HABERLER

Grassroots Day kutlandı

UEFA tarafından ilan edilen ve bu yıl 25 Mayıs’ta kutlanan Grassroots Day (Çocuklar için Futbol Günü); Türkiye çapında 16 noktada, 60 ilden yaklaşık 1.000 sporcu ve antrenörün katılımıyla kutlandı

Türkiye Futbol Federasyonu organizasyonu ve Ülker’in katkılarıyla bu yıl 25 Mayıs’ta düzenlenen Grassroots Day (Çocuklar için Futbol Günü)’ne; Afyon, Adıyaman, Bitlis, Burdur, Erzincan, Hakkari, Hatay (İskenderun), İstanbul, Karaman, Kars, Kırşehir, Mardin, Samsun, Siirt, Van ve Zonguldak olmak üzere 16 il ev sahipliği yaptı.

Son 3 yıldır Türkiye’de de düzenli olarak kutlanan Çocuklar için Futbol Günü’ne bu yıl 60 ilden yaklaşık 1.000 sporcu ve antrenör katılarak, futbol oynama keyfine ulaştı. Çocukların spor yapmasına, aynı zamanda eğitim almasına ve sosyalleşmesine olanak sağlayan projelerle 2007 yılından bu yana TFF’nin ana sponsoru olan Ülker, bu etkinliğe de çeşitli aktivitelerle renk kattı. Etkinliklerin; Afyon, İstanbul Tuzla, Mardin ve Samsun ayağını çocuklar için daha da eğlenceli hale getiren Ülker, yurdun dört bir yanında gerçekleşen coşkuya ortak oldu.

Zuhal Şeker: “Türk sporunun geleceği olan çocuklara yatırım yapıyoruz”

Yıldız Holding Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, kurum olarak öncelikli hedeflerinin çocukların hayatında fark yaratmak, başta fiziksel ve kültürel olmak üzere çok yönlü gelişimlerine katkıda bulunmak olduğunu söyledi.

Zuhal Şeker, “Altyapıya ve en önemlisi hareket eden, sporu seven nesiller yetişmesine büyük önem veriyoruz. Haziran 2007’den bugüne Türkiye Futbol Federasyonu ile gerçekleştirdiğimiz farklı projelerle çocukları eğitmeye, iyi sporcular ve sporseverler yetiştirmeye çabalıyoruz. Bu çalışmaların sonucu olarak şu ana kadar 250 binden fazla çocuğa ulaşmış olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz.” diye konuştu.

Grassroots Day’in, Çocuklar için Futbol programının daha da genişlemesine katkıda bulunacağını vurgulayan TFF yetkilileri ise, Grassroots’a; hem elit futbola kaynak sağlayan, hem de insanların futbol yoluyla sosyalleşmesine ve daha sağlıklı yaşamasına katkıda bulunan bir program olarak baktıklarını belirtiyor. Bu alanda da önceliklerinin çocuklar olduğunu belirten yetkililer, Ülker sponsorluğunda ilerleyen Futbol Eğitim Merkezleri ve Futbol Köyleri projeleriyle çocuk futbolunda ciddi hamleler yapıldığını hatırlattı.

    • Ülker, 6. Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2020 yılı Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, 2020 yılında hayata geçirdiği operasyonel mükemmellik uygulamaları ve yaklaşık 2.000 teknik iyileştirmeyle 21,5 milyon TL, Ar-Ge ve inovasyon çalışmaları sonucunda hayata geçirdiği 69 projesiyle 26,6 milyon TL tasarruf sağladı....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Önem Gıda’yı satın aldı

      Ülker, uzun yıllardır yarı mamul tedariki gerçekleştirdiği Yıldız Holding şirketlerinden Önem Gıda’yı satın aldı. Böylece, çikolata ve unlu mamullerdeki tüm üretim sürecini, uçtan uca kendi bünyesinde toplayan Ülker, sürdürülebilir büyüme stratejisi kapsamında önemli bir adım daha atmış oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’e iki ödül birden…

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, bankacılık ve finansal işlemler arasında en iyilerinin belirlendiği, 2021 Türkiye Bonds&Loans Ödülleri’nde iki kategoride birinci olan tek şirket oldu...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, cirosunu 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2021’in ilk yarısında cirosunu yüzde 15,7 artışla 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı. Şirketin Türkiye operasyonları yüzde 15,8, ihracat ve yurt dışı operasyonları da yüzde 15,6 büyüdü....

      DEVAMINI OKU