HABERLER

Café Crown’dan yepyeni 3 çeşit kahve

Café Crown tüketicilere yepyeni 3 çeşit kahve sunuyor. İster enerji veren Café Crown Action, ister düşük kalorili Café Crown Light, ister kafeinsiz, uyku kaçırmayan Café Crown Break… Kafanıza göre kahve keyfi Café Crown’da…

Café Crown, yepyeni 3 çeşit kahveyi tüketicilerin beğenisine sunuyor; 3ü1 Arada Café Crown Action, 2si1 Arada Café Crown Light ve 3ü1 Arada Café Crown Break…

3ü1 Arada Café Crown Action, kafein oranı % 20 oranında arttırılmış sade 3ü1 arada kahve sunuyor. “Enerjin Tavan Yapsın” sloganı ile tanıtılan 3ü1 Arada Café Crown Action’ın içeriğinde ginseng ve guarana ekstraktı bulunuyor. Café Crown Action, ekstra enerjiye, canlanmaya ihtiyaç duyulan, uykusuz geçirilen uzun sınav geceleri için birebir… 

Şeker ilavesiz, tatlandırıcılı 2si1 Arada Café Crown Light, içeriğinde bulunan yağsız kahve kreması sayesinde mevcut sade 2si1 arada ürünlere göre % 35 daha az kalorili. Bu ürün formuna dikkat eden, kahve keyfinden ve tadından taviz vermek istemeyenler için geliştirildi. Daha az kalori, Daha çok iltifat” diyenler, artık 2si1 Arada Café Crown Light içecek.

3ü1 Arada Café Crown Break ise kafeinsiz hazır kahve, yeşil çay ve papatya özü ile bal aroması içeriyor. Kahve keyfini uzun arkadaş sohbetlerinde “uyku kaçırmadan” yaşamak isteyenlere seslenen bu üründe kafeinsiz kahvenin hafifliği, yeşil çay, bal ve papatyanın sakinliği bir arada sunuluyor. 3ü1 Arada Café Crown Break “Kafeinsiz, tadı tarifsiz” sloganıyla tüketiciye sesleniyor.

    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Yupo’dan yepyeni reklam kampanyası

      Ülker’in şekerleme markası Yupo, eğlenceyi merkezine alan yeni relansman kampanyasını izleyicilerle buluşturdu....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU