HABERLER

Galatasaray Taraftarlarının Yeni Alışveriş ve Eğlence Merkezi GSStore, Ali Sami Yen Spor Kompleksi’nde Açıldı!

Bir çok alanda öncü uygulamalara imza atan Galatasaray Spor Kulübü; Türkiye ve Avrupa’da bir ilk olma özelliği taşıyan yepyeni alışveriş ve eğlence merkezi GSStore ile sıradışı bir kulvar yaratıyor.

Bir çok alanda öncü uygulamalara imza atan Galatasaray Spor Kulübü; Türkiye ve Avrupa’da bir ilk olma özelliği taşıyan yepyeni alışveriş ve eğlence merkezi GSStore ile sıradışı bir kulvar yaratıyor. 7 Şubat Salı günü Ali Sami Yen Spor Kompleksi içinde; Galatasaray Spor Kulübü Başkanı Ünal Aysal, Nike Türkiye Genel Müdürü Matthijs W. Visch ve Yıldız Holding Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ali Ülker tarafından resmi açılışı gerçekleşen mağaza, özgün konseptiyle alanında fark yaratıyor. Merkezi farklı kılan bu yeni konseptin temelinde; Galatasaray Futbol Takımları Sponsoru ve dünyanın en büyük spor ekipman firmalarından Nike ile yapılan işbirliği sonucu oluşturulan mağaza içi özgün alışveriş tasarımının yanı sıra Ülker’in desteğiyle yaratılan ve taraftarların büyük ilgisini çekmesi beklenen Ülker Fanzone ile en son teknolojileri içeren Sony markalı ürünlerin kullanıldığı interaktif bir eğlence ortamı fikri yatıyor. Tüm bu özellikleri sayesinde yeni konsept ile GSStore’un haftanın her günü taraftarların ilgi göstereceği bir alışveriş ve eğlence merkezi olması amaçlanıyor.

Giriş katı satış alanları, üst katı ise Ülker fanzone, interaktif eğlence ve satış alanı olmak üzere toplam 1650 metrekare olan mağazada,  bir yürüyen merdiven ve bir statik merdiven ile birlikte engelli taraftarlara  özel asansör yer alıyor. Ayrıca mağazada yine engelli taraftarlara hizmet verecek  kabin ve tuvaletler bulunuyor.

Galatasaray Spor Kulübü Mimari Proje Grubu  tarafından, Türk Telekom Arena’nın yapısı ile harmoni oluşturacak şekilde tasarlanan projenin hayata geçmesinde, özellikle mağaza içi tasarım konusunda Nike’ın verdiği mimari hizmet ve perakendecilik alanındaki katkıları önemli yapı taşlarından birini oluşturuyor. Dünyanın önde gelen spor kulüpleri mağazalarının tasarımı ve dekorasyonunu yapan Nike mimari ekibinin detaylı ve titiz çalışmalarıyla oluşturulan mağaza, alan ve kapasite olarak Türkiye’deki en büyük spor kulübü mağazası olma özelliği taşıyor. Nike’ın futbolcuların soyunma odalarından esinlenerek oluşturduğu ürün sergileme üniteleri ise özgün ve yaratıcı bir konseptin ilk örnekleri olarak satış alanlarında yerlerini alıyor. Gerek ulusal gerekse uluslararası arenada pek çok başarılı projede imzası olan Nike Tasarım ve Mimari Ekibi’nin mekan için yarattığı ve Nike’ın özgün futbol konseptinin bir uygulaması olan “Players Lounge”, mağazanın en özel alanlardan birisini oluşturuyor. Giriş katında yer alan beş adet forma baskı makinesinin yanı sıra Nike’ın sadece sınırlı sayıda mağazasında var olan ve dileyen Galatasaray taraftarlarının satın aldıkları Nike futbol ayakkabıları üzerine isimlerini ve numaralarını  yazdırabilecekleri  nakış makinesi mağazanın sahip olduğu en büyük yeniliklerden biri olarak göze çarpıyor.

GSStore’a  özgün bir nitelik kazandıracak en önemli unsurlardan biri de Ülker’in desteğiyle bir ilk olma niteliği taşıyan Ülker Fanzone. 60 kişi kapasiteli ve Ali Sami Yen stadı nostaljisi  ile yaratılan Ülker Fanzone, Galatasaray dünyasının taraftarlar ile buluşacağı ve dünyaya açılacağı bir platform olması bakımından büyük  önem taşıyor.  Galatasaray’ın pek çok yıldız oyuncusuyla söyleşi günleri, yeni transfer imza törenleri, sponsorluk anlaşmaları, basın toplantıları gibi organizasyonların gerçekleştirileceği  Ülker  Fanzone’da, yıl boyunca taraftarları ve Galatasaray’ı bir araya getirecek çok çeşitli iletişim faaliyetleri planlanıyor.

Taraftarların kendilerini Galatasaray Dünyası içinde yer aldıklarını hissedebilecekleri bir ortam yaratmak için gerekli olan son teknolojik ürünlerin Sony tarafından sağlandığı interaktivite bölümlerinde ;  akıllı büyük ekran televizyonlar, üç boyutlu laptoplar, touch screen bilgisayarlar, playstationlar ve üç boyutlu projeksiyon aleti ve perdesi bulunuyor.

Bir teknoloji merkezi konumundaki mağazanın ses sistemi  ise JBL ve Harman Kardon ürünleri kullanılarak  bu alanda Türkiye’nin en önemli markalarından AKUSTA Elektronik’in desteği ile oluşturuldu. Bunun yanında, GSStore’un  en dikkat çeken özelliklerinden birisi de, teknik altyapısının  GS TV ‘nin kesintisiz canlı yayın yapabileceği şekilde hazırlanmış olması.

Ayrıca üst kattaki bölümde  Galatasaray’ın; GS Mobile, GS Bonus, GS Sigorta HDI ve GSNET gibi yüzbinlerce taraftarının tercihi olan güçlü markalarının açık ofisleri de bulunuyor.  Taraftarların diledikleri Galatasaray hizmetleri ve ürünleri hakkında bilgi edinerek tüm fırsat ve kampanyalardan haberdar olabilecekleri bu ofislerde,  Galatasaray markalarını taraftarlarla buluşturacak birçok aktivite ve projeye de yer verilmesi tasarlanıyor.

Tüm bunların yanı sıra, GSStore’un üst kattaki özel fotoğraf bölümünde, Magic Pictures firması ile yapılan işbirliği sayesinde ‘greenbox’ teknolojisi ile Galatasaray taraftarlarının diledikleri Galatasaray ‘backdrop’larına fotoğraflarını yerleştirerek futbolcuların yanında veya Galatasaray’ın en özel anlarında ve alanlarında yer almışcasına kendilerine özel fotoğraflar oluşturmaları sağlanıyor.

Çok geniş bir ürün gamına sahip olan mağazada; GSStore tasarımlarından oluşan tekstil ürünleri ile birlikte kırtasiyeden, oyuncağa, ev tekstilinden, terliğe, hediyelik eşyalardan, kişisel bakım ve Ali Sami Yen stadı hatıra ürünlerine  kadar birbirinden cazip bir çok ürün yer alıyor. Nike’ın Galatasaray markalı tasarımları ve solo Nike ürünlerinin de bulunduğu mağazada; Galatasaray Spor Kulübü’nün futbol dışı diğer teknik sponsorlarının  Galatasaray için tasarladığı voleybol ve basketbol ürünleri de taraftarların hizmetine sunuluyor.

 Mağazacılık ve perakendecilik sektörüne çok farklı bir anlayış getiren yeni GSStore ile birlikte Ali Sami Yen Spor Kompleksi’nin önümüzdeki dönemlerde  pek çok taraftarın ve sporseverin  uğrak noktalarından biri olması bekleniyor.

Yıldız Holding Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ali Ülker: “DESTEĞİMİZ SÜRÜYOR”

Yıldız Holding Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ali Ülker
Galatasaray Kulübü ile 2005 yılında başlayan işbirliğinin önemine değinerek, “Dünyada olduğu gibi, Türkiye’de de futbol geniş kitlelerin ilgisini çeken en popüler spor dallarından biri. Günümüzde, taraftarlarla paylaşım alanları yaratmak, gönül verdikleri takım ve sporculara destek olmak, onlarla duygusal bağ kurabilmek önem taşıyor. Ülker olarak basketbol takımına 5 yıl, 7 yıldır da futbol takımına destek verdiğimiz ve vermeye devam ettiğimiz Galatasaray Spor Kulübü ile birçok farklı projeye imza atıyoruz. 90’lı yılların sonunda GS altyapısı okul binasının yapılmasına destek verdik, TT Arena’nın doğu tribününe adımızı verdik. Şimdi de, düzenleyeceğimiz ilgi çekici etkinliklerle, Galatasaray taraftarlarının yeni buluşma noktası olacağına inandığımız Ülker Fanzone’un da içinde yer aldığı tesisin hizmete girmesinden büyük mutluluk duyuyoruz. Türkiye’de ilklere imza atmış iki köklü kurumun giderek artan işbirliğinin verimli olmasını, taraftarlar ve kulübün yaşayacağı mutlu anları çoğaltmayı diliyoruz.” dedi.

Ülker’in desteği ile bir ilk niteliği taşıyan Ülker Fanzone, 60 oturma kapasiteli ve Ali Sami Yen Stadı nostaljisi ile yaratıldı. Ülker Fanzone, Galatasaray dünyasının taraftarlar ile buluşacağı ve dünyaya açılacağı bir platform olması bakımından büyük önem taşıyor. Pek çok yıldız oyuncusuyla söyleşi günleri, yeni transfer imza törenleri, sponsorluk anlaşmaları, basın toplantıları gibi organizasyonların gerçekleştirilmesi planlanan Ülker Fanzone’da, yıl boyunca taraftarlar için çok çeşitli faaliyetler düzenlenecek.

    • Ülker’den A Millilere “Memleket İçin Söyle” sürprizi

      Ülker, resmi sponsoru olduğu A Milli Futbol Takımı’na desteğini bu kez de tüm Türkiye’yle birlikte veriyor. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Bisküvi 550 milyon dolarlık tahvil ihraç etti

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, yurtdışına 550 milyon ABD doları değerinde tahvil ihraç etti....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2024 yılı ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2024 yılının ilk çeyreğini 19,6 milyar TL ciro ile bitirdi. Ülker’in Türkiye ve yurt dışı operasyonları büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, ‘memleketini kalbinde taşıyanları’ Euro 2024 coşkusunda buluşturuyor

      Futbolseverlerin sabırsızlıkla beklediği Avrupa Futbol Şampiyonası’na geri sayım sürerken, A Milli Futbol Takımımızın resmi sponsoru Ülker, duygu dolu bir reklam filmine imza attı. Reklam filminde “Memleketin yeri, kalbimizin içi" sloganı ile Ülker, Türkiye aşkını her nerede olursa olsun kalbinde taşıyanlara sesleniyor. ...

      DEVAMINI OKU