HABERLER

Kalpleri kazandılar

Yaptığı 38 milyon dolar yatırımla Türk sporunun en büyük destekçisi olan Ülker’in Kurumsak İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, Türk Milli Takımı Avrupa’da spor alanında güçlü bir yarışmaya hazırlanırken, Ülker’in de Avrupa’da ve dünyada küresel rekabet içinde olduğunu vurguladı. 

Zuhal Şeker Ülker’in Türk milli Takımı gibi halkın ‘kalbini kazanan’ bir marka olduğunu belirterek şunları söyledi: Ülker ve alt markalarımız hatırlanma ve beğenilme liglerinde önemli dereceler alıyor. KMG’nin ‘Love Marks’ araştırmasında Ülker % 13 ile birinci. Cola Turka da %4’lük pay ile 11’inciliği elde etti. Baycan, Milli Takım’ı desteklemek için Chewy Kırmızı Beyaz sakızını üretti. İçim’in Euro 2008 boyunca yürüteceği kampanyada, anlaşmalı mağazalardan tek seferde 15 ytl üzeri alışveriş yapan herkes hediyeler kazanıyor. İçim stantlarından temin edilecek kazı kazan uygulamasıyla katılımcılar, 3 hafta sonu boyunca Türkiye genelinde 120 satış noktasında milli takım forması, milli takım önlüğü, futbol topçu çanta ve magnet kazanma şansıa sahip oluyor.
    • Ülker’den uluslararası başarı…

      Ülker, tüm dünyadan şirketlerin sürdürülebilirlik performanslarının değerlendirmeye alındığı, S&P Global ESG 2021 Endeksi’nde yer alan tek Türk gıda şirketi oldu. Türkiye’den, farklı sektörlerden endekste yer alan 37 şirket içinde ise ilk üçe girmeyi başardı. ...

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te üniversiteliler Ülker Çokonat için yarışacak

      Ülker’in en sevilen markaları için, yenilikçi pazarlama fikirlerinin rekabetine sahne olan ‘bizz@kampüs’ yarışması 11 yaşında... Bu yıl 3., 4. sınıf üniversite ve yüksek lisans öğrencileri Ülker’in ikonik lezzetlerinden Çokonat için yarışacak....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’de Üst Düzey Atama…

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi’de önemli bir görev değişimi yaşandı. Kamu Aydınlatma Platformu’na yapılan açıklamaya göre Ülker Bisküvi’de CFO görevine 3 Ocak 2022 tarihinden geçerli olmak üzere Fulya Banu Sürücü getirildi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2021'in dokuz ayında hem Türkiye operasyonları hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. Şirket cirosunu yüzde 20,7 artışla 8,4 milyar TL’ye ulaştırdı....

      DEVAMINI OKU