HABERLER

Bir 23 Nisan Hikayesi

Kimi annesinin eline sıkı sıkıya yapışmıştı, kimi komşusunun göz hapsindeydi. “Daha önce gitmiştim” diyen tecrübeliler de vardı, “televizyon gibiymiş” diyerek, tahmin ileri sürenler de…

Bir 23 Nisan Hikayesi Ziyaretçi Defteri Reklam Filmi
Kimi annesinin eline sıkı sıkıya yapışmıştı, kimi komşusunun göz hapsindeydi.
“Daha önce gitmiştim” diyen tecrübeliler  de vardı, “televizyon gibiymiş” diyerek,  tahmin ileri sürenler de…
Bazıları pek küçücüktü, bazıları ise daha büyük….
Ama hepsi çok güzeldi… Hepsi çok neşeliydi…
Ve hepsi bu armağanı hak etmişti…Çünkü 23 Nisan’dı. Ve gün onların günüydü.
Hepsi ‘Ülker’in davetlisiydi’… Onların neşesi o gün Ülker’e emanetti.
Kimi Erzurum’daydı. Kimi İzmir’de … İstanbul’da olanı  vardı Batman’da olanı da…
23 Nisan onuruna Türkiye’nin 49 ilindeki sinemalar, tam bir şenlik yeriydi.

O iki gün oralarda ne oldu ? derseniz….
Şenlik 18 Nisan Cumartesi günü saat 11’dek ilk seansla başladı. 19 Nisan Pazar günü son seansla tamamlandı. 130 bini çocuk olmak üzere 170 bin kişi için 1345 ücretsiz gösterim yapıldı. Etkin, Seher atlas ve Atlantik’ten 139 kişi ve Ülker Kurumsal İletişim ekibinin tamamı ve  diğer yardımcı ekiple birlikte 510 görevli  çocuklara destek oldu.
İstatistikler söyleyemez… O iki gün oralarda “çocuklar mutlu” oldu.

O iki gün boyunca Ülker çocuklar için marka olmaktan daha fazla bir şeydi. Görevliler   onların gözünde “Ülker ağabeyi ve ablalarına” dönüşmüştü. Gösterim sonunda onlara hediye edilen, İçim Smart süt, Kekstra, Çokokrem, Zum şeker, Yupo şekerlemelerle dolu küçük hediye kutusuna verdikleri ad ise ‘hazineydi”… Ki, bu sözün bittiği yerdi…

    • Ülker’den uluslararası başarı…

      Ülker, tüm dünyadan şirketlerin sürdürülebilirlik performanslarının değerlendirmeye alındığı, S&P Global ESG 2021 Endeksi’nde yer alan tek Türk gıda şirketi oldu. Türkiye’den, farklı sektörlerden endekste yer alan 37 şirket içinde ise ilk üçe girmeyi başardı. ...

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te üniversiteliler Ülker Çokonat için yarışacak

      Ülker’in en sevilen markaları için, yenilikçi pazarlama fikirlerinin rekabetine sahne olan ‘bizz@kampüs’ yarışması 11 yaşında... Bu yıl 3., 4. sınıf üniversite ve yüksek lisans öğrencileri Ülker’in ikonik lezzetlerinden Çokonat için yarışacak....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’de Üst Düzey Atama…

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi’de önemli bir görev değişimi yaşandı. Kamu Aydınlatma Platformu’na yapılan açıklamaya göre Ülker Bisküvi’de CFO görevine 3 Ocak 2022 tarihinden geçerli olmak üzere Fulya Banu Sürücü getirildi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2021'in dokuz ayında hem Türkiye operasyonları hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. Şirket cirosunu yüzde 20,7 artışla 8,4 milyar TL’ye ulaştırdı....

      DEVAMINI OKU