Halley ile herkese bi “halley” oluyor…
Halley kuyruklu yıldızından esinlenerek 1988 yılında piyasaya çıkarılan, gerçek çikolata kaplı iki bisküvi arasındaki marshmallow’dan oluşan Halley, Türkiye’de yeni bir kategori yaratan marka oldu.
İlk çıktığı günden bu yana kalplerdeki yerini koruyan çikolatalı sandviç pazarının lideri Halley yeni reklam filmiyle de dikkatleri üzerine çekiyor. Maya takvimine göre 21 Aralık 2012’de dünyanın sonunun gelmesi kehanetine gönderme yapılan yeni reklam filminde, Halley yiyenler kahinin konuyla ilgili uyarılarına gülüp geçebiliyor. Halley’in reklamlarında kullanılan “Herkese bi Halley oluyor” sloganı dillerde dolaşmaya devam ediyor.
Kampanya Alametifarika reklam ajansı tarafından hazırlandı. Yönetmenliğini Ozan Açıktan’ın yaptığı reklam filmlerinin çekimleri iki gün sürdü. Yaklaşık 50 kişilik teknik ekip, 9 kast ve 160 figüranın oluşturduğu büyük bir ekiple gerçekleştirilen çekimlerde, insanları uyaran kâhin karakterini başarılı oyuncu Mert Turak canlandırdı. Keyifli geçen çekimler sırasında yaklaşık 1.500 adet Halley tüketildi.
-
Ülker, ilk yarıyıl finansallarını açıkladı
Ülker Bisküvi, 2024 yılının ilk yarısını 36,6 milyar TL ciroyla kapattı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 69, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 31 oldu. ...
DEVAMINI OKU -
-
ÜLKER’DEN, TÜRKİYE MİLLİ PARALİMPİK TAKIMINA DESTEK
Ülker, Paris 2024 Paralimpik Oyunları öncesi, anlamlı bir iş birliğine imza atarak Türkiye Milli Paralimpik Komitesi’nin destekçilerinden biri oldu. Anlaşma kapsamında Ülker, TMPK’nin engelli sporları ve paralimpik alanındaki çalışmalarını desteklemeyi ve farkındalığın artırılmasına katkıda bulunmayı amaçlıyor....
DEVAMINI OKU -
Ülker’den A Millilere “Memleket İçin Söyle” sürprizi
Ülker, resmi sponsoru olduğu A Milli Futbol Takımı’na desteğini bu kez de tüm Türkiye’yle birlikte veriyor. ...
DEVAMINI OKU