HABERLER

“Cafe Crown Arası” oyununa katılın, eğlenceye ortak olun!

Cafe Crown Arası oyunun yeni versiyonunda en “Buzz” mekanı yaratıp, en fazla ciroyu yapanlar, birbirinden değerli ve eğlenceli hediyeler kazanacak.

Geçen yıl yayınlanan büyük ilgi çeken Cafe Crown Arası strateji oyununun yeni versiyonu Cafe Crown Arası V2 oyun severlerle yeniden buluşuyor. Son yılların en başarılı Advergame kampanyalarından biri olan yeni oyunun devamı www.cafecrown.com adresinde 2 Kasım 2007 tarihine kadar sürecek. Eylül’ün son haftası online olan oyun, 2 hafta içerisinde 35.000 kullanıcı tarafından oynandı.

Yenilenen ve kapsamı genişleyen eğlenceli bir simülasyon oyunu formatındaki kampanyanın bu yeni versiyonunda kullanıcıların amacı yine en “Buzz” mekanları yaratmak.  Yarışmacılar cafe işleterek oyuna başlıyor ve Cafe Crown ürünleri satarak 15 tur sonunda en yüksek ciroya ulaşmaya çalışıyorlar. Aynı anda birden fazla cafe işletilerek, cafe zinciri oluşturulabilen oyunda, daha fazla mekân, birbirinden ilginç ekstra uygulamalar ile stratejileri yeniden gözden geçirmek gerekecek. Oyunun en büyük özelliklerinden bir diğeri de arkadaşını oyuna davet ederek ya da Cafe Crown ile ilgili bonus soruları doğru cevaplayarak daha yüksek puan kazanabilme. Bu viral kurgu daha önceki kampanyada da uygulanmış ve siteye üye olan kullanıcıların % 40’ı bu kurgunun etkisiyle siteyi ziyaret etmişti.

Oyun sonunda en başarılı olan bir kişiye HP  Laptop, üç kişiye Nintendo Wii, 33 kişiye iPod Shuffle hediye edilecek. Kazananlar 6 Kasım tarihinde yine web sitesinden duyurulacak.

www.cafecrown.com/ adresini tıklayıp siz de bu heyecana ortak olabilirsiniz.
    • Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi

      Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak

      Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU