HABERLER

Krispi Çıtır 3 yeni ürünü ve reklamı ile çıtını çıkarmaya devam ediyor

Krispi, nacho peynirli, maxi baharatlı ve çörekotlu çeşitleriyle piyasada. “Krispi çıtını çıkar” kampanyası ile dikkatleri üzerine çeken Ülker Krispi, bardak kraker çeşitlerinin ardından çubuk kraker şeklinde olmaya çıtını çıkardı ve farklı şekilleri, yeni aromalı krakerleri ile tüketicisiyle buluştu

Ülker Krispi çubuk kraker, “sadece çubuk kraker olmaya çıtını çıkardı” ve sıra dışı şekilleri, gevrek yapısı, nacho peynirli, maxi baharatlı ve çörekotlu çeşitleriyle “Krispi Çıtır” ürününü tüketicinin beğenisine sundu.

Ürünün en büyük özelliği bugüne kadar çubuk kraker markası olarak bilenen Krispi’nin, lokmalık farklı şekiller ve yeni aromalı krakerler ile tüketicinin karşısına çıkması. Kripsi çıtır, gençlerin arkadaşlarıyla beraber vakit geçirecekleri zamanlarda en sevilen 3 yeni lezzetiyle keyifli bir paylaşım ortamı sağlayacak.

Black theatre reklam filmi

Krispi bu özel ürününe eğlenceli bir reklam filmi de çekti. Black Theatre’ın (dans, modern caz, çağdaş müzik ve pandomim sentezine dayanan özel bir tiyatro) ustaları arasında yer alan Image Theather grubundan 11 kişi proje için özel olarak İstanbul’a geldi. Provaları Prag ve İstanbul’da yapılan filmin çekimleri 2 gün sürdü. Yönetmenliğini Burcu Matur’un yaptığı reklam filminde özel bir koreografi ile çalışıldı. Gençler arasında çok beğenilen reklam filminde ürünün farkı reklama da taşındı. Reklam filminde bir araya gelen gençler Krispi Çıtır’ı tüketirken şekilden şekle giriyor.
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2023 yılının dokuz aylık döneminde hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. Şirket cirosunu 32 milyar TL’ye ulaştırdı. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ve TFF geleceğin yıldız futbolcu kızlarını arıyor

      Sporu ve sporcuyu destekleyen lider gıda şirketi Ülker, Türkiye Futbol Federasyonu’yla beraber TFF Ülker Geleceğin Yıldız Kızları projesini hayata geçiriyor. U15 Milli Takımı için futbolcu havuzunu genişletmek ve kız çocuklarına ‘fırsat eşitliği’ sunmak için tasarlanan projeye 2009-2010-2011 doğumlular katılabilecek. Katılımcılar, Kadın Milli Takım Teknik Direktörleri tarafından belirlenen hareketleri içeren videolarını ulkeryildizkizlar.tff.org sitesine yükleyerek seçmelere dahil olabilecekler. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’den Atalık Kavılca Buğdayı’na destek

      Sürdürülebilir ham madde tedariki konusunda önemli projelere imza atan Ülker, şimdi de 13 bin yıllık geçmişiyle Anadolu’nun bilinen en eski tarım ürünlerinden Kavılca Buğdayı’yla ürettiği sınırlı sayıda Saklıköy ürününü tüketicilerle buluşturdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’den takviye edici gıda ürünlerine yatırım

      Ülker’den yeni bir marka: Everwell Takviye edici gıdaya ilk kez “Pastil” ile adım atan Ülker, bu kategorideki iddiasını “Everwell” markasıyla daha da güçlendiriyor. Ülker’in TÜBİTAK iş birliğiyle geliştirdiği, Everwell markası altında çıkardığı gıda takviyesi ürünleri yaygın bir dağıtım stratejisiyle satılacak. ...

      DEVAMINI OKU