HABERLER

  • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

    Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu.

    DEVAMINI OKU
  • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

    Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor

    DEVAMINI OKU
  • Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Türkiye’yi üretim ve ihracat üssü haline getirdi

    Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Ülker markalı ürünlerin yanı sıra Godiva, McVitie’s, Flipz gibi global atıştırmalık markalarını Türkiye’de üretip dünyanın dört bir yanında tüketicilerle buluşturuyor. 2021 yılında atıştırmalık alanında Ülker Bisküvi çatısı altında ihracat rakamı 291 milyon dolara ulaştı.

    DEVAMINI OKU
  • Ülker, 2021 finansallarını açıkladı

    Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2021 yılı finansal sonuçlarını açıkladı. Pandemi döneminde küresel anlamda yaşanan tüm belirsizliklere rağmen, bulunduğu pazarlardaki konumunu güçlendiren Ülker, yurtiçi ve yurtdışı operasyonlarındaki büyümesini devam ettirdi.

    DEVAMINI OKU
  • Ülker’de üst düzey atama

    Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker’de önemli bir görev değişimi yaşandı. Son iki yıldır Ülker Bisküvi İş Birimi Pazarlama Direktörlüğü görevini yürüten Mustafa Kabakçı, Ülker CMO’su olarak atandı. Kabakçı, Ülker markasının yanı sıra Godiva’nın market serisi ve McVitie’s markalarının pazarlama stratejilerinin oluşturulmasından ve uygulanmasından sorumlu olacak.

    DEVAMINI OKU
  • Ülker’den bir uluslararası başarı daha

    Ülker, tüm dünyadan şirketlerin performanslarının ölçüldüğü S&P Global’in “Kurumsal Sürdürülebilirlik Değerlendirmesi” listesinde ikinci kez yer aldı ve yine gıda ürünleri kategorisindeki tek Türk şirketi oldu.

    DEVAMINI OKU
  • bizz@kampüs’te üniversiteliler Ülker Çokonat için yarışacak

    Ülker’in en sevilen markaları için, yenilikçi pazarlama fikirlerinin rekabetine sahne olan ‘bizz@kampüs’ yarışması 11 yaşında... Bu yıl 3., 4. sınıf üniversite ve yüksek lisans öğrencileri Ülker’in ikonik lezzetlerinden Çokonat için yarışacak.

    DEVAMINI OKU
  • Ülker’den uluslararası başarı…

    Ülker, tüm dünyadan şirketlerin sürdürülebilirlik performanslarının değerlendirmeye alındığı, S&P Global ESG 2021 Endeksi’nde yer alan tek Türk gıda şirketi oldu. Türkiye’den, farklı sektörlerden endekste yer alan 37 şirket içinde ise ilk üçe girmeyi başardı.

    DEVAMINI OKU