HABERLER

FIFA U20 Dünya Kupası “Grassroots Şenliği”ne Ülker’den destek

Ülker, FIFA U20 Dünya Kupası öncesinde FIFA ve Türkiye Futbol Federasyonu işbirliği ile 7 ilde mini dünya kupası konsepti ile düzenlenecek “Grassroots Şenliği” projesinin sponsorluğunu üstlendi.

Destek verdiği bütün projelerde olduğu gibi, FIFA U20 Dünya Kupası etkinliklerinin merkezine de yine çocukları yerleştiren Ülker, Nisan ve Mayıs aylarında Antalya, Bursa, Gaziantep, İstanbul, Kayseri, Rize ve Trabzon’da gerçekleştirilecek şenliklere ev sahipliği yapacak.  TFF tarafından belirlenen ve 12 yaş grubu 1700 çocuktan oluşan okul takımları, özel hazırlanan sahalarda oynayacakları maçlarda yeteneklerini sergileyecek ve istasyon çalışmaları yaparak kendilerini geliştirecek. Etkinlikler süresince en yüksek “Fair Play” puanını alan çocuklar, Kayseri’deki FIFA U20 Dünya Kupası açılışına katılacak. Şenlikler, Ülker’in 2007’den beri yürüttüğü Grassroots programına paralel olarak Türk futbol alt yapısının gelişimine katkı sağlayacak.   

Türkiye’de sporu uzun yıllardır destekleyen Ülker; yer aldığı projelerin ülkemizde sporun altyapısını destekleyecek nitelikte olmasına özen gösteriyor. Federasyonlarla işbirliği yaparak spora ve spor endüstrisinin gelişmesine, Türk sporunun geleceği olan çocuklara yönelik projelere destek vermeyi çok önemseyen Ülker, bu amaçla 6 yılda 250 binden fazla çocuğu sporla buluşturdu.  

“Grassroots Şenliği” programı:
 

Kayseri

Antalya

Gaziantep

Trabzon

Rize

Bursa

İstanbul

05.04.2013

12.04.2013

19.04.2013

26.04.2013

03.05.2013

10.05.2013

17.05.2013

    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Yupo’dan yepyeni reklam kampanyası

      Ülker’in şekerleme markası Yupo, eğlenceyi merkezine alan yeni relansman kampanyasını izleyicilerle buluşturdu....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU