HABERLER

Bu yazın serinleten kahvesi Ülker Cafe Crown Ice Latte Şeftali

Cafe Crown bu yaz, kahveyi en sevilen aromalardan biri olan şeftali ile buluşturdu. Tek içimlik poşet ambalajlı soğuk kahvelerde...

Cafe Crown bu yaz, kahveyi en sevilen aromalardan biri olan şeftali ile buluşturdu. Tek içimlik poşet ambalajlı soğuk kahvelerde, pratikliği ve lezzeti aynı anda tüketicilere sunan Cafe Crown bu segmentte tek marka olmaya devam ediyor.

Ülker’in hazır kahve pazarındaki markası Cafe Crown, soğuk kahve segmentinde kahve portföyüne yepyeni bir çeşit daha ekledi. Yaz aylarında tüketicilerine Ice Latte Sade’yi sunan Ülker Cafe Crown, bu yaz ise en sevilen aromalardan biri olan şeftali ile kahveyi buluşturdu ve Ice Latte Şeftali’yi çıkardı.

Ice Latte Şeftali, nefis aroması ve şahane lezzeti ile kahve tutkunlarının vazgeçilmezi olacak.  İster soğuk süt, ister soğuk su ile pratik bir şekilde hazırlanabilen Ice Latte çeşitleri tüketicilere çok uygun fiyatlarla sunuluyor.

Soğuk kahve pazarını da sahiplenen Cafe Crown’un portföyünde; 3ü1 arada sade, fındıklı, daha fazla kafein, Ginseng & Guarana içeriği ile alternatiflerinden farklılaşan ‘Action’, şekersiz olarak ise Cafe Crown 2si1 arada sade ve fındıklı çeşitleri bulunuyor.

Ayrıca Türkiye’nin ilk ambalajlı lattesini çıkaran kahve markası olan Cafe Crown;  Sade, Karamel ve Fındıklı Latte’nin yanında Türkiye’de yine bir ilk olan Cafe Crown White Chocolate Mocha ve Cafe Crown Chai Latte çeşitlerine de sahip.

Etiketler #ülker #cafecrown #icelatte #seftali #lezzet #sogukkahve #bugünhangicafecrown

    • Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi

      Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak

      Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU