HABERLER

Baby Star, 48 saatte sorularınıza yanıt veriyor!

Ülker kalite ve güvencesiyle Eylül ayında piyasaya sunulan Türkiye’nin en hızlı emici bebek bezi Baby Star, web sayfası aracılığı ile anne babalara destek oluyor.

Yeni nesilleri birlikte büyütme vaadiyle anne ve babalara çocuk gelişimi konusunda destek olmak, sorularına yanıt bulabilecekleri, birbirleri ile fikir alışverişinde bulunacakları bir ortam ve kaynak oluşturmayı amaçlayan Baby Star, yeni web sayfası ile bir ilke imza atıyor. Konusunda uzman yaklaşık 20 doktorun hazırladığı bilgilerden oluşan web sitesinde en büyük ilgiyi gören ‘Uzmanına Sorun’ köşesine gelen sorular 48 saat içinde yanıtlanıyor. ‘Hamilelik dönemi’, ‘Bebek gelişimi & sağlığı’ ve ‘Bebek ile birlikte yeni hayat’ temel bölümlerinden oluşan sitede, Türkiye’de ilk kez, içerikler her ay 10 yeni konu ile güncelleniyor.

Hamilelik dönemi sayfalarında hafta hafta gebelik gelişimi bilgileri, bebek isimleri, doğum alışverişi, doğum tarihi hesaplaması gibi anne adaylarının hayatını kolaylaştıran çözümler sunuluyor. Bebek gelişimi bölümünde ise 0-2  yaş dönemi fiziksel, duygusal gelişimler, beslenme, giyinme, uyku, temel aşılar gibi konular işleniyor. Bebek ile yeni hayat sayfasında da bebekli annelere hamilelikten sonra hayat ve aile konularında destek bilgiler ve doğum sonrası kilo verme önerilere yer veriliyor.

Anneler, ayrıca www.babystar.com.tr'de bebekleri hakkında birbirleriyle deneyimlerini paylaşabilecekleri bebek–forum’da buluşacak ve kampanyalar hakkında bilgilendirilecek. İlk olarak üye olan her bebeğin web sitesinin hazırlanacağı bu sitede; bebeklerin bilgi ve resimleri yer alacak, dileyenler mesaj bırakabilecek.

Bir aydır yeni nesilleri birlikte büyütme vaadini yerine getirmek amacıyla annelerin hayatını kolaylaştıran www.babystar.com.tr sitesi bu kısa sürede toplam 11.900 üyeye ulaşarak 0-3 yaş arasında bebeği olan her annenin tercihi olmayı hedefliyor. 
    • Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi

      Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak

      Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU