HABERLER

Beşiktaşlı Yusuf’un enerjisi Metro’dan…

Bu sezonun başarılı futbolcusu Yusuf Şimşek, Metro’nun verdiği enerji ile kale direğini önce yamulttu, sonra eski haline getirdi. Yusuf’un oynadığı Metro reklam filminin çekimleri BJK Nevzat Demir Tesisleri’nde gerçekleştirildi.

Beşiktaşlı Yusuf'un Kale Direğini Yamultan Şutu!Görselin yüksek çözünürlüklü hali için tıklayın...

 Nefis karameli, yumuşacık nugası ve çikolatası ile anında enerji veren Metro, bu kez BJK’lı futbolcu Yusuf Şimşek’e enerji verdi. Son reklam filminde enerji verdiğini esprili şekilde anlatan Metro’nun yeni reklam filminde futbol sahalarından bir enerji anı yine esprili bir şekilde canlandırılıyor.

Kupa ve lig şampiyonu Beşiktaş’ın başarılı orta saha oyuncusu Yusuf Şimşek kaleye şut çekiyor ve kale direğinin yamulmasına sebep oluyor. Herkesin şaşkın bakışları devam ederken bu kez bir sonraki atışını yapıyor ve direğin eski haline dönmesini sağlıyor.

Metro’nun reklam filminde Yusuf Şimşek’e, PAF Takımından oyuncular eşlik etti. BJK Nevzat Demir Tesisleri’nde yapılan çekimler 3 saatte tamamlandı. Alametifarika ajansı tarafından hazırlanan reklam filminin prodüksiyonunu Film Colony, yönetmenliğini ise Boğaçhan Dündar üstlendi.

“Enerji geliyorum demez” sloganı ile tanıtılan Metro, Türkiye’de çikolata kaplamalı ürünler kategorisinin en çok tercih edilen ve en sevilen ürünlerinden bir tanesi. Metro, karamel, nuga ve çikolatanın mükemmel birleşiminden oluşuyor. Geçen yıl tüketicilerin beğenisine sunulan Metro Nut ile bu lezzetli birleşime bir de fındık eklenmiş oldu. Metro Nut’ta, Türk tüketicisinin en çok sevdiği çeşnilerden olan fındığın enerjisi Metro ile buluşturuldu.

    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Yupo’dan yepyeni reklam kampanyası

      Ülker’in şekerleme markası Yupo, eğlenceyi merkezine alan yeni relansman kampanyasını izleyicilerle buluşturdu....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU