HABERLER

Aklımızda futbol, kalbimizde Türkiye

Yaptığı 38 milyon Dolar yatırımla Türk sporunun en büyük destekçisi olan Ülker, Euro 2008 öncesinde, ulusal takım sponsorluğu çerçevesindeki iletişim çalışmalarına hız verdi. 

Ülker Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, Ülker’in Ulusal Takım – Euro 2008 sponsorluk ve iletişim stratejisini bizlerle paylaştı. Şeker, ulusal takım ve Ülker’i ‘Türkiye’nin iki büyük markası’ olarak tanımlayarak, “Ulusal Takım’la pek çok ortak özelliğimiz var” dedi. Şeker, Türk Ulusal Takımı Avrupa’da spor alanında güçlü bir yarışmaya hazırlanırken Ülker’in Avrupa’da ve dünyada küresel rekabet içinde olduğunu vurguladı. Zuhal Şeker, Ülker’in de Ay-Yıldızlı ekip gibi ‘halkın kalbini kazanan’ bir marka olduğunu belirterek şunları söyledi: “Ülker ve alt markalarımız hatırlanma ve beğenilme liglerinde önemli dereceler alıyor. KMG’nin ‘Lovemarks’ araştırmasında Ülker yüzde 13 ile birinci oldu. Aynı kategoride genç bir marka olan Cola Turka da yüzde 4’lük pay ile 11’inciliği elde etti. Ülker ve alt markalarına olan bu sevginin sporla derinleştiğini biliyoruz. “Şeker, şimdi de iki marka için sıranın ‘Avrupa’nın kalbini kazanmaya’ geldiğini söyledi. Spor alanında 33 yıllık tecrübeleri içinde 2007 yılı Haziran ayında başlayan Türk Ulusal Takımları sponsorluğunun çok özel bir yere sahip olduğunu vurgulayan Şeker, şu bilgiyi verdi: “Bu bir yıllık süreç bizim için de öğretici bir deneyimdi. Ulusal takım için çaba sarf ederken futbolun ne denli güçlü bir dil olduğuna bir kez daha tanıklık ettik. Futbolu, çocukları ‘harekete geçirmek’ için bir yol olarak gördük ve Türkiye Futbol Federasyonu’nun Grassroots (Herkes İçin Futbol)  projesinin ana sponsoru olduk. Euro 2008 iletişimi için hazırladığımız reklam filminde sokaktaki futbolun, yeşil sahada oynanan profesyonel futbolun temelini oluşturduğu gerçeğinden yola çıktık.”

Şampiyona Özel Projeler
Ülker markaların da ulusal takımı destekleyerek sporun gücüyle sinerji yarattıklarını vurgulayan Şeker, şunları söyledi: “Chewy, ulusal takım sponsorluğumuzu yepyeni bir ürünle destekledi. Chewy Kırmızı Beyaz, Euro 2008 boyunca taraftarların yanında olacak. ‘Kırmızı beyaz her yanımız, milli takımın yanındayız’ sloganıyla satışa sunulacak. Türkiye’nin en genç, yenilikçi ve hızla büyüyen gıda markası olan İçim ise bu değerlerini ulusal takım aracılığıyla Euro 2008 coşkusuna taşıyor. İçim, ulusal takım sponsorluğu çerçevesinde bir promosyon kampanyası düzenleyip rekabette bir adım öne çıktı.”
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU
    • Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Türkiye’yi üretim ve ihracat üssü haline getirdi

      Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Ülker markalı ürünlerin yanı sıra Godiva, McVitie’s, Flipz gibi global atıştırmalık markalarını Türkiye’de üretip dünyanın dört bir yanında tüketicilerle buluşturuyor. 2021 yılında atıştırmalık alanında Ülker Bisküvi çatısı altında ihracat rakamı 291 milyon dolara ulaştı. ...

      DEVAMINI OKU