HABERLER

Chewy’den çevreye saygılı sakız kutusu…

Chewy, Türkiye’yi yenilikçi ürünler ile tanıştırmaya devam ediyor. Geçtiğimiz aylarda piyasaya sunulan simsiyah sakız Chewy Black ve yeni ürün elmalı tarçınlı sakız Chewy Red, çok farklı bir metal kutuda satışa sunuldu. Yeni metal kutu, ‘sakızımı nasıl atacağım’ endişesine de son veriyor. Kutunun altındaki özel mekanizmada bulunan küçük kağıt parçaları, çevreye zarar vermeden sakızınızı atmanıza yardımcı oluyor.

Chewy, Türk tüketicisini yenilikçi ürünler ve ambalajlar ile tanıştırmaya devam ediyor. Kahve - nane aroması içeren ilk sakız olan Chewy Black ile doğal elma ve tarçın aromalı ilk sakız Chewy Red, hem şık hem çevreyi düşünen bir tasarıma sahip metal kutuda satışa sunuldu.  

Baycan yöneticilerinin yönlendirmesiyle geliştirilen çevreye saygılı yeni metal kutu şık ve ince yapısıyla cepte ya da çantada rahatlıkla kullanılabiliyor. Ergonomik yapısı ile de dikkat çeken metal kutunun kapağı tepsi olarak kullanılabiliyor ve böylece sakızın ikram edilmesini kolaylaştırıyor. Metal kutunun altında bulunan özel bir mekanizmanın sağladığı kağıt parçası ise çevreye zarar vermeden sakızı atmanıza yardımcı oluyor. Çevre bilincinin gelişmesine katkıda bulunmak amacıyla, kutunun yan tarafında ve sakız atma kağıtlarının üzerinde de "Çevremizi Koruyalım" yazısı bulunuyor.

Türkiye’nin ilk siyah sakızı olan Chewy Black ile yeni ürün Chewy Red, metal kutularda satışa sunulan ilk ürünler oldu. Doğal elma ve tarçın aromalı Chewy Red, rengi, kokusu ve aroması ile elma ve tarçın lezzetini sevenlere sesleniyor. Chewy Black ve Chewy Red, içeriğinde bulunan Xylitol ile diş sağlığını korumaya da yardımcı oluyor. Ayrıca tüm Chewy ürünlerinde olduğu gibi yapay renklendirici içermiyor.
    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU