HABERLER

Grassroots Day kutlandı

UEFA tarafından ilan edilen ve bu yıl 25 Mayıs’ta kutlanan Grassroots Day (Çocuklar için Futbol Günü); Türkiye çapında 16 noktada, 60 ilden yaklaşık 1.000 sporcu ve antrenörün katılımıyla kutlandı

Türkiye Futbol Federasyonu organizasyonu ve Ülker’in katkılarıyla bu yıl 25 Mayıs’ta düzenlenen Grassroots Day (Çocuklar için Futbol Günü)’ne; Afyon, Adıyaman, Bitlis, Burdur, Erzincan, Hakkari, Hatay (İskenderun), İstanbul, Karaman, Kars, Kırşehir, Mardin, Samsun, Siirt, Van ve Zonguldak olmak üzere 16 il ev sahipliği yaptı.

Son 3 yıldır Türkiye’de de düzenli olarak kutlanan Çocuklar için Futbol Günü’ne bu yıl 60 ilden yaklaşık 1.000 sporcu ve antrenör katılarak, futbol oynama keyfine ulaştı. Çocukların spor yapmasına, aynı zamanda eğitim almasına ve sosyalleşmesine olanak sağlayan projelerle 2007 yılından bu yana TFF’nin ana sponsoru olan Ülker, bu etkinliğe de çeşitli aktivitelerle renk kattı. Etkinliklerin; Afyon, İstanbul Tuzla, Mardin ve Samsun ayağını çocuklar için daha da eğlenceli hale getiren Ülker, yurdun dört bir yanında gerçekleşen coşkuya ortak oldu.

Zuhal Şeker: “Türk sporunun geleceği olan çocuklara yatırım yapıyoruz”

Yıldız Holding Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, kurum olarak öncelikli hedeflerinin çocukların hayatında fark yaratmak, başta fiziksel ve kültürel olmak üzere çok yönlü gelişimlerine katkıda bulunmak olduğunu söyledi.

Zuhal Şeker, “Altyapıya ve en önemlisi hareket eden, sporu seven nesiller yetişmesine büyük önem veriyoruz. Haziran 2007’den bugüne Türkiye Futbol Federasyonu ile gerçekleştirdiğimiz farklı projelerle çocukları eğitmeye, iyi sporcular ve sporseverler yetiştirmeye çabalıyoruz. Bu çalışmaların sonucu olarak şu ana kadar 250 binden fazla çocuğa ulaşmış olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz.” diye konuştu.

Grassroots Day’in, Çocuklar için Futbol programının daha da genişlemesine katkıda bulunacağını vurgulayan TFF yetkilileri ise, Grassroots’a; hem elit futbola kaynak sağlayan, hem de insanların futbol yoluyla sosyalleşmesine ve daha sağlıklı yaşamasına katkıda bulunan bir program olarak baktıklarını belirtiyor. Bu alanda da önceliklerinin çocuklar olduğunu belirten yetkililer, Ülker sponsorluğunda ilerleyen Futbol Eğitim Merkezleri ve Futbol Köyleri projeleriyle çocuk futbolunda ciddi hamleler yapıldığını hatırlattı.

    • Ülker 2023 finansal sonuçlarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2023 yılını 56 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket 2024 yılında da faaliyet gösterdiği pazarlardaki liderliğini ve güçlü büyümesini devam ettirmeyi hedefliyor....

      DEVAMINI OKU
    • “Ülker Apartmanı” sakinleri tüm Türkiye’ye kapılarını açıyor

      “Ülker Apartmanı” sakinlerinin birbirinden keyifli anlarının ekrana yansıyacağı yeni reklam filmi serisinin tanıtım filmi izleyicilerle buluştu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Afra Saraçoğlu Ülker Çikolata’nın yeni reklam yüzü oldu

      Türkiye’nin 1 numaralı çikolata markası Ülker Çikolata’nın* yeni reklam kampanyasında, yıldız oyuncu Afra Saraçoğlu rol aldı. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’den robot projesi

      Üretimden insan kaynaklarına, performans yönetiminden satışa kadar dijitalleşme ve teknoloji yatırımlarına hız veren Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, Gebze Fabrikası’nda 20 otonom mobil robotu devreye aldı. Ham madde ve ambalaj başta olmak üzere 2 bin 600 çeşit malzemeyi taşıyabilen robotlar, fabrikada üretim verimliliğini ve maliyet avantajını artıracak. ...

      DEVAMINI OKU