Holosko, Stoch ve Elmander, Ülker Metro için buluştu
Beşiktaş, Fenerbahçe ve Galatasaray’ın üç yıldız futbolcusu Ülker Metro için bir araya geldi. Metro Enerji Testi projesinin kapanışına katılan Holosko, Stoch ve Elmander, öğrencilere imza dağıttı.
Futbolcular, İTÜ Ayazağa Kampüsü’nde öğrenciler için takım formaları şeklinde hazırlanmış kartları imzaladı, ayrıca öğrencilerle birlikte fotoğraf çektirdi.
Bütün gün süren kapanış etkinliğinde öğrenciler Karizma Show’un ilginç gösterilerini izleme, değişik oyunlarla ödüller kazanma fırsatı da yakaladı.
Metro Enerji Testi hakkında:
Ülker Metro, dünyada insan enerjisi ile üretilen elektrik ile reklam filmi çeken ilk marka oldu. Metro yiyen 36 bisikletçi, beş gün boyunca reklam filmi çekimi için sette kameraların, ışıkların ihtiyaç duyacağı enerjiyi üretti. İTÜ Enerji Enstitüsü, film için ihtiyaç duyulan enerjinin üretimi için gerekli tüm teknik alt yapıyı hazırladı ve enerjinin doğru bir şekilde depolanmasını ve ölçülü bir şekilde kullanılmasını sağladı.
Metro Enerji Testi, Kasım ayından itibaren Türkiye’deki üniversiteleri dolaşmaya başladı ve üniversitede gençlerin bisikletle enerji üretmesini sağladı. Metro Enerji Testi ile Türkiye’de 9 üniversitede 90 bin öğrenci bisikletle enerji üretti. Proje kapsamında, Karadeniz Teknik, Eskişehir Anadolu, Süleyman Demirel, Konya Selçuk, Çukurova, Akdeniz, Ege, Dokuz Eylül ve İstanbul Teknik Üniversite’leri ziyaret edildi. Öğrencilerin bisikletlerde Metro yiyerek ve pedal çevirerek ürettikleri enerjiyle ısıtılan su ile öğrencilere çay ve kahve ikramı yapıldı. Ayrıca üniversiteli gençler belli miktarda enerji üretmeyi başardıklarında, Turkcell’den T20 cep telefonu ve 20 TL’lik konuşma kartı kazandı.
Öğrenciler ürettikleri enerji ile bir sosyal sorumluluk projesine de katkıda bulunacak. Türkiye’nin doğusundan seçilecek 5 okulun basketbol sahası, üniversite öğrencilerinin katkılarıyla yapılacak.
Metro Facebook sayfasına gitmek için tıklayınız.
-
Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi
Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....
DEVAMINI OKU -
bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak
Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...
DEVAMINI OKU