HABERLER

Ülker’den ‘milli’ destek

Türk sporuna her yıl 38 milyon dolar yatırım yapan Ülker, Euro 2008 öncesi ana sponsoru olduğu Türk Milli Futbol Takımı için yeni sponsorluk ve iletişim projeleri geliştirdi.

Ülker Kurumsal İletişim Müdürü Zuhal Şeker, kampanyayla tüketiciyle duygusal bağ yaratmayı amaçladıklarını bildirdi. Şeker, bu doğrultuda, reklam filmi, Milli Takım klibi, internet sitesi ve saha aktiviteleri hazırladıklarını anlattı.

Şeker, sakız markaları Chewy’nin Milli Takım sponsorluğunu kırmızı-beyaz sakızlarla pekiştireceğini söyledi. Şeker, satışa sunulacak olan Chewy Kırmızı Beyaz ile 1 milyon adet satış hedeflendiğini bildirdi. Şeker, Ülker İçim’in de Euro 2008 için zincir mağazalarda bir promosyon kampanyası başlattığını dile getirdi.
    • Ülker, ilk yarıyıl finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2024 yılının ilk yarısını 36,6 milyar TL ciroyla kapattı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 69, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 31 oldu. ...

      DEVAMINI OKU
    • pladis Türkiye ve Orta Asya Bölgesi’nde üst düzey atamalar

      ...

      DEVAMINI OKU
    • ÜLKER’DEN, TÜRKİYE MİLLİ PARALİMPİK TAKIMINA DESTEK

      Ülker, Paris 2024 Paralimpik Oyunları öncesi, anlamlı bir iş birliğine imza atarak Türkiye Milli Paralimpik Komitesi’nin destekçilerinden biri oldu. Anlaşma kapsamında Ülker, TMPK’nin engelli sporları ve paralimpik alanındaki çalışmalarını desteklemeyi ve farkındalığın artırılmasına katkıda bulunmayı amaçlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’den A Millilere “Memleket İçin Söyle” sürprizi

      Ülker, resmi sponsoru olduğu A Milli Futbol Takımı’na desteğini bu kez de tüm Türkiye’yle birlikte veriyor. ...

      DEVAMINI OKU