HABERLER

Kişiye Özel Mesaj

Ülker Euro 2008 için çalışmaya dört ay önce başlamış. Diğer rakipler ve sponsorlardan ayrışmak, 360 derece mecra iletişimi ile her kanalda fark yaratmak ve tüm mecralarda bütünsellik sağlamak isteyen Ülker ekibi, yeni bir reklam kampanyası hazırlanmasına karar vermiş. Reklam; radyo, televizyon, internet ve açıkhavada yayınlanırken, interaktif çalışmalar da gündeme gelmiş.

Kişiye özel mesaj
Mecra iletişiminin yanı sıra kampanyaya özel milli futbolcularla hazırlanan, kişiye özel mesaj kurgulu özel internet projesi geliştirilmiş ve bununicindogdunuz.com internet sitesi yaratılmış. Ayrıca kampanya özel saha aktivitesi ile de desteklenmiş. Distribütör araçları da kullanılan önemli mecralardan biri olmuş.
























    • Ülker, 6. Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2020 yılı Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, 2020 yılında hayata geçirdiği operasyonel mükemmellik uygulamaları ve yaklaşık 2.000 teknik iyileştirmeyle 21,5 milyon TL, Ar-Ge ve inovasyon çalışmaları sonucunda hayata geçirdiği 69 projesiyle 26,6 milyon TL tasarruf sağladı....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Önem Gıda’yı satın aldı

      Ülker, uzun yıllardır yarı mamul tedariki gerçekleştirdiği Yıldız Holding şirketlerinden Önem Gıda’yı satın aldı. Böylece, çikolata ve unlu mamullerdeki tüm üretim sürecini, uçtan uca kendi bünyesinde toplayan Ülker, sürdürülebilir büyüme stratejisi kapsamında önemli bir adım daha atmış oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’e iki ödül birden…

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, bankacılık ve finansal işlemler arasında en iyilerinin belirlendiği, 2021 Türkiye Bonds&Loans Ödülleri’nde iki kategoride birinci olan tek şirket oldu...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, cirosunu 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2021’in ilk yarısında cirosunu yüzde 15,7 artışla 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı. Şirketin Türkiye operasyonları yüzde 15,8, ihracat ve yurt dışı operasyonları da yüzde 15,6 büyüdü....

      DEVAMINI OKU