HABERLER

Contemporary İstanbul’da çocuklar Ülker Çocuk Sanat Atölyesi’nde buluşuyor

Sanat fuarları içinde geleneksel hale gelen Ülker Çocuk Sanat Atölyesi, Contemporary İstanbul içinde bu yıl üçüncü kez açıldı. Ülker Çocuk Sanat Atölyesi, 2014 yılı sonunda 13.000 çocuğa ulaştık.

Geçtiğimiz yıllarda Türkiye’de bir ilki gerçekleştirerek sanat fuarında çocuklar için atölye açan Yıldız Holding, Ülker Çocuk Sanat Atölyesi’ni gelenekselleştirdi. Atölye, önemli sanat fuarlarından Contemporary İstanbul kapsamında bu yıl üçüncü kez açıldı.

13-16 Kasım 2014 tarihleri arasında düzenlenen fuar kapsamında tüm küçük sanatçılara açık olan atölye, özel geliştirilmiş içeriği ile dikkat çekti. 

Geçtiğimiz yıllarda Prof. Dr. Hüsamettin Koçan ve Baksı Müzesi gibi özel birliktelikleri hayata geçiren, açıldığı küçük şehirlerde çocukların hayal dünyasını genişleten, Marmara ve Mimar Sinan Üniversitesi’nin genç sanatçılarının bir araya gelerek tasarladıkları atölyeyi gerçeğe dönüştüren Ülker Çocuk Sanat Atölyesi, Contemporary İstanbul kapsamında yine çocukları sanat ile buluşturdu. 

Çocuklara günlük yaşam alanlarında bulamadıkları kadar büyük ölçüde duvarlarda boyama özgürlüğü veren, keserek oluşturdukları karakterleri dijital ortamda bir animasyon olarak görme büyüsünü yaşatan, bisiklet pedalı çevirerek de sanat yapılabileceğini gösteren Ülker Çocuk Sanat Atölyesi, her sene büyüyerek Türkiye’nin en geniş erişimli çocuk atölyesi olma hayalini gerçekleştirdi. Atölye, 2014 yılı sonunda 13.000 çocuğa ulaştı.

Yıldız Holding Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker konuyla ilgili şunları söyledi: “ Çocuklara yakın bir marka olarak, çocuk projelerine büyük bir önem veriyoruz. Bugünden Türkiye’nin geleceğine, çocuk projelerine yatırım yapıyoruz. Son 8 yılda, spor, eğitim ve sanat başlıkları altında çocuk projelerine 33 milyon TL yatırım yaptık. 

Çocukları sanat ile buluşturduğumuz Ülker Çocuk Sanat Atölyesi çok önem verdiğimiz, özel bir proje. Açılan her Ülker Çocuk Sanat Atölyesi’ni geride bıraktığımızdan bir adım ileri götürmeyi amaçlıyoruz. İçeriğini her sene geliştirdiğimiz atölyeyi, mümkün olduğunca çok platforma taşıyarak sanatı yeni neslin gündelik hayatının bir parçası haline getirmeyi amaçlıyoruz. İnanıyoruz ki sanata yakın büyüyen bir nesil daha estetik bir gelecek demektir.”

    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU
    • Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Türkiye’yi üretim ve ihracat üssü haline getirdi

      Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Ülker markalı ürünlerin yanı sıra Godiva, McVitie’s, Flipz gibi global atıştırmalık markalarını Türkiye’de üretip dünyanın dört bir yanında tüketicilerle buluşturuyor. 2021 yılında atıştırmalık alanında Ülker Bisküvi çatısı altında ihracat rakamı 291 milyon dolara ulaştı. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2021 finansallarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2021 yılı finansal sonuçlarını açıkladı. Pandemi döneminde küresel anlamda yaşanan tüm belirsizliklere rağmen, bulunduğu pazarlardaki konumunu güçlendiren Ülker, yurtiçi ve yurtdışı operasyonlarındaki büyümesini devam ettirdi. ...

      DEVAMINI OKU