HABERLER

Diğerleri çikolataysa, Alpella Riva Başka Bi’şey

Dışında nefis Alpella çikolatası… İçinde hindistancevizi veya bisküvi, bitter çikolata ya da latte kreması… Alpella’dan Riva, çikolatadan başka bir şey… Üstelik açılır kapanır ambalajıyla da Türkiye’de bir ilk.

Türkiye’nin en genç çikolata markası Alpella, içi lezzet dolgulu çikolata Riva’yı tüketicilerle tanıştırıyor. Alpella Riva, hindistancevizli, bisküvili, bitter çikolatalı ve latte kremalı dört farklı çeşidi ile gençlere yepyeni bir çikolata deneyimi sunuyor.

Riva’nın dışında nefis Alpella çikolatası, içinde ise birbirinden nefis lezzetler bulunuyor.

Açılıp Kapanabilir Ambalaj
Riva pazardaki mevcut tablet çikolatalardan 95 - 100 gram ağırlığı ile de ayrışıyor. Diğer kare çikolatalara göre daha büyük paketlerde piyasaya sunulan Alpella Riva, bu özelliğini ambalajlama tekniği konusunda da bir ilkle tamamlıyor: Açılıp kapanabilir ambalaj… Bu ambalaj ile tüketiciye, pakette kalan çikolatayı kolayca saklama imkanı veriyor.

Alpella Riva, tam 1 yıldan fazla süren araştırma-geliştirme çalışmaları ve tüketici testleri sonucunda üretildi. Alpella Riva’nın ambalaj tasarımları ve ürün lezzetleri ise, birebir genç tüketicilerin tercihleri doğrultusunda hazırlandı.

    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU