Çocuk Futbolunda TFF-Ülker İşbirliği Güçlenerek Devam Ediyor
Türk futbolunun geleceği için büyük önem taşıyan çocuk futbolu, Türkiye Futbol Federasyonu ve Ülker işbirliği ile güçlenmeye devam ediyor.
Türkiye Futbol Federasyonu ile Ülker’in 2006 yılında başlayan işbirliğinin yeni dönem projeleri, geniş katılım ile eğitime başladı. Çocuklar için Futbol programının bir ayağı olan TFF-Ülker Futbol Eğitim Merkezleri (FEM), kulüp yapılarının yetersiz olduğu noktalarda futbolu tabana yaymak ve geliştirmek hedefiyle oluşturuldu. Türkiye genelinde 60 noktada açılan bu merkezlerde, TFF tarafından seçilen antrenörlerle, 12 yaş altı çocuklara, futbolun yanı sıra kişisel gelişimlerine de katkı sağlayacak eğitimler veriliyor. Hafta içi 10-11/12 yaşlarındaki yetenek potansiyeline sahip çocuklar eğitilirken, hafta sonu Futbol Eğitim Merkezleri 6-12 yaş grubundaki çocuklara kapılarını açıyor. Çocukların erken yaşta futbolla buluşmasını amaçlayan TFF-Ülker Futbol Eğitim Merkezleri’nde Şubat ayında başlayan eğitimler, Haziran ayına kadar devam edecek. Proje kapsamında toplam 15.000 çocuğa ulaşılması hedefleniyor.
Ülker’in katkıları ile yepyeni bir proje…
Türkiye Futbol Federasyonu ile Ülker’in bu sezondan itibaren birlikte yürüteceği bir diğer büyük proje ise TFF-Ülker Kulüp Okul Futbolu Eğitim Organizasyonları… 62 profesyonel kulübün katıldığı, 9 amatör kulübün pilot uygulamasında yer aldığı ve 6 kadın futbol kulübünün de dahil olduğu bu projede saha çalışmaları sürüyor. Türkiye Futbol Federasyonu ile Ülker’in, okullar ve kulüplerle ortaklaşa gerçekleştirdiği bu organizasyonla yaklaşık 16.000 çocuk futbol oynayacak.
-
Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi
Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....
DEVAMINI OKU -
bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak
Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...
DEVAMINI OKU