HABERLER

Kerevitaş Yıldız Holding bünyesinde

Türkiye’de perakende dondurulmuş gıda sektörünün ilk firması olan Kerevitaş Gıda Sanayi ve Ticaret A. Ş. Yıldız Holding bünyesine katıldı.

Türkiye’nin önde gelen markalarından Ülker’i de bünyesinde bulunduran Yıldız Holding, hızlı tüketim (FMCG) sektöründe gıda ağırlıklı olarak, yeni yatırımlar ve kuvvetli ortaklıklarla büyümek stratejisi doğrultusunda faaliyetlerini sürdürüyor. Yıldız Holding Kerevitaş’ın hissedarlardan yaptığı toplam 20 milyon 317 bin 975 YTL tutarında hisse alımıyla, Kerevitaş Gıda Sanayi ve Ticaret A.Ş.’nin %51’ine sahip oldu.

Yıldız Holding, Sachsisch-Thüringische Zucker Fabriken Verwaltungsgesellschaft mbH’den 935.900.000 adet Kerevitaş hisse senedini 8 milyon 946 bin 450 YTL karşılığı Euro ödenmek üzere; Merzeci Holding’in sahip olduğu 933.908.500 adet Kerevitaş hisse senedini 10 milyon 909 bin 714 YTL 98 YKr tutar karşılığında; Ancoker Su Ürünleri Sanayi ve Tic. A.Ş.’nin sahip olduğu 27.648.000 adet Kerevitaş hisse senedini 322 bin 977 YTL 89 YKr tutar karşılığında; Mersu Su Ürünleri Sanayi ve Tic. A.Ş.’nin sahip olduğu 11.884.500 adet Kerevitaş hisse senedini 138 bin 832 YTL 13 YKr tutar karşılığında aldı.

Yıldız Holding’in Kerevitaş’ı bünyesine resmi olarak katması Rekabet Kurulu onayının ardından kesinleşecektir.

Yıldız Holding hakkında
1944 yılında bisküvi üretmeye başlayan Ülker markasını da bünyesinde bulunduran ve hızlı tüketim sektöründe faaliyet gösteren Yıldız Holding, bugün 65 üretim ve pazarlama şirketiyle bisküviden çikolataya, gazlı içeceklerden süt ve sütlü ürünlere, bebek mamasından kişisel bakım ürünlerine ve ambalaja kadar geniş bir yelpazede faaliyet gösteriyor. Bu büyüklüğü ile Türkiye’nin en büyük hammadde alıcısı konumunda bulunan Yıldız Holding, doğrudan 100 bin, dolaylı olarak ise 500 bin kişinin geçimine katkıda bulunuyor. Yurtiçi ve yurtdışında toplam 42 fabrikada üretim yapan Yıldız Holding şirketleri, sadece ülkesinde değil, bölgesinde de öncü kimliğini koruyor.
    • Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi

      Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak

      Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU