HABERLER

bizz@kampüs'te parlak fikirler Ülker Oneo için yarışacak

Pladis şirketinin üniversiteliler için düzenlediği en parlak fikirler yarışması bizz@kampüs’e başvurular başladı.

Pladis şirketinin üniversiteliler için düzenlediği en parlak fikirler yarışması bizz@kampüs’e başvurular başladı. Öğrenciler, www.bizzkampus.com adresinden 25 Ocak tarihine kadar başvuru yapabilecek. Bu yıl projeler Ülker Oneo için hazırlanacak.  

Her yıl farklı bir Ülker markasıyla üniversite öğrencilerinin yenilikçi pazarlama fikirlerini sunmalarına olanak tanıyan “bizz@kampüs” başladı. Bu yıl 8. kez öğrencilerle buluşacak yarışmada bugüne kadar 28.596 öğrencinin oluşturduğu 9.693 takım fikirlerini sundu.

bizz@kampüs yarışmasıyla öğrencilerin iş hayatına atılmadan önce gerçek bir pazarlama deneyimi yaşadıklarını belirten pladis Türkiye İnsan Kaynakları Başkan Yardımcısı Faruk Gözleveli,  “Öğrenciler takım oluşturma, ekip çalışması, yaratıcı fikir geliştirme, proje yönetimi  ve sunum yapma konularında deneyim elde ediyor. İlk başvuru gününden, proje hedeflerinin verildiği, fikirlerin geliştirildiği sürece ve sunumların yapıldığı final gününe kadar hem bizim hem öğrenciler için heyecan dolu ve karşılıklı olarak birbirimizi geliştirdiğimiz bir 4.5 ay geçiyor. Biz gençlerle yakın çalışmaktan, onlara kendimizi tanıtmaktan ve onları tanımaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Öğrencilerin kazandığı deneyimle gelişim ve kalkınmanın temel dinamiklerinden olan inovasyon kültürüne de katkı sağladığımıza inanıyoruz” dedi.

Staj ve işe başlama fırsatı

Üniversite 3.-4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin, 2 veya 3 kişilik takımlarla katılabildiği bizz@kampüs’te bu yıl fikirler Ülker Oneo için geliştirilecek. Öğrenciler inovatif ürün, tasarım, ambalaj, slogan, strateji ve iletişim planından oluşturdukları projeleriyle yarışacak. İlk 3’e giren takımlara verilecek 20bin TL, 15bin TL ve 10bin TL’lik ödüllerin yanı sıra pladis’te uzun dönem staj yapma ve işe başlama fırsatı da sağlanacak.  Geçen sene Ülker Metro için tasarladıkları pazarlama fikirleriyle birincilik ödülünü Boğaziçi ve İstanbul Üniversitesi’nden Energenius takımının, ikincilik  Yeditepe Üniversitesi’nden Conception takımının, üçüncülük Ege Üniversitesi’nden mADcap takımının olmuştu.

    • Ülker, 6. Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2020 yılı Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, 2020 yılında hayata geçirdiği operasyonel mükemmellik uygulamaları ve yaklaşık 2.000 teknik iyileştirmeyle 21,5 milyon TL, Ar-Ge ve inovasyon çalışmaları sonucunda hayata geçirdiği 69 projesiyle 26,6 milyon TL tasarruf sağladı....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Önem Gıda’yı satın aldı

      Ülker, uzun yıllardır yarı mamul tedariki gerçekleştirdiği Yıldız Holding şirketlerinden Önem Gıda’yı satın aldı. Böylece, çikolata ve unlu mamullerdeki tüm üretim sürecini, uçtan uca kendi bünyesinde toplayan Ülker, sürdürülebilir büyüme stratejisi kapsamında önemli bir adım daha atmış oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’e iki ödül birden…

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, bankacılık ve finansal işlemler arasında en iyilerinin belirlendiği, 2021 Türkiye Bonds&Loans Ödülleri’nde iki kategoride birinci olan tek şirket oldu...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, cirosunu 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2021’in ilk yarısında cirosunu yüzde 15,7 artışla 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı. Şirketin Türkiye operasyonları yüzde 15,8, ihracat ve yurt dışı operasyonları da yüzde 15,6 büyüdü....

      DEVAMINI OKU