bizz@kampüs'te parlak fikirler Ülker Oneo için yarışacak
Pladis şirketinin üniversiteliler için düzenlediği en parlak fikirler yarışması bizz@kampüs’e başvurular başladı.
Pladis şirketinin üniversiteliler için düzenlediği en parlak fikirler yarışması bizz@kampüs’e başvurular başladı. Öğrenciler, www.bizzkampus.com adresinden 25 Ocak tarihine kadar başvuru yapabilecek. Bu yıl projeler Ülker Oneo için hazırlanacak.
Her yıl farklı bir Ülker markasıyla üniversite öğrencilerinin yenilikçi pazarlama fikirlerini sunmalarına olanak tanıyan “bizz@kampüs” başladı. Bu yıl 8. kez öğrencilerle buluşacak yarışmada bugüne kadar 28.596 öğrencinin oluşturduğu 9.693 takım fikirlerini sundu.
bizz@kampüs yarışmasıyla öğrencilerin iş hayatına atılmadan önce gerçek bir pazarlama deneyimi yaşadıklarını belirten pladis Türkiye İnsan Kaynakları Başkan Yardımcısı Faruk Gözleveli, “Öğrenciler takım oluşturma, ekip çalışması, yaratıcı fikir geliştirme, proje yönetimi ve sunum yapma konularında deneyim elde ediyor. İlk başvuru gününden, proje hedeflerinin verildiği, fikirlerin geliştirildiği sürece ve sunumların yapıldığı final gününe kadar hem bizim hem öğrenciler için heyecan dolu ve karşılıklı olarak birbirimizi geliştirdiğimiz bir 4.5 ay geçiyor. Biz gençlerle yakın çalışmaktan, onlara kendimizi tanıtmaktan ve onları tanımaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Öğrencilerin kazandığı deneyimle gelişim ve kalkınmanın temel dinamiklerinden olan inovasyon kültürüne de katkı sağladığımıza inanıyoruz” dedi.
Staj ve işe başlama fırsatı
Üniversite 3.-4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin, 2 veya 3 kişilik takımlarla katılabildiği bizz@kampüs’te bu yıl fikirler Ülker Oneo için geliştirilecek. Öğrenciler inovatif ürün, tasarım, ambalaj, slogan, strateji ve iletişim planından oluşturdukları projeleriyle yarışacak. İlk 3’e giren takımlara verilecek 20bin TL, 15bin TL ve 10bin TL’lik ödüllerin yanı sıra pladis’te uzun dönem staj yapma ve işe başlama fırsatı da sağlanacak. Geçen sene Ülker Metro için tasarladıkları pazarlama fikirleriyle birincilik ödülünü Boğaziçi ve İstanbul Üniversitesi’nden Energenius takımının, ikincilik Yeditepe Üniversitesi’nden Conception takımının, üçüncülük Ege Üniversitesi’nden mADcap takımının olmuştu.
-
Ülker 2023 finansal sonuçlarını açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2023 yılını 56 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket 2024 yılında da faaliyet gösterdiği pazarlardaki liderliğini ve güçlü büyümesini devam ettirmeyi hedefliyor....
DEVAMINI OKU -
“Ülker Apartmanı” sakinleri tüm Türkiye’ye kapılarını açıyor
“Ülker Apartmanı” sakinlerinin birbirinden keyifli anlarının ekrana yansıyacağı yeni reklam filmi serisinin tanıtım filmi izleyicilerle buluştu. ...
DEVAMINI OKU -
Afra Saraçoğlu Ülker Çikolata’nın yeni reklam yüzü oldu
Türkiye’nin 1 numaralı çikolata markası Ülker Çikolata’nın* yeni reklam kampanyasında, yıldız oyuncu Afra Saraçoğlu rol aldı. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker’den robot projesi
Üretimden insan kaynaklarına, performans yönetiminden satışa kadar dijitalleşme ve teknoloji yatırımlarına hız veren Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, Gebze Fabrikası’nda 20 otonom mobil robotu devreye aldı. Ham madde ve ambalaj başta olmak üzere 2 bin 600 çeşit malzemeyi taşıyabilen robotlar, fabrikada üretim verimliliğini ve maliyet avantajını artıracak. ...
DEVAMINI OKU