HABERLER

Bir 23 Nisan Hikayesi

Kimi annesinin eline sıkı sıkıya yapışmıştı, kimi komşusunun göz hapsindeydi. “Daha önce gitmiştim” diyen tecrübeliler de vardı, “televizyon gibiymiş” diyerek, tahmin ileri sürenler de…

Bir 23 Nisan Hikayesi Ziyaretçi Defteri Reklam Filmi
Kimi annesinin eline sıkı sıkıya yapışmıştı, kimi komşusunun göz hapsindeydi.
“Daha önce gitmiştim” diyen tecrübeliler  de vardı, “televizyon gibiymiş” diyerek,  tahmin ileri sürenler de…
Bazıları pek küçücüktü, bazıları ise daha büyük….
Ama hepsi çok güzeldi… Hepsi çok neşeliydi…
Ve hepsi bu armağanı hak etmişti…Çünkü 23 Nisan’dı. Ve gün onların günüydü.
Hepsi ‘Ülker’in davetlisiydi’… Onların neşesi o gün Ülker’e emanetti.
Kimi Erzurum’daydı. Kimi İzmir’de … İstanbul’da olanı  vardı Batman’da olanı da…
23 Nisan onuruna Türkiye’nin 49 ilindeki sinemalar, tam bir şenlik yeriydi.

O iki gün oralarda ne oldu ? derseniz….
Şenlik 18 Nisan Cumartesi günü saat 11’dek ilk seansla başladı. 19 Nisan Pazar günü son seansla tamamlandı. 130 bini çocuk olmak üzere 170 bin kişi için 1345 ücretsiz gösterim yapıldı. Etkin, Seher atlas ve Atlantik’ten 139 kişi ve Ülker Kurumsal İletişim ekibinin tamamı ve  diğer yardımcı ekiple birlikte 510 görevli  çocuklara destek oldu.
İstatistikler söyleyemez… O iki gün oralarda “çocuklar mutlu” oldu.

O iki gün boyunca Ülker çocuklar için marka olmaktan daha fazla bir şeydi. Görevliler   onların gözünde “Ülker ağabeyi ve ablalarına” dönüşmüştü. Gösterim sonunda onlara hediye edilen, İçim Smart süt, Kekstra, Çokokrem, Zum şeker, Yupo şekerlemelerle dolu küçük hediye kutusuna verdikleri ad ise ‘hazineydi”… Ki, bu sözün bittiği yerdi…

    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Yupo’dan yepyeni reklam kampanyası

      Ülker’in şekerleme markası Yupo, eğlenceyi merkezine alan yeni relansman kampanyasını izleyicilerle buluşturdu....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU