HABERLER

Grassroots Day kutlandı

UEFA tarafından ilan edilen ve bu yıl 25 Mayıs’ta kutlanan Grassroots Day (Çocuklar için Futbol Günü); Türkiye çapında 16 noktada, 60 ilden yaklaşık 1.000 sporcu ve antrenörün katılımıyla kutlandı

Türkiye Futbol Federasyonu organizasyonu ve Ülker’in katkılarıyla bu yıl 25 Mayıs’ta düzenlenen Grassroots Day (Çocuklar için Futbol Günü)’ne; Afyon, Adıyaman, Bitlis, Burdur, Erzincan, Hakkari, Hatay (İskenderun), İstanbul, Karaman, Kars, Kırşehir, Mardin, Samsun, Siirt, Van ve Zonguldak olmak üzere 16 il ev sahipliği yaptı.

Son 3 yıldır Türkiye’de de düzenli olarak kutlanan Çocuklar için Futbol Günü’ne bu yıl 60 ilden yaklaşık 1.000 sporcu ve antrenör katılarak, futbol oynama keyfine ulaştı. Çocukların spor yapmasına, aynı zamanda eğitim almasına ve sosyalleşmesine olanak sağlayan projelerle 2007 yılından bu yana TFF’nin ana sponsoru olan Ülker, bu etkinliğe de çeşitli aktivitelerle renk kattı. Etkinliklerin; Afyon, İstanbul Tuzla, Mardin ve Samsun ayağını çocuklar için daha da eğlenceli hale getiren Ülker, yurdun dört bir yanında gerçekleşen coşkuya ortak oldu.

Zuhal Şeker: “Türk sporunun geleceği olan çocuklara yatırım yapıyoruz”

Yıldız Holding Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, kurum olarak öncelikli hedeflerinin çocukların hayatında fark yaratmak, başta fiziksel ve kültürel olmak üzere çok yönlü gelişimlerine katkıda bulunmak olduğunu söyledi.

Zuhal Şeker, “Altyapıya ve en önemlisi hareket eden, sporu seven nesiller yetişmesine büyük önem veriyoruz. Haziran 2007’den bugüne Türkiye Futbol Federasyonu ile gerçekleştirdiğimiz farklı projelerle çocukları eğitmeye, iyi sporcular ve sporseverler yetiştirmeye çabalıyoruz. Bu çalışmaların sonucu olarak şu ana kadar 250 binden fazla çocuğa ulaşmış olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz.” diye konuştu.

Grassroots Day’in, Çocuklar için Futbol programının daha da genişlemesine katkıda bulunacağını vurgulayan TFF yetkilileri ise, Grassroots’a; hem elit futbola kaynak sağlayan, hem de insanların futbol yoluyla sosyalleşmesine ve daha sağlıklı yaşamasına katkıda bulunan bir program olarak baktıklarını belirtiyor. Bu alanda da önceliklerinin çocuklar olduğunu belirten yetkililer, Ülker sponsorluğunda ilerleyen Futbol Eğitim Merkezleri ve Futbol Köyleri projeleriyle çocuk futbolunda ciddi hamleler yapıldığını hatırlattı.

    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2023 yılının dokuz aylık döneminde hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. Şirket cirosunu 32 milyar TL’ye ulaştırdı. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ve TFF geleceğin yıldız futbolcu kızlarını arıyor

      Sporu ve sporcuyu destekleyen lider gıda şirketi Ülker, Türkiye Futbol Federasyonu’yla beraber TFF Ülker Geleceğin Yıldız Kızları projesini hayata geçiriyor. U15 Milli Takımı için futbolcu havuzunu genişletmek ve kız çocuklarına ‘fırsat eşitliği’ sunmak için tasarlanan projeye 2009-2010-2011 doğumlular katılabilecek. Katılımcılar, Kadın Milli Takım Teknik Direktörleri tarafından belirlenen hareketleri içeren videolarını ulkeryildizkizlar.tff.org sitesine yükleyerek seçmelere dahil olabilecekler. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’den Atalık Kavılca Buğdayı’na destek

      Sürdürülebilir ham madde tedariki konusunda önemli projelere imza atan Ülker, şimdi de 13 bin yıllık geçmişiyle Anadolu’nun bilinen en eski tarım ürünlerinden Kavılca Buğdayı’yla ürettiği sınırlı sayıda Saklıköy ürününü tüketicilerle buluşturdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’den takviye edici gıda ürünlerine yatırım

      Ülker’den yeni bir marka: Everwell Takviye edici gıdaya ilk kez “Pastil” ile adım atan Ülker, bu kategorideki iddiasını “Everwell” markasıyla daha da güçlendiriyor. Ülker’in TÜBİTAK iş birliğiyle geliştirdiği, Everwell markası altında çıkardığı gıda takviyesi ürünleri yaygın bir dağıtım stratejisiyle satılacak. ...

      DEVAMINI OKU