HABERLER

Alpella Riva’ya sahip olmak için neler yapardın?

Türkiye’nin en genç çikolata markası Alpella’nın yeni ürünü Riva’yı kendisi kadar iddialı ve farklı bir reklam kampanyası ile tanıtıyor. Gençlerin Alpella Riva’sına girdiği iddia ve “hiçbir şey için bunu yapmam diyorsan, ya Alpella Riva yemedin ya da yaşlanıyorsun” cümlesi hem ürünün hem de reklam filminin taşıyıcısı...

Pars McCann-Erickson tarafından yaratılan kampanya filmi de, Riva’ya sahip olmak için bir grup Alpella gencinin arasındaki meydan okuma ve iddialaşma üzerine kurgulanmış. “Bu kadar lezzetli bir çikolata için yapmayacağım şey yok” diyen Alpella genci, Riva’ya sahip olmak için sevimli ama iddialı bir muzırlık içinde, mağazada bayan kostümü giyiyor. Üstüne üstlük mağaza içinde, şaşkın bakışlar arasında cesurca bir de tur atıyor. Yani nefis Alpella çikolatası içinde hindistancevizi, latte kreması, bütün bir bisküvi ya da bitter çikolataya sahip Riva’yı hak etmek gerekiyor.

Filmin çekimleri Atlantik Film Prodüksiyonu ve Can Ulkay yönetmenliğinde gerçekleştirildi. Riva’nın muhteşem lezzetini ortaya çıkarmak için yapılan demo çekimleri de Depo Film prodüksiyonu ile Locito&Locito tarafından İtalya’da gerçekleştirildi.


KAMPANYA KÜNYESİ

Ürün    Alpella Riva
Reklamveren    Merkez Gıda A.Ş.
Reklamveren yetkilisi    Kuthan Erginbilgiç, Hakan Kültürlü
Reklam Ajansı    Pars McCann-Erickson
Yaratıcı Grup    Pars McCann-Erickson
Yönetmen    Can Ulkay \ Demo Yön. Locito&Locito
Süresi    40
Prodüksiyon Şirketi    Atlantik Film \ Depo Film
Medya Ajansı    Universal McCann
    • Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi

      Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak

      Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU