HABERLER

“Ben Böyle Şey Görmedim!” dediler, Ülker’den BMW Z4 kazandılar

Ülker Albeni, Metro, Rodeo, Piko ve Coco Star ürünlerinin ambalajlarındaki şifreyi gönderen Ankara’dan Selçuk Aşçıoğlu, İstanbul’dan Özcan Demir, Denizli’den Ümit Örnek ve Gümüşhane’den Kiraz Arıtaş dört haftanın BMW Z4 kazanan talihlileri oldu. Gümüşhane’den katılan Kiraz Arıtaş, BMW Z4’ü satarak oğlunun eğitimi için kullanacak.

Ülker Albeni, Metro, Rodeo, Piko ve Coco Star ürünlerini kapsayan Ben Böyle Şey Görmedim kampanyasının ikinci ayağını oluşturan dört haftanın talihlileri BMW Z4 otomobillerine kavuştu. Kampanya dahilindeki Ülker ürünlerinin ambalajlarındaki şifreyi gönderenler arasından Selçuk Aşçıoğlu 3. haftanın, Özcan Demir 4., Ümit Örnek 5. ve Kiraz Arıtaş 6. haftanın büyük ödül talihlileri oldu.

Talihlilere otomobilleri 14 Ocak 2007 Pazartesi günü Yıldız Holding Müşteri İlişkileri ve Kanal Genel Müdürü Tevfik Arıkan’ın katıldığı törenle teslim edildi. Kampanya talihlileri otomobil kazandıkları telefonla kendilerine bildirildiğinde inanamadıklarını belirterek heyecanlarını paylaşıyorlar.

Gümüşhane’den katılarak BMW Z4’ü kazanan Kiraz Arıtaş ise kampanyaya oğlu için katılmış. Arıtaş, BMW Z4’ü kazanmaktan dolayı mutlu olduğunu belirtiyor. Otomobili kullanmayacağını ve satacağını söyleyen Arıtaş, elde edeceği parayı da oğlunun eğitimi için harcayacak.

Kampanya kapsamında ayrıca her gün bir kişi Asus Laptop, her saat en çok şifre gönderen katılımcı Apple iPod nano kazandı. Her gün 12 kişi, toplamda ise 840 kişi Apple iPod nano’nun sahibi oldu. Ayrıca kampanyaya katılanlara milyonlarca Turkcell kontörü hediye edildi.
    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Yupo’dan yepyeni reklam kampanyası

      Ülker’in şekerleme markası Yupo, eğlenceyi merkezine alan yeni relansman kampanyasını izleyicilerle buluşturdu....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU