HABERLER

Aklımızda futbol, kalbimizde Türkiye

Yaptığı 38 milyon Dolar yatırımla Türk sporunun en büyük destekçisi olan Ülker, Euro 2008 öncesinde, ulusal takım sponsorluğu çerçevesindeki iletişim çalışmalarına hız verdi. 

Ülker Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, Ülker’in Ulusal Takım – Euro 2008 sponsorluk ve iletişim stratejisini bizlerle paylaştı. Şeker, ulusal takım ve Ülker’i ‘Türkiye’nin iki büyük markası’ olarak tanımlayarak, “Ulusal Takım’la pek çok ortak özelliğimiz var” dedi. Şeker, Türk Ulusal Takımı Avrupa’da spor alanında güçlü bir yarışmaya hazırlanırken Ülker’in Avrupa’da ve dünyada küresel rekabet içinde olduğunu vurguladı. Zuhal Şeker, Ülker’in de Ay-Yıldızlı ekip gibi ‘halkın kalbini kazanan’ bir marka olduğunu belirterek şunları söyledi: “Ülker ve alt markalarımız hatırlanma ve beğenilme liglerinde önemli dereceler alıyor. KMG’nin ‘Lovemarks’ araştırmasında Ülker yüzde 13 ile birinci oldu. Aynı kategoride genç bir marka olan Cola Turka da yüzde 4’lük pay ile 11’inciliği elde etti. Ülker ve alt markalarına olan bu sevginin sporla derinleştiğini biliyoruz. “Şeker, şimdi de iki marka için sıranın ‘Avrupa’nın kalbini kazanmaya’ geldiğini söyledi. Spor alanında 33 yıllık tecrübeleri içinde 2007 yılı Haziran ayında başlayan Türk Ulusal Takımları sponsorluğunun çok özel bir yere sahip olduğunu vurgulayan Şeker, şu bilgiyi verdi: “Bu bir yıllık süreç bizim için de öğretici bir deneyimdi. Ulusal takım için çaba sarf ederken futbolun ne denli güçlü bir dil olduğuna bir kez daha tanıklık ettik. Futbolu, çocukları ‘harekete geçirmek’ için bir yol olarak gördük ve Türkiye Futbol Federasyonu’nun Grassroots (Herkes İçin Futbol)  projesinin ana sponsoru olduk. Euro 2008 iletişimi için hazırladığımız reklam filminde sokaktaki futbolun, yeşil sahada oynanan profesyonel futbolun temelini oluşturduğu gerçeğinden yola çıktık.”

Şampiyona Özel Projeler
Ülker markaların da ulusal takımı destekleyerek sporun gücüyle sinerji yarattıklarını vurgulayan Şeker, şunları söyledi: “Chewy, ulusal takım sponsorluğumuzu yepyeni bir ürünle destekledi. Chewy Kırmızı Beyaz, Euro 2008 boyunca taraftarların yanında olacak. ‘Kırmızı beyaz her yanımız, milli takımın yanındayız’ sloganıyla satışa sunulacak. Türkiye’nin en genç, yenilikçi ve hızla büyüyen gıda markası olan İçim ise bu değerlerini ulusal takım aracılığıyla Euro 2008 coşkusuna taşıyor. İçim, ulusal takım sponsorluğu çerçevesinde bir promosyon kampanyası düzenleyip rekabette bir adım öne çıktı.”
    • Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi

      Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak

      Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU