HABERLER

63 ilde çocuklar sinemalara koştu, 6 yılda 750 bin çocuk mutlu oldu

2008 yılında 33 ilde düzenlenmeye başlanan Ülker Çocuk Sinema Şenliği, bu yıl 63 ile yayılarak Türkiye’nin en kapsamlı çocuk şenliği olma özelliğini de pekiştirdi. Bugün altıncı kez perde açan şenlik, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nda çocukların hafızalarında unutulmaz anılar bıraktı. 6 yılda 750 bini çocuk 912 bin kişisi sinema ile buluşturan Ülker Çocuk Sinema Şenliği’nin 2015 hedefi 1 milyon kişiye ulaşmak.

Her yıl 23 Nisan haftasında çocukların heyecanla beklediği Ülker Çocuk Sinema Şenliği, 63 ile ulaştı. 2008 yılında 33 ille yola çıkan şenlik, aradan geçen beş yılda sinema salonu olan illerde gösterime girecek kadar genişledi. Bu yıl 63 il ve Kıbrıs’taki 159 sinema salonunda perde açacak olan şenlik sayesinde, bir gün boyunca tüm seanslarda çocuklar Cesur Balık-2 filmini ücretsiz izleme şansını yakaladı. Türkiye çapındaki en yaygın çocuk etkinliği olma özelliğine sahip Ülker Çocuk Sinema Şenliği, 6 yılda 750 bini çocuk olmak üzere 912 bin kişiyi sinema ile buluşturdu. Şenliğin hedefi 2015 yılında 1 milyon çocuğu sinema ile buluşturmak.

Başladığı 2008 yılından bu yana her yıl yeni bir ili daha kapsama alanına alan Ülker Çocuk Sinema Şenliği, bu yıl Denizli’den Van’a, Giresun’dan Muş’a kadar Türkiye’nin % 77’sini ulaştı. Bu yıl ilk defa sinema salonuna kavuşan Ağrı ile birlikte Kars ve Amasya da şenlikten yararlanan iller arasına girdi. Aynı anda tüm çocukların eşit olarak yararlandığı Türkiye’nin en yaygın sosyal sorumluluk projelerindin biri olan şenlik, Yıldız Holding şirketleri çalışanlarının da içinde bulunduğu 650 kişilik bir ekip tarafından hayata geçirildi.

Biz de Kars’taki çocukların mutluluğuna ortak olmak için onlara çok özel bir etkinlik düzenledik. İlk defa hiçbir ücret ödemeden film seyretme keyfini doyasıya yaşayan çocuklar, çıkışta dağıtılan Ülker hediye paketlerini kapıp, kaydıraktan, resim atölyesine, yüz boyamadan, baloncu ve uçurtma atölyesine koşmaktan yoruldu. Bu şenlikte çocukları mutlu edecek her şey vardı.

Ülker Çocuk Sinema Şenliği dönemlerinde özellikle Anadolu’da sinemaya gidenlerin oranında önemli artışlar sağlandı. Bu artışın Anadolu’dan gelmesi daha da sevindirici… Biz bu projeye başlamadan önce Anadolu’da sinemaya gidenlerin oranı % 33 civarında idi. Beş yılın sonunda şenliğin de katkılarıyla bu oran %45’lere çıktı. Bugüne kadar 750 bin çocuk ve 162 bin anne-baba olmak üzere 912 bin kalp kazandık. Bu bizim için gerçek bir hediye… Hedefimiz 2015 yılında 1 milyon çocuğun hafızasında mutlu anılar bırakmak.

Bir tüketicimizden müşteri iletişim merkezine gelen teşekkürü aktarmak isterim. Şöyle diyor minik tüketicimiz: "Size çok teşekkür etmekten başka bir şey yapamam elbet ama bizim gibi sinemaya gitmemiş ve görmemiş çocuklara bu mutluluğu yaşattığınız için çok mutluyum. Sizin sayenizde babam beni sinemaya götürebilecek."

    • Ülker’den A Millilere “Memleket İçin Söyle” sürprizi

      Ülker, resmi sponsoru olduğu A Milli Futbol Takımı’na desteğini bu kez de tüm Türkiye’yle birlikte veriyor. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Bisküvi 550 milyon dolarlık tahvil ihraç etti

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, yurtdışına 550 milyon ABD doları değerinde tahvil ihraç etti....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2024 yılı ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2024 yılının ilk çeyreğini 19,6 milyar TL ciro ile bitirdi. Ülker’in Türkiye ve yurt dışı operasyonları büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, ‘memleketini kalbinde taşıyanları’ Euro 2024 coşkusunda buluşturuyor

      Futbolseverlerin sabırsızlıkla beklediği Avrupa Futbol Şampiyonası’na geri sayım sürerken, A Milli Futbol Takımımızın resmi sponsoru Ülker, duygu dolu bir reklam filmine imza attı. Reklam filminde “Memleketin yeri, kalbimizin içi" sloganı ile Ülker, Türkiye aşkını her nerede olursa olsun kalbinde taşıyanlara sesleniyor. ...

      DEVAMINI OKU