HABERLER

Alpella’dan Format Dışı Yepyeni Bir Ürün Daha: Alpella One!

Bir Parmak Çikolata

Alpella’dan Format Dışı Yepyeni Bir Ürün Daha: Alpella One!

Bir Parmak Çikolata
Formata gelmeyen şekli, sıradışı ambalajı, fındık krema dolgusu ve dayanılmaz Alpella çikolatasının birleştiği nefis tadıyla Alpella One benzerlerinden farklı bir çikolatalı gofret deneyimi sunuyor.

Alpella One reklam filminde, sokaklarda yaşanan heyecan devam ediyor; hayatın, gençliğin ve eğlencenin doyasıya yaşandığı sokaklar, gençlerin yeni trendi parmak performansıyla birleşiyor. Alpalla One; şekli ve ilgi çekici ambalajı ile bu dünyanın içine eklenerek gençlerin hayatının bir parçası oluyor.
 

    • Ülker’den uluslararası başarı…

      Ülker, tüm dünyadan şirketlerin sürdürülebilirlik performanslarının değerlendirmeye alındığı, S&P Global ESG 2021 Endeksi’nde yer alan tek Türk gıda şirketi oldu. Türkiye’den, farklı sektörlerden endekste yer alan 37 şirket içinde ise ilk üçe girmeyi başardı. ...

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te üniversiteliler Ülker Çokonat için yarışacak

      Ülker’in en sevilen markaları için, yenilikçi pazarlama fikirlerinin rekabetine sahne olan ‘bizz@kampüs’ yarışması 11 yaşında... Bu yıl 3., 4. sınıf üniversite ve yüksek lisans öğrencileri Ülker’in ikonik lezzetlerinden Çokonat için yarışacak....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’de Üst Düzey Atama…

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi’de önemli bir görev değişimi yaşandı. Kamu Aydınlatma Platformu’na yapılan açıklamaya göre Ülker Bisküvi’de CFO görevine 3 Ocak 2022 tarihinden geçerli olmak üzere Fulya Banu Sürücü getirildi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2021'in dokuz ayında hem Türkiye operasyonları hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. Şirket cirosunu yüzde 20,7 artışla 8,4 milyar TL’ye ulaştırdı....

      DEVAMINI OKU