HABERLER

Dondurmada çikolata tadından vazgeçemeyenlere: Bravo Tria

Dondurma dünyasına getirdiği yeniliklerle yıldızı parlayan Ülker Golf’ten farklı bir dondurma keyfi daha... Üç farklı çikolatayı tek çubukta toplayan Ülker Bravo Tria, dondurmada çikolata tadından vazgeçemeyenlerin tercihi olacak.

Bu yıl ürün portföyüne 36 çeşit yeni ürün ekleyerek İmpulse (ayaküstü), take home (ev tipi) ve catering kategorilerinde çeşit sayısını 110’a çıkaran Ülker Golf, pazardaki yeniliklerine devam ediyor. Ülker Golf’ün; sütlü, bitter ve beyaz çikolatayı tek dondurmada bir araya getirdiği Bravo Tria; kendi kategorisinde de dünyada bir ilk oldu. Bu özelliği ile diğer çubuklu dondurmaların yanında farklı bir tat olarak konumlanan Bravo sadece Türkiye’de değil, ihracat pazarlarında da yerini aldı.

Türkiye’nin en büyük iki dondurma üreticisinden biri olan Ülker Golf, aynı zamanda dondurmada taze sütü kullanan ilk sanayici olma özelliğini de taşıyor. Bravo Tria hem farklı konseptiyle, hem de içindeki taze süt ile pazarda farklılaşan bir ürün...

Farklılığını vurgulamak için bu yıl yeni bir reklam kampanyası ile tüketicinin karşına çıkan Bravo, tüketicilerine “Dondurma Hayatı!” diyor. Günlük hayatın sıradanlığından uzaklaşmak isteyenlere seslenen Ülker Golf, Bravo Tria ve diğer çeşitleri ile dondurma severlere hayatı dondurmamaları mesajını veriyor.
    • Ülker’den A Millilere “Memleket İçin Söyle” sürprizi

      Ülker, resmi sponsoru olduğu A Milli Futbol Takımı’na desteğini bu kez de tüm Türkiye’yle birlikte veriyor. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Bisküvi 550 milyon dolarlık tahvil ihraç etti

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, yurtdışına 550 milyon ABD doları değerinde tahvil ihraç etti....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2024 yılı ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2024 yılının ilk çeyreğini 19,6 milyar TL ciro ile bitirdi. Ülker’in Türkiye ve yurt dışı operasyonları büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, ‘memleketini kalbinde taşıyanları’ Euro 2024 coşkusunda buluşturuyor

      Futbolseverlerin sabırsızlıkla beklediği Avrupa Futbol Şampiyonası’na geri sayım sürerken, A Milli Futbol Takımımızın resmi sponsoru Ülker, duygu dolu bir reklam filmine imza attı. Reklam filminde “Memleketin yeri, kalbimizin içi" sloganı ile Ülker, Türkiye aşkını her nerede olursa olsun kalbinde taşıyanlara sesleniyor. ...

      DEVAMINI OKU