Café Crown, vinçle kahve tattırdı, 2 ödül birden kazandı
Café Crown’un üniversite yurtlarında öğrencilere vinçle kahve tattırdığı projesi iki ayrı yarışmada ödül aldı. Proje, Felis Ödülleri ve DPİD Ödülleri’nde Café Crown’a birincilik getirdi
![]() |
Youth Republic Gençlik Ajansı’nın uyguladığı proje, MediaCat Felis Ödülleri’nde “En İyi Doğrudan Pazarlama Kullanımı” dalında büyük ödülü kazandı. Café Crown, bu kategoride Türkiye’nin önde gelen firmalarının 25 projesi ile yarıştı ve yaratıcı çalışması ile birinciliği alan marka oldu.
Aynı proje, Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği’nin düzenlediği DPİD Ödülleri’nin “Gerilla Aktiviteleri” kategorisinde birincilik ödülüne layık görüldü. Café Crown’un projesi,
Gerilla Aktiviteleri kategorisinde 21 farklı çalışma ile yarıştı.
Vinçle Café Crown tattırma projesi kapsamında, kahve tüketiminin arttığı sınav döneminde yurt pencerelerinden 5’nci kata kadar çıkan vinçlerle ürün dağıtımı yapıldı.
-
Ülker’den A Millilere “Memleket İçin Söyle” sürprizi
Ülker, resmi sponsoru olduğu A Milli Futbol Takımı’na desteğini bu kez de tüm Türkiye’yle birlikte veriyor. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker Bisküvi 550 milyon dolarlık tahvil ihraç etti
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, yurtdışına 550 milyon ABD doları değerinde tahvil ihraç etti....
DEVAMINI OKU -
Ülker, 2024 yılı ilk çeyrek finansallarını açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2024 yılının ilk çeyreğini 19,6 milyar TL ciro ile bitirdi. Ülker’in Türkiye ve yurt dışı operasyonları büyümeye devam etti. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker, ‘memleketini kalbinde taşıyanları’ Euro 2024 coşkusunda buluşturuyor
Futbolseverlerin sabırsızlıkla beklediği Avrupa Futbol Şampiyonası’na geri sayım sürerken, A Milli Futbol Takımımızın resmi sponsoru Ülker, duygu dolu bir reklam filmine imza attı. Reklam filminde “Memleketin yeri, kalbimizin içi" sloganı ile Ülker, Türkiye aşkını her nerede olursa olsun kalbinde taşıyanlara sesleniyor. ...
DEVAMINI OKU