HABERLER

Kalpleri kazandılar

Yaptığı 38 milyon dolar yatırımla Türk sporunun en büyük destekçisi olan Ülker’in Kurumsak İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, Türk Milli Takımı Avrupa’da spor alanında güçlü bir yarışmaya hazırlanırken, Ülker’in de Avrupa’da ve dünyada küresel rekabet içinde olduğunu vurguladı. 

Zuhal Şeker Ülker’in Türk milli Takımı gibi halkın ‘kalbini kazanan’ bir marka olduğunu belirterek şunları söyledi: Ülker ve alt markalarımız hatırlanma ve beğenilme liglerinde önemli dereceler alıyor. KMG’nin ‘Love Marks’ araştırmasında Ülker % 13 ile birinci. Cola Turka da %4’lük pay ile 11’inciliği elde etti. Baycan, Milli Takım’ı desteklemek için Chewy Kırmızı Beyaz sakızını üretti. İçim’in Euro 2008 boyunca yürüteceği kampanyada, anlaşmalı mağazalardan tek seferde 15 ytl üzeri alışveriş yapan herkes hediyeler kazanıyor. İçim stantlarından temin edilecek kazı kazan uygulamasıyla katılımcılar, 3 hafta sonu boyunca Türkiye genelinde 120 satış noktasında milli takım forması, milli takım önlüğü, futbol topçu çanta ve magnet kazanma şansıa sahip oluyor.
    • Ülker, 6. Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2020 yılı Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, 2020 yılında hayata geçirdiği operasyonel mükemmellik uygulamaları ve yaklaşık 2.000 teknik iyileştirmeyle 21,5 milyon TL, Ar-Ge ve inovasyon çalışmaları sonucunda hayata geçirdiği 69 projesiyle 26,6 milyon TL tasarruf sağladı....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Önem Gıda’yı satın aldı

      Ülker, uzun yıllardır yarı mamul tedariki gerçekleştirdiği Yıldız Holding şirketlerinden Önem Gıda’yı satın aldı. Böylece, çikolata ve unlu mamullerdeki tüm üretim sürecini, uçtan uca kendi bünyesinde toplayan Ülker, sürdürülebilir büyüme stratejisi kapsamında önemli bir adım daha atmış oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’e iki ödül birden…

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, bankacılık ve finansal işlemler arasında en iyilerinin belirlendiği, 2021 Türkiye Bonds&Loans Ödülleri’nde iki kategoride birinci olan tek şirket oldu...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, cirosunu 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2021’in ilk yarısında cirosunu yüzde 15,7 artışla 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı. Şirketin Türkiye operasyonları yüzde 15,8, ihracat ve yurt dışı operasyonları da yüzde 15,6 büyüdü....

      DEVAMINI OKU