HABERLER

Krispi Çıtır 3 yeni ürünü ve reklamı ile çıtını çıkarmaya devam ediyor

Krispi, nacho peynirli, maxi baharatlı ve çörekotlu çeşitleriyle piyasada. “Krispi çıtını çıkar” kampanyası ile dikkatleri üzerine çeken Ülker Krispi, bardak kraker çeşitlerinin ardından çubuk kraker şeklinde olmaya çıtını çıkardı ve farklı şekilleri, yeni aromalı krakerleri ile tüketicisiyle buluştu

Ülker Krispi çubuk kraker, “sadece çubuk kraker olmaya çıtını çıkardı” ve sıra dışı şekilleri, gevrek yapısı, nacho peynirli, maxi baharatlı ve çörekotlu çeşitleriyle “Krispi Çıtır” ürününü tüketicinin beğenisine sundu.

Ürünün en büyük özelliği bugüne kadar çubuk kraker markası olarak bilenen Krispi’nin, lokmalık farklı şekiller ve yeni aromalı krakerler ile tüketicinin karşısına çıkması. Kripsi çıtır, gençlerin arkadaşlarıyla beraber vakit geçirecekleri zamanlarda en sevilen 3 yeni lezzetiyle keyifli bir paylaşım ortamı sağlayacak.

Black theatre reklam filmi

Krispi bu özel ürününe eğlenceli bir reklam filmi de çekti. Black Theatre’ın (dans, modern caz, çağdaş müzik ve pandomim sentezine dayanan özel bir tiyatro) ustaları arasında yer alan Image Theather grubundan 11 kişi proje için özel olarak İstanbul’a geldi. Provaları Prag ve İstanbul’da yapılan filmin çekimleri 2 gün sürdü. Yönetmenliğini Burcu Matur’un yaptığı reklam filminde özel bir koreografi ile çalışıldı. Gençler arasında çok beğenilen reklam filminde ürünün farkı reklama da taşındı. Reklam filminde bir araya gelen gençler Krispi Çıtır’ı tüketirken şekilden şekle giriyor.
    • Ülker, 6. Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2020 yılı Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, 2020 yılında hayata geçirdiği operasyonel mükemmellik uygulamaları ve yaklaşık 2.000 teknik iyileştirmeyle 21,5 milyon TL, Ar-Ge ve inovasyon çalışmaları sonucunda hayata geçirdiği 69 projesiyle 26,6 milyon TL tasarruf sağladı....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Önem Gıda’yı satın aldı

      Ülker, uzun yıllardır yarı mamul tedariki gerçekleştirdiği Yıldız Holding şirketlerinden Önem Gıda’yı satın aldı. Böylece, çikolata ve unlu mamullerdeki tüm üretim sürecini, uçtan uca kendi bünyesinde toplayan Ülker, sürdürülebilir büyüme stratejisi kapsamında önemli bir adım daha atmış oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’e iki ödül birden…

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, bankacılık ve finansal işlemler arasında en iyilerinin belirlendiği, 2021 Türkiye Bonds&Loans Ödülleri’nde iki kategoride birinci olan tek şirket oldu...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, cirosunu 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2021’in ilk yarısında cirosunu yüzde 15,7 artışla 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı. Şirketin Türkiye operasyonları yüzde 15,8, ihracat ve yurt dışı operasyonları da yüzde 15,6 büyüdü....

      DEVAMINI OKU