HABERLER

Contemporary İstanbul’da çocuklar Ülker Çocuk Sanat Atölyesi’nde buluşuyor

Sanat fuarları içinde geleneksel hale gelen Ülker Çocuk Sanat Atölyesi, Contemporary İstanbul içinde bu yıl üçüncü kez açıldı. Ülker Çocuk Sanat Atölyesi, 2014 yılı sonunda 13.000 çocuğa ulaştık.

Geçtiğimiz yıllarda Türkiye’de bir ilki gerçekleştirerek sanat fuarında çocuklar için atölye açan Yıldız Holding, Ülker Çocuk Sanat Atölyesi’ni gelenekselleştirdi. Atölye, önemli sanat fuarlarından Contemporary İstanbul kapsamında bu yıl üçüncü kez açıldı.

13-16 Kasım 2014 tarihleri arasında düzenlenen fuar kapsamında tüm küçük sanatçılara açık olan atölye, özel geliştirilmiş içeriği ile dikkat çekti. 

Geçtiğimiz yıllarda Prof. Dr. Hüsamettin Koçan ve Baksı Müzesi gibi özel birliktelikleri hayata geçiren, açıldığı küçük şehirlerde çocukların hayal dünyasını genişleten, Marmara ve Mimar Sinan Üniversitesi’nin genç sanatçılarının bir araya gelerek tasarladıkları atölyeyi gerçeğe dönüştüren Ülker Çocuk Sanat Atölyesi, Contemporary İstanbul kapsamında yine çocukları sanat ile buluşturdu. 

Çocuklara günlük yaşam alanlarında bulamadıkları kadar büyük ölçüde duvarlarda boyama özgürlüğü veren, keserek oluşturdukları karakterleri dijital ortamda bir animasyon olarak görme büyüsünü yaşatan, bisiklet pedalı çevirerek de sanat yapılabileceğini gösteren Ülker Çocuk Sanat Atölyesi, her sene büyüyerek Türkiye’nin en geniş erişimli çocuk atölyesi olma hayalini gerçekleştirdi. Atölye, 2014 yılı sonunda 13.000 çocuğa ulaştı.

Yıldız Holding Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker konuyla ilgili şunları söyledi: “ Çocuklara yakın bir marka olarak, çocuk projelerine büyük bir önem veriyoruz. Bugünden Türkiye’nin geleceğine, çocuk projelerine yatırım yapıyoruz. Son 8 yılda, spor, eğitim ve sanat başlıkları altında çocuk projelerine 33 milyon TL yatırım yaptık. 

Çocukları sanat ile buluşturduğumuz Ülker Çocuk Sanat Atölyesi çok önem verdiğimiz, özel bir proje. Açılan her Ülker Çocuk Sanat Atölyesi’ni geride bıraktığımızdan bir adım ileri götürmeyi amaçlıyoruz. İçeriğini her sene geliştirdiğimiz atölyeyi, mümkün olduğunca çok platforma taşıyarak sanatı yeni neslin gündelik hayatının bir parçası haline getirmeyi amaçlıyoruz. İnanıyoruz ki sanata yakın büyüyen bir nesil daha estetik bir gelecek demektir.”

    • Ülker’den A Millilere “Memleket İçin Söyle” sürprizi

      Ülker, resmi sponsoru olduğu A Milli Futbol Takımı’na desteğini bu kez de tüm Türkiye’yle birlikte veriyor. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Bisküvi 550 milyon dolarlık tahvil ihraç etti

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, yurtdışına 550 milyon ABD doları değerinde tahvil ihraç etti....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2024 yılı ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2024 yılının ilk çeyreğini 19,6 milyar TL ciro ile bitirdi. Ülker’in Türkiye ve yurt dışı operasyonları büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, ‘memleketini kalbinde taşıyanları’ Euro 2024 coşkusunda buluşturuyor

      Futbolseverlerin sabırsızlıkla beklediği Avrupa Futbol Şampiyonası’na geri sayım sürerken, A Milli Futbol Takımımızın resmi sponsoru Ülker, duygu dolu bir reklam filmine imza attı. Reklam filminde “Memleketin yeri, kalbimizin içi" sloganı ile Ülker, Türkiye aşkını her nerede olursa olsun kalbinde taşıyanlara sesleniyor. ...

      DEVAMINI OKU