HABERLER

Filip Holosko ve Serdar Özkan'dan Grassroots Merkezi'ne ziyaret

Beşiktaş’lı futbolcular Filip Holosko ve Serdar Özkan, Türk sporuna en büyük yatırımı yapan kuruluşların başında gelen ve TFF Grassroots Münhasır sponsoru olan ÜLKER ile TFF AR-PEG departmanı işbirliği ile hayata geçirilen Gündüz Tekin...

Beşiktaş’lı futbolcular Filip Holosko ve Serdar Özkan, Türk sporuna en büyük yatırımı yapan kuruluşların başında gelen ve TFF Grassroots Münhasır sponsoru olan ÜLKER ile TFF AR-PEG departmanı işbirliği ile hayata geçirilen Gündüz Tekin Onay Grassroots Merkezi’ni ziyaret etti. Futbolcular merkeze kayıtlı öğrencilerle kısa süren bir antrenman yaptılar.

6-12 yaş arasında kız-erkek dileyen her çocuğun ücretsiz olarak katılabildiği, gençleri sporla tanıştırmanın, çocukların futbol yolu ile sosyalleşmelerini sağlamanın, sadece futbolcu değil, futbol ve sporsever, sağlıklı gençler yetiştirmenin amaçlandığı Grassroots Merkezleri projesi kapsamında futbolun yanı sıra, konusunda uzman kişiler tarafından fair play, çevre bilinci, dengeli beslenme gibi eğitimler veriliyor.

Dört haftalık dönemlerle Haziran ayına kadar devam edecek kursların başlangıç ve bitiş tarihleri;

19 Ocak – 10 Şubat
16 Şubat - 9 Mart
15 Mart- 6 Nisan
12 Nisan – 4 Mayıs
10 Mayıs – 1 Haziran

Ocak ayı başında kaybettiğimiz futbol adamı Gündüz Tekin Onay’ın adını taşıyan ve Türkiye’de bu kapsamda hayata geçirilen ilk Grassroots Merkezi olan Beylerbeyi Gündüz Tekin Onay Grassroots Merkezi Haziran-Eylül döneminde farklı bir formatta faaliyette olacak.
    • Ülker, ‘memleketini kalbinde taşıyanları’ Euro 2024 coşkusunda buluşturuyor

      Futbolseverlerin sabırsızlıkla beklediği Avrupa Futbol Şampiyonası’na geri sayım sürerken, A Milli Futbol Takımımızın resmi sponsoru Ülker, duygu dolu bir reklam filmine imza attı. Reklam filminde “Memleketin yeri, kalbimizin içi" sloganı ile Ülker, Türkiye aşkını her nerede olursa olsun kalbinde taşıyanlara sesleniyor. ...

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 1002 takım Ülker Çizi için yarıştı

      Ülker Çizi için pazarlama odaklı yenilikçi fikirlerin yarıştığı bizz@kampüs’te Red Idear takımı birinciliği kazandı. 97 üniversiteden 1002 takım ve 2500’ten fazla öğrencinin başvurduğu yarışmada ilk 3’e giren takımlar toplam 165 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı kazandı. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker 2023 finansal sonuçlarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2023 yılını 56 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket 2024 yılında da faaliyet gösterdiği pazarlardaki liderliğini ve güçlü büyümesini devam ettirmeyi hedefliyor....

      DEVAMINI OKU
    • “Ülker Apartmanı” sakinleri tüm Türkiye’ye kapılarını açıyor

      “Ülker Apartmanı” sakinlerinin birbirinden keyifli anlarının ekrana yansıyacağı yeni reklam filmi serisinin tanıtım filmi izleyicilerle buluştu. ...

      DEVAMINI OKU