Alpella Riva’ya sahip olmak için neler yapardın?
Türkiye’nin en genç çikolata markası Alpella’nın yeni ürünü Riva’yı kendisi kadar iddialı ve farklı bir reklam kampanyası ile tanıtıyor. Gençlerin Alpella Riva’sına girdiği iddia ve “hiçbir şey için bunu yapmam diyorsan, ya Alpella Riva yemedin ya da yaşlanıyorsun” cümlesi hem ürünün hem de reklam filminin taşıyıcısı...
Filmin çekimleri Atlantik Film Prodüksiyonu ve Can Ulkay yönetmenliğinde gerçekleştirildi. Riva’nın muhteşem lezzetini ortaya çıkarmak için yapılan demo çekimleri de Depo Film prodüksiyonu ile Locito&Locito tarafından İtalya’da gerçekleştirildi.
KAMPANYA KÜNYESİ
Ürün Alpella Riva
Reklamveren Merkez Gıda A.Ş.
Reklamveren yetkilisi Kuthan Erginbilgiç, Hakan Kültürlü
Reklam Ajansı Pars McCann-Erickson
Yaratıcı Grup Pars McCann-Erickson
Yönetmen Can Ulkay \ Demo Yön. Locito&Locito
Süresi 40
Prodüksiyon Şirketi Atlantik Film \ Depo Film
Medya Ajansı Universal McCann
-
Ülker 2023 finansal sonuçlarını açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2023 yılını 56 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket 2024 yılında da faaliyet gösterdiği pazarlardaki liderliğini ve güçlü büyümesini devam ettirmeyi hedefliyor....
DEVAMINI OKU -
“Ülker Apartmanı” sakinleri tüm Türkiye’ye kapılarını açıyor
“Ülker Apartmanı” sakinlerinin birbirinden keyifli anlarının ekrana yansıyacağı yeni reklam filmi serisinin tanıtım filmi izleyicilerle buluştu. ...
DEVAMINI OKU -
Afra Saraçoğlu Ülker Çikolata’nın yeni reklam yüzü oldu
Türkiye’nin 1 numaralı çikolata markası Ülker Çikolata’nın* yeni reklam kampanyasında, yıldız oyuncu Afra Saraçoğlu rol aldı. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker’den robot projesi
Üretimden insan kaynaklarına, performans yönetiminden satışa kadar dijitalleşme ve teknoloji yatırımlarına hız veren Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, Gebze Fabrikası’nda 20 otonom mobil robotu devreye aldı. Ham madde ve ambalaj başta olmak üzere 2 bin 600 çeşit malzemeyi taşıyabilen robotlar, fabrikada üretim verimliliğini ve maliyet avantajını artıracak. ...
DEVAMINI OKU