HABERLER

Chewy’den çevreye saygılı sakız kutusu…

Chewy, Türkiye’yi yenilikçi ürünler ile tanıştırmaya devam ediyor. Geçtiğimiz aylarda piyasaya sunulan simsiyah sakız Chewy Black ve yeni ürün elmalı tarçınlı sakız Chewy Red, çok farklı bir metal kutuda satışa sunuldu. Yeni metal kutu, ‘sakızımı nasıl atacağım’ endişesine de son veriyor. Kutunun altındaki özel mekanizmada bulunan küçük kağıt parçaları, çevreye zarar vermeden sakızınızı atmanıza yardımcı oluyor.

Chewy, Türk tüketicisini yenilikçi ürünler ve ambalajlar ile tanıştırmaya devam ediyor. Kahve - nane aroması içeren ilk sakız olan Chewy Black ile doğal elma ve tarçın aromalı ilk sakız Chewy Red, hem şık hem çevreyi düşünen bir tasarıma sahip metal kutuda satışa sunuldu.  

Baycan yöneticilerinin yönlendirmesiyle geliştirilen çevreye saygılı yeni metal kutu şık ve ince yapısıyla cepte ya da çantada rahatlıkla kullanılabiliyor. Ergonomik yapısı ile de dikkat çeken metal kutunun kapağı tepsi olarak kullanılabiliyor ve böylece sakızın ikram edilmesini kolaylaştırıyor. Metal kutunun altında bulunan özel bir mekanizmanın sağladığı kağıt parçası ise çevreye zarar vermeden sakızı atmanıza yardımcı oluyor. Çevre bilincinin gelişmesine katkıda bulunmak amacıyla, kutunun yan tarafında ve sakız atma kağıtlarının üzerinde de "Çevremizi Koruyalım" yazısı bulunuyor.

Türkiye’nin ilk siyah sakızı olan Chewy Black ile yeni ürün Chewy Red, metal kutularda satışa sunulan ilk ürünler oldu. Doğal elma ve tarçın aromalı Chewy Red, rengi, kokusu ve aroması ile elma ve tarçın lezzetini sevenlere sesleniyor. Chewy Black ve Chewy Red, içeriğinde bulunan Xylitol ile diş sağlığını korumaya da yardımcı oluyor. Ayrıca tüm Chewy ürünlerinde olduğu gibi yapay renklendirici içermiyor.
    • Ülker’den uluslararası başarı…

      Ülker, tüm dünyadan şirketlerin sürdürülebilirlik performanslarının değerlendirmeye alındığı, S&P Global ESG 2021 Endeksi’nde yer alan tek Türk gıda şirketi oldu. Türkiye’den, farklı sektörlerden endekste yer alan 37 şirket içinde ise ilk üçe girmeyi başardı. ...

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te üniversiteliler Ülker Çokonat için yarışacak

      Ülker’in en sevilen markaları için, yenilikçi pazarlama fikirlerinin rekabetine sahne olan ‘bizz@kampüs’ yarışması 11 yaşında... Bu yıl 3., 4. sınıf üniversite ve yüksek lisans öğrencileri Ülker’in ikonik lezzetlerinden Çokonat için yarışacak....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’de Üst Düzey Atama…

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi’de önemli bir görev değişimi yaşandı. Kamu Aydınlatma Platformu’na yapılan açıklamaya göre Ülker Bisküvi’de CFO görevine 3 Ocak 2022 tarihinden geçerli olmak üzere Fulya Banu Sürücü getirildi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2021'in dokuz ayında hem Türkiye operasyonları hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. Şirket cirosunu yüzde 20,7 artışla 8,4 milyar TL’ye ulaştırdı....

      DEVAMINI OKU