HABERLER

Kişiye Özel Mesaj

Ülker Euro 2008 için çalışmaya dört ay önce başlamış. Diğer rakipler ve sponsorlardan ayrışmak, 360 derece mecra iletişimi ile her kanalda fark yaratmak ve tüm mecralarda bütünsellik sağlamak isteyen Ülker ekibi, yeni bir reklam kampanyası hazırlanmasına karar vermiş. Reklam; radyo, televizyon, internet ve açıkhavada yayınlanırken, interaktif çalışmalar da gündeme gelmiş.

Kişiye özel mesaj
Mecra iletişiminin yanı sıra kampanyaya özel milli futbolcularla hazırlanan, kişiye özel mesaj kurgulu özel internet projesi geliştirilmiş ve bununicindogdunuz.com internet sitesi yaratılmış. Ayrıca kampanya özel saha aktivitesi ile de desteklenmiş. Distribütör araçları da kullanılan önemli mecralardan biri olmuş.
























    • Ülker’den uluslararası başarı…

      Ülker, tüm dünyadan şirketlerin sürdürülebilirlik performanslarının değerlendirmeye alındığı, S&P Global ESG 2021 Endeksi’nde yer alan tek Türk gıda şirketi oldu. Türkiye’den, farklı sektörlerden endekste yer alan 37 şirket içinde ise ilk üçe girmeyi başardı. ...

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te üniversiteliler Ülker Çokonat için yarışacak

      Ülker’in en sevilen markaları için, yenilikçi pazarlama fikirlerinin rekabetine sahne olan ‘bizz@kampüs’ yarışması 11 yaşında... Bu yıl 3., 4. sınıf üniversite ve yüksek lisans öğrencileri Ülker’in ikonik lezzetlerinden Çokonat için yarışacak....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’de Üst Düzey Atama…

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi’de önemli bir görev değişimi yaşandı. Kamu Aydınlatma Platformu’na yapılan açıklamaya göre Ülker Bisküvi’de CFO görevine 3 Ocak 2022 tarihinden geçerli olmak üzere Fulya Banu Sürücü getirildi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2021'in dokuz ayında hem Türkiye operasyonları hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. Şirket cirosunu yüzde 20,7 artışla 8,4 milyar TL’ye ulaştırdı....

      DEVAMINI OKU