HABERLER

Enerji geliyorum demez!

Basketbol, Ülker Metro’nun da boyunu uzattı

Dünya Basketbol Şampiyonası’nın enerji sponsoru Ülker Metro’nun, şampiyonaya özel yeni ürünü Metro Büyük Boy raflarda yerini aldı. 60 gramlık Metro Büyük Boy’un ambalajı da şampiyonaya özel olarak tasarlandı.

28 Ağustos - 12 Eylül tarihleri arasında Türkiye’de düzenlenecek olan Dünya Basketbol Şampiyonası’na özel olarak üretilen Metro Büyük Boy şampiyonaya enerji verecek.

Basketbol Şampiyonası’nın enerji sponsoru Metro’nun 60 gramlık büyük boyu sınırlı sayıda üretildi. Metro Büyük Boy’un ambalaj tasarımı da özel olarak basketbol temalı hazırlandı.

TV reklamında Ömer Onan ve Mirsad Türkcan’ın yer aldığı Metro Büyük Boy’un basketbol severlere çok yakında başka sürprizleri de olacak. “Metro Enerjini Göster” internet oyununda, katılımcılar milli basketbolcu Ömer Onan’a karşı teke tek maç yapabilecekler. Katılımcılar, basketbol bilgilerinin sınanacağı bu eğlenceli oyunun sonunda şampiyona için maç bileti ve Ömer Onan imzalı basketbol topu kazanma fırsatı yakalayacaklar. Ayrıca Facebook’ta Metro hayran sayfasında günlük olarak düzenlenecek soru-cevap yarışmalarına katılanlar da bilet kazanma şansı yakalayacaklar.

Metro’nun mevcutta 40 gramlık Metro ve Metro Nut çeşitleri piyasada bulunuyor. !


 
    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU