HABERLER

Ülker’den ‘milli’ destek

Türk sporuna her yıl 38 milyon dolar yatırım yapan Ülker, Euro 2008 öncesi ana sponsoru olduğu Türk Milli Futbol Takımı için yeni sponsorluk ve iletişim projeleri geliştirdi.

Ülker Kurumsal İletişim Müdürü Zuhal Şeker, kampanyayla tüketiciyle duygusal bağ yaratmayı amaçladıklarını bildirdi. Şeker, bu doğrultuda, reklam filmi, Milli Takım klibi, internet sitesi ve saha aktiviteleri hazırladıklarını anlattı.

Şeker, sakız markaları Chewy’nin Milli Takım sponsorluğunu kırmızı-beyaz sakızlarla pekiştireceğini söyledi. Şeker, satışa sunulacak olan Chewy Kırmızı Beyaz ile 1 milyon adet satış hedeflendiğini bildirdi. Şeker, Ülker İçim’in de Euro 2008 için zincir mağazalarda bir promosyon kampanyası başlattığını dile getirdi.
    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Yupo’dan yepyeni reklam kampanyası

      Ülker’in şekerleme markası Yupo, eğlenceyi merkezine alan yeni relansman kampanyasını izleyicilerle buluşturdu....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU