HABERLER

Krispi Çıtır 3 yeni ürünü ve reklamı ile çıtını çıkarmaya devam ediyor

Krispi, nacho peynirli, maxi baharatlı ve çörekotlu çeşitleriyle piyasada. “Krispi çıtını çıkar” kampanyası ile dikkatleri üzerine çeken Ülker Krispi, bardak kraker çeşitlerinin ardından çubuk kraker şeklinde olmaya çıtını çıkardı ve farklı şekilleri, yeni aromalı krakerleri ile tüketicisiyle buluştu

Ülker Krispi çubuk kraker, “sadece çubuk kraker olmaya çıtını çıkardı” ve sıra dışı şekilleri, gevrek yapısı, nacho peynirli, maxi baharatlı ve çörekotlu çeşitleriyle “Krispi Çıtır” ürününü tüketicinin beğenisine sundu.

Ürünün en büyük özelliği bugüne kadar çubuk kraker markası olarak bilenen Krispi’nin, lokmalık farklı şekiller ve yeni aromalı krakerler ile tüketicinin karşısına çıkması. Kripsi çıtır, gençlerin arkadaşlarıyla beraber vakit geçirecekleri zamanlarda en sevilen 3 yeni lezzetiyle keyifli bir paylaşım ortamı sağlayacak.

Black theatre reklam filmi

Krispi bu özel ürününe eğlenceli bir reklam filmi de çekti. Black Theatre’ın (dans, modern caz, çağdaş müzik ve pandomim sentezine dayanan özel bir tiyatro) ustaları arasında yer alan Image Theather grubundan 11 kişi proje için özel olarak İstanbul’a geldi. Provaları Prag ve İstanbul’da yapılan filmin çekimleri 2 gün sürdü. Yönetmenliğini Burcu Matur’un yaptığı reklam filminde özel bir koreografi ile çalışıldı. Gençler arasında çok beğenilen reklam filminde ürünün farkı reklama da taşındı. Reklam filminde bir araya gelen gençler Krispi Çıtır’ı tüketirken şekilden şekle giriyor.
    • Ülker’den A Millilere “Memleket İçin Söyle” sürprizi

      Ülker, resmi sponsoru olduğu A Milli Futbol Takımı’na desteğini bu kez de tüm Türkiye’yle birlikte veriyor. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Bisküvi 550 milyon dolarlık tahvil ihraç etti

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, yurtdışına 550 milyon ABD doları değerinde tahvil ihraç etti....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2024 yılı ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2024 yılının ilk çeyreğini 19,6 milyar TL ciro ile bitirdi. Ülker’in Türkiye ve yurt dışı operasyonları büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, ‘memleketini kalbinde taşıyanları’ Euro 2024 coşkusunda buluşturuyor

      Futbolseverlerin sabırsızlıkla beklediği Avrupa Futbol Şampiyonası’na geri sayım sürerken, A Milli Futbol Takımımızın resmi sponsoru Ülker, duygu dolu bir reklam filmine imza attı. Reklam filminde “Memleketin yeri, kalbimizin içi" sloganı ile Ülker, Türkiye aşkını her nerede olursa olsun kalbinde taşıyanlara sesleniyor. ...

      DEVAMINI OKU