HABERLER

Fenerbahçe Ülker’den bir başarı daha

Euroleague Pazarlama Ödülü – Devotion Marketing Award yarışmasında Fenerbahçe Ülker "Bronz Ödül"ün sahibi oldu.

Dünyanın önde gelen spor liglerinden biri olan Euroleague Basketbol, markasını güçlendirmek amacıyla 2006-2007 sezonunda bir pazarlama programı oluşturdu. Bu program kapsamında Euroleague'de mücadele eden takımlar aynı zamanda bir pazarlama yarışının da içine girmiş oldu. Bu yıl ikincisi düzenlenen yarışmada Fenerbahçe Ülker Basketbol Takımımız Alba Berlin ve Montepaschi Siena takımlarının ardından bu ödüle layık görülen üçüncü takım oldu ve "Bronz Ödül" kazandı.

Fenerbahçe Ülker'in 2007-2008 sezonun da yaptığı pazarlama çalışmalarıyla Türkiye'deki Euroleague ve basketbol bilinirliğini arttırdığı dile getirildi.

    • Ülker’den A Millilere “Memleket İçin Söyle” sürprizi

      Ülker, resmi sponsoru olduğu A Milli Futbol Takımı’na desteğini bu kez de tüm Türkiye’yle birlikte veriyor. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Bisküvi 550 milyon dolarlık tahvil ihraç etti

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, yurtdışına 550 milyon ABD doları değerinde tahvil ihraç etti....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2024 yılı ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2024 yılının ilk çeyreğini 19,6 milyar TL ciro ile bitirdi. Ülker’in Türkiye ve yurt dışı operasyonları büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, ‘memleketini kalbinde taşıyanları’ Euro 2024 coşkusunda buluşturuyor

      Futbolseverlerin sabırsızlıkla beklediği Avrupa Futbol Şampiyonası’na geri sayım sürerken, A Milli Futbol Takımımızın resmi sponsoru Ülker, duygu dolu bir reklam filmine imza attı. Reklam filminde “Memleketin yeri, kalbimizin içi" sloganı ile Ülker, Türkiye aşkını her nerede olursa olsun kalbinde taşıyanlara sesleniyor. ...

      DEVAMINI OKU