışmaları sonucunda hayata geçirdiği 69 projesiyle 26,6 milyon TL tasarruf sağladı.

    DEVAMINI OKU
  • Ülker, Önem Gıda’yı satın aldı

    Ülker, uzun yıllardır yarı mamul tedariki gerçekleştirdiği Yıldız Holding şirketlerinden Önem Gıda’yı satın aldı. Böylece, çikolata ve unlu mamullerdeki tüm üretim sürecini, uçtan uca kendi bünyesinde toplayan Ülker, sürdürülebilir büyüme stratejisi kapsamında önemli bir adım daha atmış oldu.

    DEVAMINI OKU
  • Ülker’e iki ödül birden…

    Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, bankacılık ve finansal işlemler arasında en iyilerinin belirlendiği, 2021 Türkiye Bonds&Loans Ödülleri’nde iki kategoride birinci olan tek şirket oldu

    DEVAMINI OKU
  • Ülker, cirosunu 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı

    Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2021’in ilk yarısında cirosunu yüzde 15,7 artışla 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı. Şirketin Türkiye operasyonları yüzde 15,8, ihracat ve yurt dışı operasyonları da yüzde 15,6 büyüdü.

    DEVAMINI OKU
  • Ülker, bayramlık ürünleriyle raflarda yerini aldı

    Ülker, Kurban Bayramı’nı şekerleme ve çikolatada 49 ürünle karşılıyor.

    DEVAMINI OKU
  • bizz@kampüs’te 1556 takım Ülker Hanımeller için yarıştı

    Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Cookie Monsters” takımının “Ülker Hanımeller” için hazırladığı proje birinci oldu.

    DEVAMINI OKU