HABERLER

“bizz@kampüs”te parlak fikirler Krispi için yarışacak…

Yıldız Holding’in üniversiteliler için düzenlediği en parlak fikirli yarışması bizz@kampüs’ün başvuruları başlıyor. Öğrenciler başvurularını sosyal medya üzerinden yapabiliyor. Bu yılın sponsoru Krispi, “parlak fikirlerin” arayışına çıktı.

Yıldız Holding’in üniversiteliler için düzenlediği en parlak fikirli yarışması bizz@kampüs’ün başvuruları başlıyor. Öğrenciler başvurularını sosyal medya üzerinden yapabiliyor. Bu yılın sponsoru Krispi, “parlak fikirlerin” arayışına çıktı.

Her yıl farklı bir Ülker markası ile üniversite öğrencilerinin yenilikçi projelerini anlatmalarına olanak sağlayan yarışma platformu bizz@kampus, bu yıl 6.kez öğrencilerle buluşuyor. Şimdiye dek 20.000 öğrenci ve 6.668 takımın inovatif fikirlerini sunduğu yarışma, öğrencilerden büyük ilgi görüyor.

Üniversitelerin 2.-3.-4.sınıf ve yüksek lisans bölümlerine devam eden öğrencilerinin oluşturacağı takımlar, Krispi’ye yenilik katacak fikirleriyle yarışacak. Proje sahipleri, kariyeri için güçlü bir adım atma şansını yakalarken sürpriz ödüllerin de sahibi olacak.

Bizz@kampüs, sadece sosyal medya üzerinden başvuru kabul ediyor. Gençlerin sosyal medyayı etkin kullanmaları nedeniyle böyle bir yol izleyen bizz@kampüs, gördüğü ilgi açısından da farklı bir yarışma. Başvurular, www.bizzkampus.com üzerinden 16 Ocak itibariyle yapılabiliyor.

Başvurular alındıktan sonra yarışmacılardan bu yılın sponsoru Krispi iletişimi hazırlamaları istenecek. Jüri tarafından yapılacak değerlendirme sonrasında kazananlar final ve ödül töreninde açıklanacak. Öğrencilere gerçek bir ürün geliştirme ve pazarlama deneyimi sunan bizz@kampüs yarışmasında kazananlara maddi ödülün (1. Takıma 15.000TL; 2. Takıma 10.000TL; 3. Takıma 7.500 TL) yanı sıra Yıldız Holding şirketlerinde staj yapma hakkı da tanınıyor.

Öğrenciler www.bizzkampus.com sayfasından da yarışmanın detaylarına ilişkin bilgi alabilecek.

    • Ülker 2023 finansal sonuçlarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2023 yılını 56 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket 2024 yılında da faaliyet gösterdiği pazarlardaki liderliğini ve güçlü büyümesini devam ettirmeyi hedefliyor....

      DEVAMINI OKU
    • “Ülker Apartmanı” sakinleri tüm Türkiye’ye kapılarını açıyor

      “Ülker Apartmanı” sakinlerinin birbirinden keyifli anlarının ekrana yansıyacağı yeni reklam filmi serisinin tanıtım filmi izleyicilerle buluştu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Afra Saraçoğlu Ülker Çikolata’nın yeni reklam yüzü oldu

      Türkiye’nin 1 numaralı çikolata markası Ülker Çikolata’nın* yeni reklam kampanyasında, yıldız oyuncu Afra Saraçoğlu rol aldı. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’den robot projesi

      Üretimden insan kaynaklarına, performans yönetiminden satışa kadar dijitalleşme ve teknoloji yatırımlarına hız veren Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, Gebze Fabrikası’nda 20 otonom mobil robotu devreye aldı. Ham madde ve ambalaj başta olmak üzere 2 bin 600 çeşit malzemeyi taşıyabilen robotlar, fabrikada üretim verimliliğini ve maliyet avantajını artıracak. ...

      DEVAMINI OKU