HABERLER

Efsane geri döndü “Ülker Dankek Magma”

Piyasada olduğu dönemde herkesin favori lezzetlerinden biri olmayı başaran Ülker Dankek Magma, tüketicilerinin talebi üzerine yeniden raflara döndü. Dankek Magma, hafızalara kazınan efsane reklam filmine atıfla yeni bir reklam kampanyası yayınladı.

Bir döneme damgasını vuran “Ülker Dankek Magma”, lezzetle kabaran kocaman keki ve enfes sosuyla raflara geri döndü. Özleyenlerin sosyal medyada yaptığı çağrılara kayıtsız kalamayan Ülker, çikolatalı ve karamelli Dankek Magma’yı yeniden tüketicileriyle buluşturdu.

Dankek Magma, kaleciyken gol kralı olduğunu iddia eden eski bir futbolcunun yer aldığı ve “Yoook artık!” sloganını devam ettiren reklam filmiyle geri dönüşünü müjdeledi. Açıkhava ve dijital çalışmaların da yer aldığı reklam kampanyası, Tribal Worldwide İstanbul imzası taşırken, reklam filminin prodüksiyonunu ise Autonomy üstlendi.

Yeni reklam filmi için link: https://www.youtube.com/watch?v=aGrcWXOq8Og

    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Yupo’dan yepyeni reklam kampanyası

      Ülker’in şekerleme markası Yupo, eğlenceyi merkezine alan yeni relansman kampanyasını izleyicilerle buluşturdu....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU