HABERLER

Bir 23 Nisan Hikayesi

Kimi annesinin eline sıkı sıkıya yapışmıştı, kimi komşusunun göz hapsindeydi. “Daha önce gitmiştim” diyen tecrübeliler de vardı, “televizyon gibiymiş” diyerek, tahmin ileri sürenler de…

Bir 23 Nisan Hikayesi Ziyaretçi Defteri Reklam Filmi
Kimi annesinin eline sıkı sıkıya yapışmıştı, kimi komşusunun göz hapsindeydi.
“Daha önce gitmiştim” diyen tecrübeliler  de vardı, “televizyon gibiymiş” diyerek,  tahmin ileri sürenler de…
Bazıları pek küçücüktü, bazıları ise daha büyük….
Ama hepsi çok güzeldi… Hepsi çok neşeliydi…
Ve hepsi bu armağanı hak etmişti…Çünkü 23 Nisan’dı. Ve gün onların günüydü.
Hepsi ‘Ülker’in davetlisiydi’… Onların neşesi o gün Ülker’e emanetti.
Kimi Erzurum’daydı. Kimi İzmir’de … İstanbul’da olanı  vardı Batman’da olanı da…
23 Nisan onuruna Türkiye’nin 49 ilindeki sinemalar, tam bir şenlik yeriydi.

O iki gün oralarda ne oldu ? derseniz….
Şenlik 18 Nisan Cumartesi günü saat 11’dek ilk seansla başladı. 19 Nisan Pazar günü son seansla tamamlandı. 130 bini çocuk olmak üzere 170 bin kişi için 1345 ücretsiz gösterim yapıldı. Etkin, Seher atlas ve Atlantik’ten 139 kişi ve Ülker Kurumsal İletişim ekibinin tamamı ve  diğer yardımcı ekiple birlikte 510 görevli  çocuklara destek oldu.
İstatistikler söyleyemez… O iki gün oralarda “çocuklar mutlu” oldu.

O iki gün boyunca Ülker çocuklar için marka olmaktan daha fazla bir şeydi. Görevliler   onların gözünde “Ülker ağabeyi ve ablalarına” dönüşmüştü. Gösterim sonunda onlara hediye edilen, İçim Smart süt, Kekstra, Çokokrem, Zum şeker, Yupo şekerlemelerle dolu küçük hediye kutusuna verdikleri ad ise ‘hazineydi”… Ki, bu sözün bittiği yerdi…

    • Ülker, 6. Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2020 yılı Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, 2020 yılında hayata geçirdiği operasyonel mükemmellik uygulamaları ve yaklaşık 2.000 teknik iyileştirmeyle 21,5 milyon TL, Ar-Ge ve inovasyon çalışmaları sonucunda hayata geçirdiği 69 projesiyle 26,6 milyon TL tasarruf sağladı....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Önem Gıda’yı satın aldı

      Ülker, uzun yıllardır yarı mamul tedariki gerçekleştirdiği Yıldız Holding şirketlerinden Önem Gıda’yı satın aldı. Böylece, çikolata ve unlu mamullerdeki tüm üretim sürecini, uçtan uca kendi bünyesinde toplayan Ülker, sürdürülebilir büyüme stratejisi kapsamında önemli bir adım daha atmış oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’e iki ödül birden…

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, bankacılık ve finansal işlemler arasında en iyilerinin belirlendiği, 2021 Türkiye Bonds&Loans Ödülleri’nde iki kategoride birinci olan tek şirket oldu...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, cirosunu 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2021’in ilk yarısında cirosunu yüzde 15,7 artışla 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı. Şirketin Türkiye operasyonları yüzde 15,8, ihracat ve yurt dışı operasyonları da yüzde 15,6 büyüdü....

      DEVAMINI OKU