HABERLER

“Cafe Crown Arası” oyununa katılın, eğlenceye ortak olun!

Cafe Crown Arası oyunun yeni versiyonunda en “Buzz” mekanı yaratıp, en fazla ciroyu yapanlar, birbirinden değerli ve eğlenceli hediyeler kazanacak.

Geçen yıl yayınlanan büyük ilgi çeken Cafe Crown Arası strateji oyununun yeni versiyonu Cafe Crown Arası V2 oyun severlerle yeniden buluşuyor. Son yılların en başarılı Advergame kampanyalarından biri olan yeni oyunun devamı www.cafecrown.com adresinde 2 Kasım 2007 tarihine kadar sürecek. Eylül’ün son haftası online olan oyun, 2 hafta içerisinde 35.000 kullanıcı tarafından oynandı.

Yenilenen ve kapsamı genişleyen eğlenceli bir simülasyon oyunu formatındaki kampanyanın bu yeni versiyonunda kullanıcıların amacı yine en “Buzz” mekanları yaratmak.  Yarışmacılar cafe işleterek oyuna başlıyor ve Cafe Crown ürünleri satarak 15 tur sonunda en yüksek ciroya ulaşmaya çalışıyorlar. Aynı anda birden fazla cafe işletilerek, cafe zinciri oluşturulabilen oyunda, daha fazla mekân, birbirinden ilginç ekstra uygulamalar ile stratejileri yeniden gözden geçirmek gerekecek. Oyunun en büyük özelliklerinden bir diğeri de arkadaşını oyuna davet ederek ya da Cafe Crown ile ilgili bonus soruları doğru cevaplayarak daha yüksek puan kazanabilme. Bu viral kurgu daha önceki kampanyada da uygulanmış ve siteye üye olan kullanıcıların % 40’ı bu kurgunun etkisiyle siteyi ziyaret etmişti.

Oyun sonunda en başarılı olan bir kişiye HP  Laptop, üç kişiye Nintendo Wii, 33 kişiye iPod Shuffle hediye edilecek. Kazananlar 6 Kasım tarihinde yine web sitesinden duyurulacak.

www.cafecrown.com/ adresini tıklayıp siz de bu heyecana ortak olabilirsiniz.
    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU