HABERLER

Fenerbahçe Ülker’den bir başarı daha

Euroleague Pazarlama Ödülü – Devotion Marketing Award yarışmasında Fenerbahçe Ülker "Bronz Ödül"ün sahibi oldu.

Dünyanın önde gelen spor liglerinden biri olan Euroleague Basketbol, markasını güçlendirmek amacıyla 2006-2007 sezonunda bir pazarlama programı oluşturdu. Bu program kapsamında Euroleague'de mücadele eden takımlar aynı zamanda bir pazarlama yarışının da içine girmiş oldu. Bu yıl ikincisi düzenlenen yarışmada Fenerbahçe Ülker Basketbol Takımımız Alba Berlin ve Montepaschi Siena takımlarının ardından bu ödüle layık görülen üçüncü takım oldu ve "Bronz Ödül" kazandı.

Fenerbahçe Ülker'in 2007-2008 sezonun da yaptığı pazarlama çalışmalarıyla Türkiye'deki Euroleague ve basketbol bilinirliğini arttırdığı dile getirildi.

    • Ülker’den uluslararası başarı…

      Ülker, tüm dünyadan şirketlerin sürdürülebilirlik performanslarının değerlendirmeye alındığı, S&P Global ESG 2021 Endeksi’nde yer alan tek Türk gıda şirketi oldu. Türkiye’den, farklı sektörlerden endekste yer alan 37 şirket içinde ise ilk üçe girmeyi başardı. ...

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te üniversiteliler Ülker Çokonat için yarışacak

      Ülker’in en sevilen markaları için, yenilikçi pazarlama fikirlerinin rekabetine sahne olan ‘bizz@kampüs’ yarışması 11 yaşında... Bu yıl 3., 4. sınıf üniversite ve yüksek lisans öğrencileri Ülker’in ikonik lezzetlerinden Çokonat için yarışacak....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’de Üst Düzey Atama…

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi’de önemli bir görev değişimi yaşandı. Kamu Aydınlatma Platformu’na yapılan açıklamaya göre Ülker Bisküvi’de CFO görevine 3 Ocak 2022 tarihinden geçerli olmak üzere Fulya Banu Sürücü getirildi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2021'in dokuz ayında hem Türkiye operasyonları hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. Şirket cirosunu yüzde 20,7 artışla 8,4 milyar TL’ye ulaştırdı....

      DEVAMINI OKU