İçindeki futbol aşkı engel tanımayanlara...
Türkiye Futbol Federasyonu engelli-engelsiz herkesi top peşinde koşmaya çağırıyor. ‘Herkes İçin Futbol’ adlı kampanya 3 Aralık Engelliler Günü’ne dek sürecek
İşte şimdi Türkiye Futbol Federasyonu, futbolcu olamamış futbol tutkunlarına yönelik ‘Herkes İçin Futbol’ adlı bir kampanya başlattı. ‘Futbol Aşkı Engel Tanımaz’ sloganıyla, tüm Türkiye’ye futbol izletmeyi değil futbol oynatmayı amaçlayan kampanyada amatör futbol, okul-çocuk futbolu, plaj futbolu, futsal (kapalı salon) futbolu, dezavantajlı futbol (evsizler, sokak çocukları), engelliler futbolu (görme-işitme-zihinsel-ampute), veteranlar (olgunlar) futbolu ve kadın futbolu gibi kategoriler var.
UEFA’nın, futbol oynamaya imkânı olmayan kişileri futbolla buluşturmak için düzenlediği ‘Grassroots’ kampanyasının Türkiye ayağının başında eski milli basketbolcu ve basketbol antrenörü Zeynepgül Ene var. Ülker sponsorluğunda iki ay boyunca, 14 ilde sürecek şenlikler, 3 Aralık Engelliler Günü’nde Adana’da sona erecek.
Camiadan tam destek
Ene, futbolun herkesle buluşmasının Türk futboluna büyük emeği geçmiş babası Gündüz Tekin Onay ve 5 Temmuz’da kaybettiğimiz Futbol Federasyonu Başkanı Hasan Doğan’ın hayali olduğunu söylüyor. Futbol Geliştirme Merkezi ‘Herkes İçin Futbol’ Müdürü Ene “6,5 milyon engelli vatandaşımız var. Beş bine yaklaşan engelli futbolcularımız farklı platformlarda başarılara imza atıyor. Engelli şenlikleriyle bu kişilerin başarılarını tanıtmak ve engelli vatandaşlarımıza gündelik hayata adapte olmalarında sporun ne kadar faydalı olduğunu göstermek istiyoruz” diyor.
11 Ekim’de Ankara, Bursa, Erzurum, İstanbul, Kayseri, Trabzon ve Van’la başlayan şenlikler Adana, Antalya, Diyarbakır, İzmir, Malatya, Sakarya ve Samsun’daki etkinliklerle devam edecek. Sanat dünyasının desteğini alamadıklarını söyleyen Ene, futbol dünyasının kampanyaya tam destek verdiğini, eski futbolcuların, hakemlerin, bakanlığın, Türk halkının futbol oynaması için seferber olduğunu söylüyor.
-
Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak
Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....
DEVAMINI OKU -
bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı
Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı
Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....
DEVAMINI OKU -
Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor
Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...
DEVAMINI OKU