Alpella Riva’ya sahip olmak için neler yapardın?
Türkiye’nin en genç çikolata markası Alpella’nın yeni ürünü Riva’yı kendisi kadar iddialı ve farklı bir reklam kampanyası ile tanıtıyor. Gençlerin Alpella Riva’sına girdiği iddia ve “hiçbir şey için bunu yapmam diyorsan, ya Alpella Riva yemedin ya da yaşlanıyorsun” cümlesi hem ürünün hem de reklam filminin taşıyıcısı...
Filmin çekimleri Atlantik Film Prodüksiyonu ve Can Ulkay yönetmenliğinde gerçekleştirildi. Riva’nın muhteşem lezzetini ortaya çıkarmak için yapılan demo çekimleri de Depo Film prodüksiyonu ile Locito&Locito tarafından İtalya’da gerçekleştirildi.
KAMPANYA KÜNYESİ
Ürün Alpella Riva
Reklamveren Merkez Gıda A.Ş.
Reklamveren yetkilisi Kuthan Erginbilgiç, Hakan Kültürlü
Reklam Ajansı Pars McCann-Erickson
Yaratıcı Grup Pars McCann-Erickson
Yönetmen Can Ulkay \ Demo Yön. Locito&Locito
Süresi 40
Prodüksiyon Şirketi Atlantik Film \ Depo Film
Medya Ajansı Universal McCann
-
Ülker’den A Millilere “Memleket İçin Söyle” sürprizi
Ülker, resmi sponsoru olduğu A Milli Futbol Takımı’na desteğini bu kez de tüm Türkiye’yle birlikte veriyor. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker Bisküvi 550 milyon dolarlık tahvil ihraç etti
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, yurtdışına 550 milyon ABD doları değerinde tahvil ihraç etti....
DEVAMINI OKU -
Ülker, 2024 yılı ilk çeyrek finansallarını açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2024 yılının ilk çeyreğini 19,6 milyar TL ciro ile bitirdi. Ülker’in Türkiye ve yurt dışı operasyonları büyümeye devam etti. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker, ‘memleketini kalbinde taşıyanları’ Euro 2024 coşkusunda buluşturuyor
Futbolseverlerin sabırsızlıkla beklediği Avrupa Futbol Şampiyonası’na geri sayım sürerken, A Milli Futbol Takımımızın resmi sponsoru Ülker, duygu dolu bir reklam filmine imza attı. Reklam filminde “Memleketin yeri, kalbimizin içi" sloganı ile Ülker, Türkiye aşkını her nerede olursa olsun kalbinde taşıyanlara sesleniyor. ...
DEVAMINI OKU