HABERLER

Kerevitaş Yıldız Holding bünyesinde

Türkiye’de perakende dondurulmuş gıda sektörünün ilk firması olan Kerevitaş Gıda Sanayi ve Ticaret A. Ş. Yıldız Holding bünyesine katıldı.

Türkiye’nin önde gelen markalarından Ülker’i de bünyesinde bulunduran Yıldız Holding, hızlı tüketim (FMCG) sektöründe gıda ağırlıklı olarak, yeni yatırımlar ve kuvvetli ortaklıklarla büyümek stratejisi doğrultusunda faaliyetlerini sürdürüyor. Yıldız Holding Kerevitaş’ın hissedarlardan yaptığı toplam 20 milyon 317 bin 975 YTL tutarında hisse alımıyla, Kerevitaş Gıda Sanayi ve Ticaret A.Ş.’nin %51’ine sahip oldu.

Yıldız Holding, Sachsisch-Thüringische Zucker Fabriken Verwaltungsgesellschaft mbH’den 935.900.000 adet Kerevitaş hisse senedini 8 milyon 946 bin 450 YTL karşılığı Euro ödenmek üzere; Merzeci Holding’in sahip olduğu 933.908.500 adet Kerevitaş hisse senedini 10 milyon 909 bin 714 YTL 98 YKr tutar karşılığında; Ancoker Su Ürünleri Sanayi ve Tic. A.Ş.’nin sahip olduğu 27.648.000 adet Kerevitaş hisse senedini 322 bin 977 YTL 89 YKr tutar karşılığında; Mersu Su Ürünleri Sanayi ve Tic. A.Ş.’nin sahip olduğu 11.884.500 adet Kerevitaş hisse senedini 138 bin 832 YTL 13 YKr tutar karşılığında aldı.

Yıldız Holding’in Kerevitaş’ı bünyesine resmi olarak katması Rekabet Kurulu onayının ardından kesinleşecektir.

Yıldız Holding hakkında
1944 yılında bisküvi üretmeye başlayan Ülker markasını da bünyesinde bulunduran ve hızlı tüketim sektöründe faaliyet gösteren Yıldız Holding, bugün 65 üretim ve pazarlama şirketiyle bisküviden çikolataya, gazlı içeceklerden süt ve sütlü ürünlere, bebek mamasından kişisel bakım ürünlerine ve ambalaja kadar geniş bir yelpazede faaliyet gösteriyor. Bu büyüklüğü ile Türkiye’nin en büyük hammadde alıcısı konumunda bulunan Yıldız Holding, doğrudan 100 bin, dolaylı olarak ise 500 bin kişinin geçimine katkıda bulunuyor. Yurtiçi ve yurtdışında toplam 42 fabrikada üretim yapan Yıldız Holding şirketleri, sadece ülkesinde değil, bölgesinde de öncü kimliğini koruyor.
    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Yupo’dan yepyeni reklam kampanyası

      Ülker’in şekerleme markası Yupo, eğlenceyi merkezine alan yeni relansman kampanyasını izleyicilerle buluşturdu....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU