HABERLER

Kalpleri kazandılar

Yaptığı 38 milyon dolar yatırımla Türk sporunun en büyük destekçisi olan Ülker’in Kurumsak İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, Türk Milli Takımı Avrupa’da spor alanında güçlü bir yarışmaya hazırlanırken, Ülker’in de Avrupa’da ve dünyada küresel rekabet içinde olduğunu vurguladı. 

Zuhal Şeker Ülker’in Türk milli Takımı gibi halkın ‘kalbini kazanan’ bir marka olduğunu belirterek şunları söyledi: Ülker ve alt markalarımız hatırlanma ve beğenilme liglerinde önemli dereceler alıyor. KMG’nin ‘Love Marks’ araştırmasında Ülker % 13 ile birinci. Cola Turka da %4’lük pay ile 11’inciliği elde etti. Baycan, Milli Takım’ı desteklemek için Chewy Kırmızı Beyaz sakızını üretti. İçim’in Euro 2008 boyunca yürüteceği kampanyada, anlaşmalı mağazalardan tek seferde 15 ytl üzeri alışveriş yapan herkes hediyeler kazanıyor. İçim stantlarından temin edilecek kazı kazan uygulamasıyla katılımcılar, 3 hafta sonu boyunca Türkiye genelinde 120 satış noktasında milli takım forması, milli takım önlüğü, futbol topçu çanta ve magnet kazanma şansıa sahip oluyor.
    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Yupo’dan yepyeni reklam kampanyası

      Ülker’in şekerleme markası Yupo, eğlenceyi merkezine alan yeni relansman kampanyasını izleyicilerle buluşturdu....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU