HABERLER

"Engel Tanımayanlar" futbol aşkı için bir araya geldi

Engelli vatandaşlar, Futbol Geliştirme Merkezi tarafından Ülker ana sponsorluğunda düzenlenen “Engel Tanımayanlar Şenlikleri”nde buluştu. Bugüne kadar 12 ilde 6 bini aşkın engelliyi yeşil sahalarda buluşturan şenlikte milli sörfçü Çağla Kubat ve spor dünyasının sevilen ismi Güntekin Onay da engellilere destek verdi.

Engelli vatandaşlarımızın sportif faaliyetlerini desteklemek adına Türkiye Futbol Federasyonu Futbol Geliştirme Merkezi ve HERKESiçinFUTBOL-Grassroots ana sponsoru Ülker tarafından düzenlenen “Engel Tanımayanlar Şenlikleri” devam ediyor. Üç haftada düzenlendiği 12 ilde 6 bini aşkın engelliyi futbol çatısı altında toplayan şenlik, bu hafta Darüşşafaka Spor Tesisleri’nde yapıldı. Şenliğe katılan 300’ü aşkın engelliye milli sörfçü Çağla Kubat ve ekranların sevilen yüzü Güntekin Onay destek verdi. Ülker’in ana sponsorluğunu yürüttüğü “HERKESiçinFUTBOL” programı kapsamında yapılan “Engel Tanımayanlar Şenlikleri”, 3 Aralık tarihine kadar devam edecek.

Türkiye’nin 14 ilinde iki ay boyunca sürecek etkinlikler kapsamında işitme, görme, zihinsel ve bedensel engelli vatandaşların sportif faaliyetler içerisinde daha fazla yer alması amaçlanıyor. TFF Futbol Geliştirme Merkezi Direktörü Ahmet Güvener, Engel Tanımayan Şenliklerine ilişkin “Yürüttüğümüz projelerle herkesin futbola katılabileceğini gösteriyoruz. Engelli vatandaşlarımızın futbol aracılığı ile sosyalleşmesine katkı yapmak istiyoruz. Futbol oynayan engelli çocuk ve gençlerin eskiye göre bedenen daha sağlıklı, ruhen de çok daha mutlu, kendine güvenli ve uyumlu oldukları kanıtlanmış bir gerçektir” diye konuştu.

TFF Futbol Geliştirme Merkezi HERKESiçinFUTBOL- GRASSROOTS Müdürü Zeynepgül Ene şenlikte yaptığı konuşmada, “Burada çocukların futbol aşkını, azimleriyle neler yapabildiğini gördükçe daha büyük etkinlikler için güç toplamış oluyoruz. İstanbul Şenliği’ne katılan tüm çocuklara, okullara ve bize tesislerini açan Darüşşafaka Okulları’na teşekkür ediyoruz” dedi. 
    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Yupo’dan yepyeni reklam kampanyası

      Ülker’in şekerleme markası Yupo, eğlenceyi merkezine alan yeni relansman kampanyasını izleyicilerle buluşturdu....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU