Kurulduğumuz 1944 yılından bu yana her lokmada mutlu etmek için çalışıyoruz. Ülker hakkında öğrenmek istedikleriniz burada.
Ülker onlarca markasıyla farklı damak tatlarına hitap ediyor. Hayatın her anında ağzınızı tatlandırıyor. Büyük ailemizle tanışın.
Çalışmalarımıza topluma ve dünyamıza olan sorumluluklarımızın bilinciyle devam ediyoruz.
Küçük bir atölyede tek çeşit bisküvi üretimiyle 1944 yılında başlayan yolculuğumuzda, bugün 300’ü aşkın markamızla ülkemizi dünyanın dört bir yanında temsil ederken, üretim üssümüz Türkiye’den 100’ün üzerinde ülkeye ihracat yapıyoruz.
Ülker ve alt markaları hakkındaki tüm haberlere buradan, aşağıdaki butonu kullanarak ulaşabilirsiniz.
İşimizi yaparken mutlu etmeyi ve mutlu olmayı önemsiyoruz. Bu yüzden sizden alacağımız geri bildirimler bizim için çok önemli. İletişim adreslerimize, müşteri ilişkileri merkezimize, gizlilik ve KVKK ile ilgili bilgilendirmelere bu bölümden ulaşabilirsiniz.
Ülker’in reklamları ve kurumsal filmlerine Ülker TV’den ulaşabilirsiniz.
Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu.
Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor
Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Ülker markalı ürünlerin yanı sıra Godiva, McVitie’s, Flipz gibi global atıştırmalık markalarını Türkiye’de üretip dünyanın dört bir yanında tüketicilerle buluşturuyor. 2021 yılında atıştırmalık alanında Ülker Bisküvi çatısı altında ihracat rakamı 291 milyon dolara ulaştı.
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2021 yılı finansal sonuçlarını açıkladı. Pandemi döneminde küresel anlamda yaşanan tüm belirsizliklere rağmen, bulunduğu pazarlardaki konumunu güçlendiren Ülker, yurtiçi ve yurtdışı operasyonlarındaki büyümesini devam ettirdi.
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker’de önemli bir görev değişimi yaşandı. Son iki yıldır Ülker Bisküvi İş Birimi Pazarlama Direktörlüğü görevini yürüten Mustafa Kabakçı, Ülker CMO’su olarak atandı. Kabakçı, Ülker markasının yanı sıra Godiva’nın market serisi ve McVitie’s markalarının pazarlama stratejilerinin oluşturulmasından ve uygulanmasından sorumlu olacak.
Ülker, tüm dünyadan şirketlerin performanslarının ölçüldüğü S&P Global’in “Kurumsal Sürdürülebilirlik Değerlendirmesi” listesinde ikinci kez yer aldı ve yine gıda ürünleri kategorisindeki tek Türk şirketi oldu.
Ülker’in en sevilen markaları için, yenilikçi pazarlama fikirlerinin rekabetine sahne olan ‘bizz@kampüs’ yarışması 11 yaşında... Bu yıl 3., 4. sınıf üniversite ve yüksek lisans öğrencileri Ülker’in ikonik lezzetlerinden Çokonat için yarışacak.
Ülker, tüm dünyadan şirketlerin sürdürülebilirlik performanslarının değerlendirmeye alındığı, S&P Global ESG 2021 Endeksi’nde yer alan tek Türk gıda şirketi oldu. Türkiye’den, farklı sektörlerden endekste yer alan 37 şirket içinde ise ilk üçe girmeyi başardı.
Web sitemizde, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’ndaki amaçlar ile sınırlı mevzuata uygun şekilde çerezler kullanılmaktadır.Bilgi için Çerez Politikamızı inceleyebilirsiniz.