HABERLER

Dido Black’ten gençlere özel çok çarpıcı bitter lezzeti

Çok ama Çok Çikolatalı Ülker Dido, bitter çikolata ile buluştu ve yepyeni Dido Black üretildi.

Çok ama Çok Çikolatalı Ülker Dido, bitter çikolata ile buluştu ve yepyeni Dido Black üretildi.

Bu yeni ürün farklı bir bitter deneyimi sunuyor 37 yıldır gençlere çok ama çok çikolatalı ürün sunarak genç kalan Ülker Dido, şimdi de yepyeni ve çarpıcı bir bitter deneyimi yaşatacak. Bitter çikolata içeren yeni ürün Dido Black raflarda yerini aldı.

Dido Black kalın bitter çikolatası ve yumuşak bitter krema dolgusu ile tüketicilere farklı ve çarpıcı bir bitter çikolata lezzeti sunuyor. Çarpıcı lezzeti ile Dido Black, gençlerin yeni gözde çikolatası olacak.

    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU