“bizz@kampüs”te parlak fikirler Krispi için yarışacak…
Yıldız Holding’in üniversiteliler için düzenlediği en parlak fikirli yarışması bizz@kampüs’ün başvuruları başlıyor. Öğrenciler başvurularını sosyal medya üzerinden yapabiliyor. Bu yılın sponsoru Krispi, “parlak fikirlerin” arayışına çıktı.
Yıldız Holding’in üniversiteliler için düzenlediği en parlak fikirli yarışması bizz@kampüs’ün başvuruları başlıyor. Öğrenciler başvurularını sosyal medya üzerinden yapabiliyor. Bu yılın sponsoru Krispi, “parlak fikirlerin” arayışına çıktı.
Her yıl farklı bir Ülker markası ile üniversite öğrencilerinin yenilikçi projelerini anlatmalarına olanak sağlayan yarışma platformu bizz@kampus, bu yıl 6.kez öğrencilerle buluşuyor. Şimdiye dek 20.000 öğrenci ve 6.668 takımın inovatif fikirlerini sunduğu yarışma, öğrencilerden büyük ilgi görüyor.
Üniversitelerin 2.-3.-4.sınıf ve yüksek lisans bölümlerine devam eden öğrencilerinin oluşturacağı takımlar, Krispi’ye yenilik katacak fikirleriyle yarışacak. Proje sahipleri, kariyeri için güçlü bir adım atma şansını yakalarken sürpriz ödüllerin de sahibi olacak.
Bizz@kampüs, sadece sosyal medya üzerinden başvuru kabul ediyor. Gençlerin sosyal medyayı etkin kullanmaları nedeniyle böyle bir yol izleyen bizz@kampüs, gördüğü ilgi açısından da farklı bir yarışma. Başvurular, www.bizzkampus.com üzerinden 16 Ocak itibariyle yapılabiliyor.
Başvurular alındıktan sonra yarışmacılardan bu yılın sponsoru Krispi iletişimi hazırlamaları istenecek. Jüri tarafından yapılacak değerlendirme sonrasında kazananlar final ve ödül töreninde açıklanacak. Öğrencilere gerçek bir ürün geliştirme ve pazarlama deneyimi sunan bizz@kampüs yarışmasında kazananlara maddi ödülün (1. Takıma 15.000TL; 2. Takıma 10.000TL; 3. Takıma 7.500 TL) yanı sıra Yıldız Holding şirketlerinde staj yapma hakkı da tanınıyor.
Öğrenciler www.bizzkampus.com sayfasından da yarışmanın detaylarına ilişkin bilgi alabilecek.
-
Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2023 yılının dokuz aylık döneminde hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. Şirket cirosunu 32 milyar TL’ye ulaştırdı. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker ve TFF geleceğin yıldız futbolcu kızlarını arıyor
Sporu ve sporcuyu destekleyen lider gıda şirketi Ülker, Türkiye Futbol Federasyonu’yla beraber TFF Ülker Geleceğin Yıldız Kızları projesini hayata geçiriyor. U15 Milli Takımı için futbolcu havuzunu genişletmek ve kız çocuklarına ‘fırsat eşitliği’ sunmak için tasarlanan projeye 2009-2010-2011 doğumlular katılabilecek. Katılımcılar, Kadın Milli Takım Teknik Direktörleri tarafından belirlenen hareketleri içeren videolarını ulkeryildizkizlar.tff.org sitesine yükleyerek seçmelere dahil olabilecekler. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker’den Atalık Kavılca Buğdayı’na destek
Sürdürülebilir ham madde tedariki konusunda önemli projelere imza atan Ülker, şimdi de 13 bin yıllık geçmişiyle Anadolu’nun bilinen en eski tarım ürünlerinden Kavılca Buğdayı’yla ürettiği sınırlı sayıda Saklıköy ürününü tüketicilerle buluşturdu. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker’den takviye edici gıda ürünlerine yatırım
Ülker’den yeni bir marka: Everwell Takviye edici gıdaya ilk kez “Pastil” ile adım atan Ülker, bu kategorideki iddiasını “Everwell” markasıyla daha da güçlendiriyor. Ülker’in TÜBİTAK iş birliğiyle geliştirdiği, Everwell markası altında çıkardığı gıda takviyesi ürünleri yaygın bir dağıtım stratejisiyle satılacak. ...
DEVAMINI OKU