HABERLER

Çocuk ve Sanat

​Çocuklarımıza 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nda bir hediye vermek ve bu hediye ile hayal güçlerini geliştirmek...

ÜLKER ÇOCUK SİNEMA ŞENLİĞİ
Çocuklarımıza 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nda bir hediye vermek ve bu hediye ile hayal güçlerini geliştirmek amacıyla 2008 yılında Ülker Çocuk Sinema Şenliği projemizi başlattık. Sekiz yıldır düzenlediğimiz ve aynı gün içinde Türkiye’nin dört bir yanında yapılan şenliğimizle yaklaşık 1 milyon  çocuğa ulaştık ve farklı sebeplerle sinemaya gidemeyen on binlerce çocuğumuza beyaz perdeyle tanışma fırsatı sunduk. Bu sayede Anadolu’da sinemaya gidenlerin oranında da dikkat çekici bir artış görüldü. Yöneticilerimiz Mardin, Van, Kars,  Artvin ve Edirne’ye giderek ilk gösterimleri oradaki çocuklarımızla birlikte izledi, heyecan ve mutluluklarını paylaştı. 

Bugüne kadar Türkiye’nin dört bir yanından yaklaşık 1.000.000 çocuğumuz Ülker Çocuk Sinema Şenliği’ne katıldı.

1 Milyon Çocuk 63 Şehir 7.990 Film gösterimi 1 Milyon
Hediye kutusu


ÜLKER ÇOCUK SANAT ATÖLYESİ

Çocukların hayallerini gerçeğe dönüştürebilmek için gerekli cesareti kendinde bulmasında sanatın çok önemli bir  görevi olduğunu düşünüyoruz. Tıpkı spor gibi sanatın da çocuğun kendini ifade edebilmesinin en önemli araçlarından biri olduğuna, kendini ifade edebilen bireyin ise mutlu bir toplumun ve mutlu bir geleceğin temelini oluşturduğuna inanıyoruz.  Ülker olarak mutluluğun yolunun sanattan geçtiğini biliyor, çocuklarımızın genç yaşta sanatla tanışmasını mümkün kılan projelere destek oluyoruz.

Çocukları erken yaşta sanat ile buluşturmanın, sanatı onların günlük yaşamlarının bir parçası haline getirmenin çocukların hayal gücü  ve estetik duygularının gelişimine katkısının çok büyük olduğuna inanıyoruz. Bu doğrultuda, çocuklarımızın küçük yaşta sanat sevgisi kazanması ve sanatsever bireyler olması için 2011 yılından bu yana Ülker Çocuk Sanat Atölyesi’ni gerçekleştiriyoruz.

Art Beat İstanbul Güncel Sanat Fuarı’nda 2011 yılında kapılarını açan atölyemiz aracılığıyla, her yıl farklı platformlarda binlerce çocuğun çağdaş sanatla tanışmasını sağlıyoruz. Bu atölyelerde çocuklara ayrıca dönemin ünlü sanatçılarıyla buluşma ve onların sanatsal birikimlerinden yararlanma imkanı da sunuyoruz.

Ülker Çocuk Sanat Atölyesi, 7 yılda 17.000 çocuğu sanat ile buluşturdu. Ülker Çocuk Sanat Atölyesi, Contemporary İstanbul, Art International gibi önde gelen sanat platformlarının yanı sıra, Burhan Doğançay Retrospektifi gibi Yıldız Holding’in desteklediği sergiler içinde ve Ülker Çocuk Sinema Şenliği’nin düzenlendiği bazı illerde de küçük sanatçıları ağırlıyor. 


Daha fazla bilgi için: cocuksanatatolyesi.ulker.com.tr

    • Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi

      Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak

      Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU