HABERLER

Krispi Çıtır 3 yeni ürünü ve reklamı ile çıtını çıkarmaya devam ediyor

Krispi, nacho peynirli, maxi baharatlı ve çörekotlu çeşitleriyle piyasada. “Krispi çıtını çıkar” kampanyası ile dikkatleri üzerine çeken Ülker Krispi, bardak kraker çeşitlerinin ardından çubuk kraker şeklinde olmaya çıtını çıkardı ve farklı şekilleri, yeni aromalı krakerleri ile tüketicisiyle buluştu

Ülker Krispi çubuk kraker, “sadece çubuk kraker olmaya çıtını çıkardı” ve sıra dışı şekilleri, gevrek yapısı, nacho peynirli, maxi baharatlı ve çörekotlu çeşitleriyle “Krispi Çıtır” ürününü tüketicinin beğenisine sundu.

Ürünün en büyük özelliği bugüne kadar çubuk kraker markası olarak bilenen Krispi’nin, lokmalık farklı şekiller ve yeni aromalı krakerler ile tüketicinin karşısına çıkması. Kripsi çıtır, gençlerin arkadaşlarıyla beraber vakit geçirecekleri zamanlarda en sevilen 3 yeni lezzetiyle keyifli bir paylaşım ortamı sağlayacak.

Black theatre reklam filmi

Krispi bu özel ürününe eğlenceli bir reklam filmi de çekti. Black Theatre’ın (dans, modern caz, çağdaş müzik ve pandomim sentezine dayanan özel bir tiyatro) ustaları arasında yer alan Image Theather grubundan 11 kişi proje için özel olarak İstanbul’a geldi. Provaları Prag ve İstanbul’da yapılan filmin çekimleri 2 gün sürdü. Yönetmenliğini Burcu Matur’un yaptığı reklam filminde özel bir koreografi ile çalışıldı. Gençler arasında çok beğenilen reklam filminde ürünün farkı reklama da taşındı. Reklam filminde bir araya gelen gençler Krispi Çıtır’ı tüketirken şekilden şekle giriyor.
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU
    • Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Türkiye’yi üretim ve ihracat üssü haline getirdi

      Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Ülker markalı ürünlerin yanı sıra Godiva, McVitie’s, Flipz gibi global atıştırmalık markalarını Türkiye’de üretip dünyanın dört bir yanında tüketicilerle buluşturuyor. 2021 yılında atıştırmalık alanında Ülker Bisküvi çatısı altında ihracat rakamı 291 milyon dolara ulaştı. ...

      DEVAMINI OKU