HABERLER

Ayın golü Baros'tan

Sarı-Kırmızılı kulübün resmi internet sitesinde düzenlenen ayın golü yarışmasında, Eylül ayı liderliğine Milan Baros ulaştı.

Sarı-Kırmızılı kulübün resmi internet sitesinde Cola Turka’nın sponsorluğuyla düzenlenen ayın golü yarışmasında, Eylül ayı liderliğine Milan Baros ulaştı. Taraftarların oylarıyla yapılan yarışmada, Baros’un Konya’ya attığı gol birinci, Kewell’ın Bellinzona’ya attığı gol ikinci, Yine Kewell’ın Kocaeli deplasmanında attığı gol üçüncü oldu. Doğru tahmin yapan futbolseverler ödül almaya hak kazandı.
    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Yupo’dan yepyeni reklam kampanyası

      Ülker’in şekerleme markası Yupo, eğlenceyi merkezine alan yeni relansman kampanyasını izleyicilerle buluşturdu....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU