HABERLER

Alpella’dan büyük icat: 3gen Gofret

Alpella bir ilke daha imza atıp gençleri ve ‘hep genç kalanları’ 3gen Gofret ile tanıştırıyor.

Türkiye’nin en genç çikolata markası Alpella, 2008’in en büyük icadını yaparak Alpella 3gen Gofret’i yarattı.

Gençliğini doyasıya yaşamak isteyen herkesin gofreti olacak Alpella 3gen Gofret, üçgen prizma şeklindeki yenilikçi formunun avantajıyla, diğer çikolatalı gofretlerden çok daha fazla çikolata barındırıyor.

Alpella 3gen Gofret’te “daha çok kat, daha çok çikolata ve daha çok tat” var!
 
Gofrette yepyeni bir format açan Alpella 3gen Gofret, tam 1 yıl süren araştırma-geliştirme faaliyetleri sonucunda ortaya çıktı.

Bu yepyeni ürün şimdilik 3 ayrı lezzetle gençlerin beğenisine sunuldu; Çikolatalı 3gen Gofret’in yanında, farklı çikolata lezzetlerinden hoşlananlar için Beyaz Çikolatalı ve Bitter Çikolatalı’sı da var…

Bol çikolatalı bu gofretlerin tadına doyamayacaksınız…

    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU
    • Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Türkiye’yi üretim ve ihracat üssü haline getirdi

      Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Ülker markalı ürünlerin yanı sıra Godiva, McVitie’s, Flipz gibi global atıştırmalık markalarını Türkiye’de üretip dünyanın dört bir yanında tüketicilerle buluşturuyor. 2021 yılında atıştırmalık alanında Ülker Bisküvi çatısı altında ihracat rakamı 291 milyon dolara ulaştı. ...

      DEVAMINI OKU