HABERLER

Anneciğim Seni Saraylarda Yaşatacağım...

Ülker Hanımeller, “Anneciğim Seni Saraylarda Yaşatacağım...” kampanyası ile bir kişiye annesiyle birlikte Paris’te 4 günlük saray gibi bir otel tatili; her hafta 50 kişiye resimli gümüş kolye hediye ediyor. Kampanya detayları için senisaraylardayasatacagim.com adresini ziyaret edebilirsiniz...

Annenizle birlikte sarayda yaşayacağınız rüya gibi bir tatile hazır mısınız?
 “Annelerin sultanı benimki çünkü...” cümlesini tamamlayın, en çok oy alan 30 kişi arasında yer alarak birincilik şansını yakalayın. Birinci, en çok oyu alan 30 mesaj arasından jüri tarafından seçilecek.

Birinciye 4 günlük saray gibi otel tatili!
Birinci olan kişi 3 gece 4 gün, Paris’te 18. Yüzyılda saray oalrak kullanılmış Hotel’de  Crillon’da annesiyle birlikte Hanımeller’in misafiri olacak. Bu süre zarfındakendileri için organize edilmiş özel gezi programıyla Paris’te unutulmaz anlar yaşayacaklar.

Her hafta 50 kişiye resimli gümüş kolye!
Ayrıca “Annelerin sultanı benimki çünkü..” cümlesini tamamlayan katılımcılar arasından her hafta 50 kişi resimli  gümüş kolye kazanacak.

Kampanya ile ilgili hazırlanan sitede, “Bir kalbin iki yarısı” ve “Hatıralar Geçidi” isimli bölümler kullanıcıya eğlenceli dakikalar yaşatıyor...

Bir kalbin iki yarısı:
senisaraylardayasatacagim.com adresine gir, annenin ve kendi resimlerini yükle, Hanımeller reklam filminde annenle yer al!

Hatıralar Geçidi:
Kampanya sitesine gir, annenle yaşadığın en güzel anların resimlerini yükle, unutulmaz bir albüm hazırla!

    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Yupo’dan yepyeni reklam kampanyası

      Ülker’in şekerleme markası Yupo, eğlenceyi merkezine alan yeni relansman kampanyasını izleyicilerle buluşturdu....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU