HABERLER

Herkes İçin Futbol

GRASSROOTS NEDİR? Profesyonel ve elit olmayan tüm futbol etkinliklerinin genel ismidir. Futbol piramidinin en üstünde ulusal takımlar ve kulüpler, bir altta elit genç futbolu – altyapılar ve tabanda da ‘HERKES için FUTBOL’ – Grassroots yer alır. Grassroots, ‘herkese, her yerde futbol’ sloganıyla UEFA’nın da desteklediği ve üye ülke federasyonlarına önerdiği bir programdır. 

Ulusal federasyonların grassroots aktivitelerine destek olmak amacıyla 2004’te kurulan ve belirli kriterlerin yerine getirilmesiyle kademe atlanan charter sistemine 30 ülke federasyona kayıtlıdır. ‘Charter’a dahil olan ülke federasyonlarının bir yıldız aldığı sistemde bayan ve engelliler futbolu, katılımcı sayısı ve programın tanıtımı gibi kriterlerle yıldız kazanılıyor.

TÜRKİYE’DE ‘HERKES İÇİN FUTBOL – GRASSROOTS’
UEFA’da 2007’de Türkiye’nin ‘Grassroots Charter’ üyeliğini onayladı. Türkiye’nin ‘charter’e üyeliği, UEFA Başkanı Michel Platini’nin katıldığı imza töreniyle resmileşti. 2007’de Ülker, TFF’yle imzaladığı Ulusal Takımlar Ana Sponsorluk sözleşmesi kapsamında TFF’nin tüm Grassroots projelerinin sponsoru oldu. Haziran 2007’den beri Ülker, TFF Futbol Geliştirme Departmanı’yla işbirliği içinde Mini Minikler Futbol Şenliği 2007, Riva Küş Köyü Festivali (2007 ve 2008), Futbol Köyleri (2007 ve 2008) gibi farklı aktiviteleri hayata geçirdi. 6-12 yaş arasında kız-erkek isteyen her çocuğun ücretsiz futbol, fair – play, dengeli beslenme eğitimi alabildiği ‘HERKES için FUTBOL’ merkezlerinin ilki İstanbul TFF Beylerbeyi Tesisleri’nde, diğer 2’si de Nisan 2007’de Adana ve Trabzon’daki TFF tesislerinde açıldı. Yıl boyu faaliyette olan ve bugüne dek 6 bine yakın çocuğun eğitim gördüğü merkezlerin sayısının yılsonuna kadar 5’e çıkarılması hedefleniyor. Yaz süresince hafta içi gerçekleştirilen eğitimler eylül itibariyle hafta sonu yapılacak. Faaliyette olan 3 merkezde kış dönemi eğitimi 3 Eylül’de başladı.
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU
    • Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Türkiye’yi üretim ve ihracat üssü haline getirdi

      Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Ülker markalı ürünlerin yanı sıra Godiva, McVitie’s, Flipz gibi global atıştırmalık markalarını Türkiye’de üretip dünyanın dört bir yanında tüketicilerle buluşturuyor. 2021 yılında atıştırmalık alanında Ülker Bisküvi çatısı altında ihracat rakamı 291 milyon dolara ulaştı. ...

      DEVAMINI OKU