HABERLER

Alpella’dan Format Dışı Yepyeni Bir Ürün Daha: Alpella One!

Bir Parmak Çikolata

Alpella’dan Format Dışı Yepyeni Bir Ürün Daha: Alpella One!

Bir Parmak Çikolata
Formata gelmeyen şekli, sıradışı ambalajı, fındık krema dolgusu ve dayanılmaz Alpella çikolatasının birleştiği nefis tadıyla Alpella One benzerlerinden farklı bir çikolatalı gofret deneyimi sunuyor.

Alpella One reklam filminde, sokaklarda yaşanan heyecan devam ediyor; hayatın, gençliğin ve eğlencenin doyasıya yaşandığı sokaklar, gençlerin yeni trendi parmak performansıyla birleşiyor. Alpalla One; şekli ve ilgi çekici ambalajı ile bu dünyanın içine eklenerek gençlerin hayatının bir parçası oluyor.
 

    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU