HABERLER

Alpella’dan Format Dışı Yepyeni Bir Ürün Daha: Alpella One!

Bir Parmak Çikolata

Alpella’dan Format Dışı Yepyeni Bir Ürün Daha: Alpella One!

Bir Parmak Çikolata
Formata gelmeyen şekli, sıradışı ambalajı, fındık krema dolgusu ve dayanılmaz Alpella çikolatasının birleştiği nefis tadıyla Alpella One benzerlerinden farklı bir çikolatalı gofret deneyimi sunuyor.

Alpella One reklam filminde, sokaklarda yaşanan heyecan devam ediyor; hayatın, gençliğin ve eğlencenin doyasıya yaşandığı sokaklar, gençlerin yeni trendi parmak performansıyla birleşiyor. Alpalla One; şekli ve ilgi çekici ambalajı ile bu dünyanın içine eklenerek gençlerin hayatının bir parçası oluyor.
 

    • Ülker, 2024 finansal sonuçlarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi 2024’te büyümeye devam etti. Şirket, 2024 yılını 84,1 milyar TL ciroyla kapatırken, bisküvi pazarında Suudi Arabistan ve Mısır’da liderliğini, Kazakistan ve Orta Asya ülkelerinde ise güçlü büyüme trendini sürdürdü....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker CEO’su Mete Buyurgan’a uluslararası görev…

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker’de 2020 yılının şubat ayından bu yana CEO’luk görevini yürüten Mete Buyurgan, Yıldız Holding’in global atıştırmalık şirketi pladis’in Birleşik Krallık ve İrlanda’dan sorumlu Başkanı olarak atandı....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’den yeni nesil reklam filmi

      Ülker, tatlı atıştırmalık kategorisinin yüzde 100 yapay zekâ teknolojisiyle üretilmiş ilk reklam filmini yayınladı....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker sürdürülebilirlikte yine zirvede

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, uluslararası derecelendirme kuruluşu S&P Global’in, en iyi çevre, sosyal ve yönetişim performansı gösterenleri dahil ettiği Kurumsal Sürdürülebilirlik Değerlendirmesinde (The Sustainability Yearbook) üst üste 5. kez yer aldı....

      DEVAMINI OKU