HABERLER

Filip Holosko ve Serdar Özkan'dan Grassroots Merkezi'ne ziyaret

Beşiktaş’lı futbolcular Filip Holosko ve Serdar Özkan, Türk sporuna en büyük yatırımı yapan kuruluşların başında gelen ve TFF Grassroots Münhasır sponsoru olan ÜLKER ile TFF AR-PEG departmanı işbirliği ile hayata geçirilen Gündüz Tekin...

Beşiktaş’lı futbolcular Filip Holosko ve Serdar Özkan, Türk sporuna en büyük yatırımı yapan kuruluşların başında gelen ve TFF Grassroots Münhasır sponsoru olan ÜLKER ile TFF AR-PEG departmanı işbirliği ile hayata geçirilen Gündüz Tekin Onay Grassroots Merkezi’ni ziyaret etti. Futbolcular merkeze kayıtlı öğrencilerle kısa süren bir antrenman yaptılar.

6-12 yaş arasında kız-erkek dileyen her çocuğun ücretsiz olarak katılabildiği, gençleri sporla tanıştırmanın, çocukların futbol yolu ile sosyalleşmelerini sağlamanın, sadece futbolcu değil, futbol ve sporsever, sağlıklı gençler yetiştirmenin amaçlandığı Grassroots Merkezleri projesi kapsamında futbolun yanı sıra, konusunda uzman kişiler tarafından fair play, çevre bilinci, dengeli beslenme gibi eğitimler veriliyor.

Dört haftalık dönemlerle Haziran ayına kadar devam edecek kursların başlangıç ve bitiş tarihleri;

19 Ocak – 10 Şubat
16 Şubat - 9 Mart
15 Mart- 6 Nisan
12 Nisan – 4 Mayıs
10 Mayıs – 1 Haziran

Ocak ayı başında kaybettiğimiz futbol adamı Gündüz Tekin Onay’ın adını taşıyan ve Türkiye’de bu kapsamda hayata geçirilen ilk Grassroots Merkezi olan Beylerbeyi Gündüz Tekin Onay Grassroots Merkezi Haziran-Eylül döneminde farklı bir formatta faaliyette olacak.
    • Ülker’den A Millilere “Memleket İçin Söyle” sürprizi

      Ülker, resmi sponsoru olduğu A Milli Futbol Takımı’na desteğini bu kez de tüm Türkiye’yle birlikte veriyor. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Bisküvi 550 milyon dolarlık tahvil ihraç etti

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, yurtdışına 550 milyon ABD doları değerinde tahvil ihraç etti....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2024 yılı ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2024 yılının ilk çeyreğini 19,6 milyar TL ciro ile bitirdi. Ülker’in Türkiye ve yurt dışı operasyonları büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, ‘memleketini kalbinde taşıyanları’ Euro 2024 coşkusunda buluşturuyor

      Futbolseverlerin sabırsızlıkla beklediği Avrupa Futbol Şampiyonası’na geri sayım sürerken, A Milli Futbol Takımımızın resmi sponsoru Ülker, duygu dolu bir reklam filmine imza attı. Reklam filminde “Memleketin yeri, kalbimizin içi" sloganı ile Ülker, Türkiye aşkını her nerede olursa olsun kalbinde taşıyanlara sesleniyor. ...

      DEVAMINI OKU