HABERLER

Biskrem şimdi de ‘fındık’la buluştu

Türkiye’nin en sevilen bisküvisi Biskrem, fındıkla buluştu ve ortaya yepyeni bir lezzet çıktı: Biskrem Fındıklı.Bu yeni ürün ile Biskrem bisküvisi içinde akışkan fındık kremasının keyfini çıkartacaksınız.

Bildiğiniz ve çok sevdiğiniz Biskrem bisküvisi bir başka çok sevilen lezzet “fındık” ile buluştu ve ortaya akışkan kremalı dayanılmaz lezzet Biskrem Fındıklı çıktı.

Biskrem Kakaolu ve Biskrem Dark çeşitleri bulunan Biskrem ailesinin bu yepyeni üyesinde, Türk tüketicisinin çikolatadan sonra en çok tercih ettiği lezzet olan fındık tadı yoğun olarak hissediliyor.

Biskrem Fındıklı ile tanıştıktan sonra canınız tatlı çektiğinde fındık kremasıyla zenginleştirilmiş kıtır bisküvi Biskrem Fındıklı’dan vazgeçemeyeceksiniz.

Kendi segmentinde lider olan Biskrem, ürün portföyüne eklediği yenilikçi ürünlerle tüketiciye farklı alternatifler sunmaya devam ediyor.
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU
    • Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Türkiye’yi üretim ve ihracat üssü haline getirdi

      Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Ülker markalı ürünlerin yanı sıra Godiva, McVitie’s, Flipz gibi global atıştırmalık markalarını Türkiye’de üretip dünyanın dört bir yanında tüketicilerle buluşturuyor. 2021 yılında atıştırmalık alanında Ülker Bisküvi çatısı altında ihracat rakamı 291 milyon dolara ulaştı. ...

      DEVAMINI OKU