HABERLER

“bizz@kampüs”te parlak fikirler Krispi için yarışacak…

Yıldız Holding’in üniversiteliler için düzenlediği en parlak fikirli yarışması bizz@kampüs’ün başvuruları başlıyor. Öğrenciler başvurularını sosyal medya üzerinden yapabiliyor. Bu yılın sponsoru Krispi, “parlak fikirlerin” arayışına çıktı.

Yıldız Holding’in üniversiteliler için düzenlediği en parlak fikirli yarışması bizz@kampüs’ün başvuruları başlıyor. Öğrenciler başvurularını sosyal medya üzerinden yapabiliyor. Bu yılın sponsoru Krispi, “parlak fikirlerin” arayışına çıktı.

Her yıl farklı bir Ülker markası ile üniversite öğrencilerinin yenilikçi projelerini anlatmalarına olanak sağlayan yarışma platformu bizz@kampus, bu yıl 6.kez öğrencilerle buluşuyor. Şimdiye dek 20.000 öğrenci ve 6.668 takımın inovatif fikirlerini sunduğu yarışma, öğrencilerden büyük ilgi görüyor.

Üniversitelerin 2.-3.-4.sınıf ve yüksek lisans bölümlerine devam eden öğrencilerinin oluşturacağı takımlar, Krispi’ye yenilik katacak fikirleriyle yarışacak. Proje sahipleri, kariyeri için güçlü bir adım atma şansını yakalarken sürpriz ödüllerin de sahibi olacak.

Bizz@kampüs, sadece sosyal medya üzerinden başvuru kabul ediyor. Gençlerin sosyal medyayı etkin kullanmaları nedeniyle böyle bir yol izleyen bizz@kampüs, gördüğü ilgi açısından da farklı bir yarışma. Başvurular, www.bizzkampus.com üzerinden 16 Ocak itibariyle yapılabiliyor.

Başvurular alındıktan sonra yarışmacılardan bu yılın sponsoru Krispi iletişimi hazırlamaları istenecek. Jüri tarafından yapılacak değerlendirme sonrasında kazananlar final ve ödül töreninde açıklanacak. Öğrencilere gerçek bir ürün geliştirme ve pazarlama deneyimi sunan bizz@kampüs yarışmasında kazananlara maddi ödülün (1. Takıma 15.000TL; 2. Takıma 10.000TL; 3. Takıma 7.500 TL) yanı sıra Yıldız Holding şirketlerinde staj yapma hakkı da tanınıyor.

Öğrenciler www.bizzkampus.com sayfasından da yarışmanın detaylarına ilişkin bilgi alabilecek.

    • Ülker’den A Millilere “Memleket İçin Söyle” sürprizi

      Ülker, resmi sponsoru olduğu A Milli Futbol Takımı’na desteğini bu kez de tüm Türkiye’yle birlikte veriyor. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Bisküvi 550 milyon dolarlık tahvil ihraç etti

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, yurtdışına 550 milyon ABD doları değerinde tahvil ihraç etti....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2024 yılı ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2024 yılının ilk çeyreğini 19,6 milyar TL ciro ile bitirdi. Ülker’in Türkiye ve yurt dışı operasyonları büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, ‘memleketini kalbinde taşıyanları’ Euro 2024 coşkusunda buluşturuyor

      Futbolseverlerin sabırsızlıkla beklediği Avrupa Futbol Şampiyonası’na geri sayım sürerken, A Milli Futbol Takımımızın resmi sponsoru Ülker, duygu dolu bir reklam filmine imza attı. Reklam filminde “Memleketin yeri, kalbimizin içi" sloganı ile Ülker, Türkiye aşkını her nerede olursa olsun kalbinde taşıyanlara sesleniyor. ...

      DEVAMINI OKU