HABERLER

Filip Holosko ve Serdar Özkan'dan Grassroots Merkezi'ne ziyaret

Beşiktaş’lı futbolcular Filip Holosko ve Serdar Özkan, Türk sporuna en büyük yatırımı yapan kuruluşların başında gelen ve TFF Grassroots Münhasır sponsoru olan ÜLKER ile TFF AR-PEG departmanı işbirliği ile hayata geçirilen Gündüz Tekin...

Beşiktaş’lı futbolcular Filip Holosko ve Serdar Özkan, Türk sporuna en büyük yatırımı yapan kuruluşların başında gelen ve TFF Grassroots Münhasır sponsoru olan ÜLKER ile TFF AR-PEG departmanı işbirliği ile hayata geçirilen Gündüz Tekin Onay Grassroots Merkezi’ni ziyaret etti. Futbolcular merkeze kayıtlı öğrencilerle kısa süren bir antrenman yaptılar.

6-12 yaş arasında kız-erkek dileyen her çocuğun ücretsiz olarak katılabildiği, gençleri sporla tanıştırmanın, çocukların futbol yolu ile sosyalleşmelerini sağlamanın, sadece futbolcu değil, futbol ve sporsever, sağlıklı gençler yetiştirmenin amaçlandığı Grassroots Merkezleri projesi kapsamında futbolun yanı sıra, konusunda uzman kişiler tarafından fair play, çevre bilinci, dengeli beslenme gibi eğitimler veriliyor.

Dört haftalık dönemlerle Haziran ayına kadar devam edecek kursların başlangıç ve bitiş tarihleri;

19 Ocak – 10 Şubat
16 Şubat - 9 Mart
15 Mart- 6 Nisan
12 Nisan – 4 Mayıs
10 Mayıs – 1 Haziran

Ocak ayı başında kaybettiğimiz futbol adamı Gündüz Tekin Onay’ın adını taşıyan ve Türkiye’de bu kapsamda hayata geçirilen ilk Grassroots Merkezi olan Beylerbeyi Gündüz Tekin Onay Grassroots Merkezi Haziran-Eylül döneminde farklı bir formatta faaliyette olacak.
    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Yupo’dan yepyeni reklam kampanyası

      Ülker’in şekerleme markası Yupo, eğlenceyi merkezine alan yeni relansman kampanyasını izleyicilerle buluşturdu....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU