HABERLER

HERKESiçinFUTBOL Fotoğraf Yarışması’nda kazananlar belli oldu

Bu yıl Ülker’in desteği ile ikincisi düzenlenen HERKESiçinFUTBOL fotoğraf yarışması ödülleri sahiplerini buldu. Türkiye Fotoğraf Sanatçıları Federasyonu gözetiminde gerçekleştirilen yarışmaya , “Futboldaki Mutlu Anlar” teması ile 1407 eser katıldı.

Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) ve Ülker tarafından düzenlenen HERKESiçinFUTBOL yarışmasında kazananlar belli oldu. Futboldaki mutlu anları yansıtmayı amaçlayan fotoğraf yarışması, Türkiye Fotoğraf Sanatçıları Federasyonu gözetiminde, basın ve amatör olmak üzere iki kategoride gerçekleştirildi.  

Toplamda 667 kişinin 1407 eserle başvurduğu fotoğraf yarışmasında dereceye giren eserler,  fotoğraf sanatçıları, TFF ve Ülker yetkililerinden oluşan bir jüri tarafından değerlendirildi. 

Basın kategorisinde Milliyet Gazetesi’nden Ercan Arslan’ın "Kızlar” adlı fotoğrafı birinciliğe layık görülürken, yine Ercan Arslan’ın  "Çadır Kent” adlı eseri ikinci, Doğan Haber Ajansı’ndan İbrahim Laleli’nin “Sokakta Futbol" adlı eseri üçüncü oldu. Amatörler kategorisinde ise Murat Ersin Yılık’ın "Top" adlı eseri birinci oldu. Ahmet Fatih Sönmez’in "Afiş" isimli fotoğrafı ikinciliğe layık görülürken, Ercan Enterli’nin "Gün Batımında Futbol" adlı eseri üçüncü oldu. 

Yarışmada ayrıca her iki kategoriden 10’ar fotoğraf sergilenmek üzere seçildi. Dereceye giren fotoğrafçılar ödüllerini TFF İstinye Binası’nda yapılacak törenle alacak.

Yarışmanın jürisinde İFSAK Onur Üyesi Sabit Kalfagil, fotoğraf sanatçıları Ali İhsan Gökçen ve Oktay Çolak’ın sıra Ülker Fotoğraf Kulübü Başkanı Erkan Dündar, Yıldız Holding Kurumsal İletişim’den Nuray Vurgun ve TFF Fotoğraf Editörü Haydar Tanışan yer aldı.
    • Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi

      Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak

      Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU