HABERLER

Fenerbahçe Ülker’den bir başarı daha

Euroleague Pazarlama Ödülü – Devotion Marketing Award yarışmasında Fenerbahçe Ülker "Bronz Ödül"ün sahibi oldu.

Dünyanın önde gelen spor liglerinden biri olan Euroleague Basketbol, markasını güçlendirmek amacıyla 2006-2007 sezonunda bir pazarlama programı oluşturdu. Bu program kapsamında Euroleague'de mücadele eden takımlar aynı zamanda bir pazarlama yarışının da içine girmiş oldu. Bu yıl ikincisi düzenlenen yarışmada Fenerbahçe Ülker Basketbol Takımımız Alba Berlin ve Montepaschi Siena takımlarının ardından bu ödüle layık görülen üçüncü takım oldu ve "Bronz Ödül" kazandı.

Fenerbahçe Ülker'in 2007-2008 sezonun da yaptığı pazarlama çalışmalarıyla Türkiye'deki Euroleague ve basketbol bilinirliğini arttırdığı dile getirildi.

    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Yupo’dan yepyeni reklam kampanyası

      Ülker’in şekerleme markası Yupo, eğlenceyi merkezine alan yeni relansman kampanyasını izleyicilerle buluşturdu....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU