HABERLER

Beşiktaşlı Yusuf’un enerjisi Metro’dan…

Bu sezonun başarılı futbolcusu Yusuf Şimşek, Metro’nun verdiği enerji ile kale direğini önce yamulttu, sonra eski haline getirdi. Yusuf’un oynadığı Metro reklam filminin çekimleri BJK Nevzat Demir Tesisleri’nde gerçekleştirildi.

Beşiktaşlı Yusuf'un Kale Direğini Yamultan Şutu!Görselin yüksek çözünürlüklü hali için tıklayın...

 Nefis karameli, yumuşacık nugası ve çikolatası ile anında enerji veren Metro, bu kez BJK’lı futbolcu Yusuf Şimşek’e enerji verdi. Son reklam filminde enerji verdiğini esprili şekilde anlatan Metro’nun yeni reklam filminde futbol sahalarından bir enerji anı yine esprili bir şekilde canlandırılıyor.

Kupa ve lig şampiyonu Beşiktaş’ın başarılı orta saha oyuncusu Yusuf Şimşek kaleye şut çekiyor ve kale direğinin yamulmasına sebep oluyor. Herkesin şaşkın bakışları devam ederken bu kez bir sonraki atışını yapıyor ve direğin eski haline dönmesini sağlıyor.

Metro’nun reklam filminde Yusuf Şimşek’e, PAF Takımından oyuncular eşlik etti. BJK Nevzat Demir Tesisleri’nde yapılan çekimler 3 saatte tamamlandı. Alametifarika ajansı tarafından hazırlanan reklam filminin prodüksiyonunu Film Colony, yönetmenliğini ise Boğaçhan Dündar üstlendi.

“Enerji geliyorum demez” sloganı ile tanıtılan Metro, Türkiye’de çikolata kaplamalı ürünler kategorisinin en çok tercih edilen ve en sevilen ürünlerinden bir tanesi. Metro, karamel, nuga ve çikolatanın mükemmel birleşiminden oluşuyor. Geçen yıl tüketicilerin beğenisine sunulan Metro Nut ile bu lezzetli birleşime bir de fındık eklenmiş oldu. Metro Nut’ta, Türk tüketicisinin en çok sevdiği çeşnilerden olan fındığın enerjisi Metro ile buluşturuldu.

    • Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi

      Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak

      Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU