Grassroots Day kutlandı
UEFA tarafından ilan edilen ve bu yıl 25 Mayıs’ta kutlanan Grassroots Day (Çocuklar için Futbol Günü); Türkiye çapında 16 noktada, 60 ilden yaklaşık 1.000 sporcu ve antrenörün katılımıyla kutlandı
Türkiye Futbol Federasyonu organizasyonu ve Ülker’in katkılarıyla bu yıl 25 Mayıs’ta düzenlenen Grassroots Day (Çocuklar için Futbol Günü)’ne; Afyon, Adıyaman, Bitlis, Burdur, Erzincan, Hakkari, Hatay (İskenderun), İstanbul, Karaman, Kars, Kırşehir, Mardin, Samsun, Siirt, Van ve Zonguldak olmak üzere 16 il ev sahipliği yaptı.
Son 3 yıldır Türkiye’de de düzenli olarak kutlanan Çocuklar için Futbol Günü’ne bu yıl 60 ilden yaklaşık 1.000 sporcu ve antrenör katılarak, futbol oynama keyfine ulaştı. Çocukların spor yapmasına, aynı zamanda eğitim almasına ve sosyalleşmesine olanak sağlayan projelerle 2007 yılından bu yana TFF’nin ana sponsoru olan Ülker, bu etkinliğe de çeşitli aktivitelerle renk kattı. Etkinliklerin; Afyon, İstanbul Tuzla, Mardin ve Samsun ayağını çocuklar için daha da eğlenceli hale getiren Ülker, yurdun dört bir yanında gerçekleşen coşkuya ortak oldu.
Zuhal Şeker: “Türk sporunun geleceği olan çocuklara yatırım yapıyoruz”
Yıldız Holding Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, kurum olarak öncelikli hedeflerinin çocukların hayatında fark yaratmak, başta fiziksel ve kültürel olmak üzere çok yönlü gelişimlerine katkıda bulunmak olduğunu söyledi.
Zuhal Şeker, “Altyapıya ve en önemlisi hareket eden, sporu seven nesiller yetişmesine büyük önem veriyoruz. Haziran 2007’den bugüne Türkiye Futbol Federasyonu ile gerçekleştirdiğimiz farklı projelerle çocukları eğitmeye, iyi sporcular ve sporseverler yetiştirmeye çabalıyoruz. Bu çalışmaların sonucu olarak şu ana kadar 250 binden fazla çocuğa ulaşmış olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz.” diye konuştu.
Grassroots Day’in, Çocuklar için Futbol programının daha da genişlemesine katkıda bulunacağını vurgulayan TFF yetkilileri ise, Grassroots’a; hem elit futbola kaynak sağlayan, hem de insanların futbol yoluyla sosyalleşmesine ve daha sağlıklı yaşamasına katkıda bulunan bir program olarak baktıklarını belirtiyor. Bu alanda da önceliklerinin çocuklar olduğunu belirten yetkililer, Ülker sponsorluğunda ilerleyen Futbol Eğitim Merkezleri ve Futbol Köyleri projeleriyle çocuk futbolunda ciddi hamleler yapıldığını hatırlattı.
-
Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi
Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....
DEVAMINI OKU -
bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak
Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...
DEVAMINI OKU