HABERLER

“bizz@kampüs”te parlak fikirler Krispi için yarışacak…

Yıldız Holding’in üniversiteliler için düzenlediği en parlak fikirli yarışması bizz@kampüs’ün başvuruları başlıyor. Öğrenciler başvurularını sosyal medya üzerinden yapabiliyor. Bu yılın sponsoru Krispi, “parlak fikirlerin” arayışına çıktı.

Yıldız Holding’in üniversiteliler için düzenlediği en parlak fikirli yarışması bizz@kampüs’ün başvuruları başlıyor. Öğrenciler başvurularını sosyal medya üzerinden yapabiliyor. Bu yılın sponsoru Krispi, “parlak fikirlerin” arayışına çıktı.

Her yıl farklı bir Ülker markası ile üniversite öğrencilerinin yenilikçi projelerini anlatmalarına olanak sağlayan yarışma platformu bizz@kampus, bu yıl 6.kez öğrencilerle buluşuyor. Şimdiye dek 20.000 öğrenci ve 6.668 takımın inovatif fikirlerini sunduğu yarışma, öğrencilerden büyük ilgi görüyor.

Üniversitelerin 2.-3.-4.sınıf ve yüksek lisans bölümlerine devam eden öğrencilerinin oluşturacağı takımlar, Krispi’ye yenilik katacak fikirleriyle yarışacak. Proje sahipleri, kariyeri için güçlü bir adım atma şansını yakalarken sürpriz ödüllerin de sahibi olacak.

Bizz@kampüs, sadece sosyal medya üzerinden başvuru kabul ediyor. Gençlerin sosyal medyayı etkin kullanmaları nedeniyle böyle bir yol izleyen bizz@kampüs, gördüğü ilgi açısından da farklı bir yarışma. Başvurular, www.bizzkampus.com üzerinden 16 Ocak itibariyle yapılabiliyor.

Başvurular alındıktan sonra yarışmacılardan bu yılın sponsoru Krispi iletişimi hazırlamaları istenecek. Jüri tarafından yapılacak değerlendirme sonrasında kazananlar final ve ödül töreninde açıklanacak. Öğrencilere gerçek bir ürün geliştirme ve pazarlama deneyimi sunan bizz@kampüs yarışmasında kazananlara maddi ödülün (1. Takıma 15.000TL; 2. Takıma 10.000TL; 3. Takıma 7.500 TL) yanı sıra Yıldız Holding şirketlerinde staj yapma hakkı da tanınıyor.

Öğrenciler www.bizzkampus.com sayfasından da yarışmanın detaylarına ilişkin bilgi alabilecek.

    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Yupo’dan yepyeni reklam kampanyası

      Ülker’in şekerleme markası Yupo, eğlenceyi merkezine alan yeni relansman kampanyasını izleyicilerle buluşturdu....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU