HABERLER

Café Crown, vinçle kahve tattırdı, 2 ödül birden kazandı

Café Crown’un üniversite yurtlarında öğrencilere vinçle kahve tattırdığı projesi iki ayrı yarışmada ödül aldı. Proje, Felis Ödülleri ve DPİD Ödülleri’nde Café Crown’a birincilik getirdi

Café Crown, öğrenci yurtlarında kalan gençliğe yönelik vinçle kahve tattırma projesi ile iki ayrı yarışmada iki ödül aldı. Vinçle kahve tattırma projesi, Café Crown’a MediaCat’in düzenlediği Felis Ödülleri ve Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği’nin düzenlediği DPİD Ödülleri’nde iki ayrı birincilik ödülü getirdi.

Youth Republic Gençlik Ajansı’nın uyguladığı proje, MediaCat Felis Ödülleri’nde “En İyi Doğrudan Pazarlama Kullanımı” dalında büyük ödülü kazandı. Café Crown, bu kategoride Türkiye’nin önde gelen firmalarının 25 projesi ile yarıştı ve yaratıcı çalışması ile birinciliği alan marka oldu.

Aynı proje, Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği’nin düzenlediği DPİD Ödülleri’nin “Gerilla Aktiviteleri” kategorisinde birincilik ödülüne layık görüldü. Café Crown’un projesi,
Gerilla Aktiviteleri kategorisinde 21 farklı çalışma ile yarıştı.

Vinçle Café Crown tattırma projesi kapsamında, kahve tüketiminin arttığı sınav döneminde yurt pencerelerinden 5’nci kata kadar çıkan vinçlerle ürün dağıtımı yapıldı.

    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU