HABERLER

“bizz@kampüs”te fikirler “Ülker Hanımeller” için yarışacak

Ülker’in en sevilen markaları için yenilikçi fikirlerin yarıştığı ‘bizz@kampüs’e başvurular başladı. Üniversite 3. ve 4. sınıfla yüksek lisans öğrencilerinin katılabildiği ve proje takımlarının Ülker Hanımeller için yarışacağı bizz@kampüs’e başvurular, www.bizzkampus.com adresinden 11 Nisan’a kadar yapılabilecek.

Onuncu yılına giren, üniversite öğrencilerinin yenilikçi pazarlama fikirleriyle yarıştığı ‘bizz@kampüs’te başvuru takvimi açıklandı. Üniversite 3. ve 4. sınıflarıyla yüksek lisans öğrencilerinin, 2 veya 3 kişilik takımlarla katılabildiği bizz@kampüs’e başvurular 10 Mart-11 Nisan 2021 tarihleri arasında, www.bizzkampus.com adresinden yapılabilecek.

Öğrencilerin ekip çalışmasıyla, yenilikçi fikir geliştirdikleri, projeyi tüm adımlarıyla planladıkları ve sunum yaptıkları bizz@kampüs’te, proje takımları bu yıl Ülker’in en sevilen markalarından “Hanımeller” için yarışacak.

İlk üçe girenlere uzun dönem staj imkanının da sağlandığı yarışmada; birinci 20 bin TL, ikinci 15 bin TL ve üçüncü olan takım 10 bin TL para ödülü kazanıyor. Yarı finale kalan takımlara pazarlama odaklı webinar verilirken, finalist takımlarsa mentorluk ve sunum eğitimleriyle desteklenecek. Pandemi nedeniyle, final etkinliklerinin geçen yıl olduğu gibi, bu yıl da çevrim içi gerçekleştirilmesi planlanıyor. bizz@kampüs’e, 9 yılda 10 bine yakın takım, 30 bine yakın öğrenci başvurdu.

Öğrencilerin pazarlama deneyimi kazanmalarını hedefliyoruz”

bizz@kampüs yarışmasının, pazarlamaya ilgi duyan öğrencilere önemli bir deneyim kazandırdığını söyleyen pladis Türkiye İnsan Kaynakları Başkan Yardımcısı Faruk Gözleveli, “Onuncusunu düzenleyeceğimiz yarışmamızda, bugüne kadar, gençlerimizin birbirinden yenilikçi fikirlerini dinledik. Daha önce Biskrem, Ülker Çikolata, Ülker Çikolatalı Gofret, Dankek 8 Kek, Cafe Crown, Krispi, Metro, Oneo ve Halley markaları için gerçekleştirdiğimiz yarışmamızda, bu yıl en beğenilen ürünlerimizden Hanımeller için gelecek projeleri heyecanla bekliyoruz.  Öğrencilerin yarışmamıza olan ilgisinin her geçen yıl artmasından mutluluk duyuyoruz. Yarışma süresince vereceğimiz eğitimlerle gençlere gelişim imkânı sağlamayı da amaçlıyoruz. Öğrencilerimize, kariyerleri boyunca yararlanacakları tecrübeler kazanacakları bizz@kampüs yarışmasında başarılar diliyoruz.” diye konuştu.

    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2023 yılının dokuz aylık döneminde hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. Şirket cirosunu 32 milyar TL’ye ulaştırdı. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ve TFF geleceğin yıldız futbolcu kızlarını arıyor

      Sporu ve sporcuyu destekleyen lider gıda şirketi Ülker, Türkiye Futbol Federasyonu’yla beraber TFF Ülker Geleceğin Yıldız Kızları projesini hayata geçiriyor. U15 Milli Takımı için futbolcu havuzunu genişletmek ve kız çocuklarına ‘fırsat eşitliği’ sunmak için tasarlanan projeye 2009-2010-2011 doğumlular katılabilecek. Katılımcılar, Kadın Milli Takım Teknik Direktörleri tarafından belirlenen hareketleri içeren videolarını ulkeryildizkizlar.tff.org sitesine yükleyerek seçmelere dahil olabilecekler. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’den Atalık Kavılca Buğdayı’na destek

      Sürdürülebilir ham madde tedariki konusunda önemli projelere imza atan Ülker, şimdi de 13 bin yıllık geçmişiyle Anadolu’nun bilinen en eski tarım ürünlerinden Kavılca Buğdayı’yla ürettiği sınırlı sayıda Saklıköy ürününü tüketicilerle buluşturdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’den takviye edici gıda ürünlerine yatırım

      Ülker’den yeni bir marka: Everwell Takviye edici gıdaya ilk kez “Pastil” ile adım atan Ülker, bu kategorideki iddiasını “Everwell” markasıyla daha da güçlendiriyor. Ülker’in TÜBİTAK iş birliğiyle geliştirdiği, Everwell markası altında çıkardığı gıda takviyesi ürünleri yaygın bir dağıtım stratejisiyle satılacak. ...

      DEVAMINI OKU