HABERLER

Aşkın tadını Ülker Golden ile çıkarın

Ülker Golden, 14 Şubat Sevgililer Günü’nü hem çok tatlı hem çok özel bir hediye ile kutlama fırsatı veriyor. Özel tasarlanmış şık bir kutuda sınırlı adette satışa sunulan “Golden Aşkın Tadı”  paketlerinden çıkan şifre ile sevdiğinize özel bir web sayfası hazırlayın.

Ülker Golden, sevgi ayı Şubat’ta sevdiklerinizi mutlu etmeniz için lezzetli ve farklı bir hediye hazırladı. Ülker Golden’in 14 Şubat Sevgililer Günü’ne özel olarak sunduğu ve sınırlı sayıda üretilen  “Aşkın Tadı” çikolatası, özel tasarımlı şeffaf bir kutuda satılıyor.

Kutuda biri antepfıstıklı diğeri sütlü iki farklı Ülker Golden bulunuyor. Asıl sürpriz ise çikolata paketlerinin içinde gizli… Paketlerde www.askintadi.com sitesine giriş yaparak, özel bir web sayfası tasarımına fırsat veren bir şifre bulunuyor.

Kullanıcılar, siteye fotoğraf yükleme, arka plan tasarımı yapma ve müzik seçme şansına sahipler. Ardından bu siteyi özel bir mesajla sevdiklerine hediye edebilecekler.

Bu yıl Ülker Golden ile sevdiğinize özel ve farklı bir hediye verme şansını kaçırmayın.
    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Yupo’dan yepyeni reklam kampanyası

      Ülker’in şekerleme markası Yupo, eğlenceyi merkezine alan yeni relansman kampanyasını izleyicilerle buluşturdu....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU